خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

متأسفانه یراقهای تقلبی زیادی به بازار ایران آمده که کیفیت لازم را ندارند. برای در و پنجره های خود از یراقهایی مطمئن استفاده کنید، چراکه یراقها مرتباً مورد استفاده قرار میگیرند و کیفیت آنها بسیار مهم است. بنابراین در خرید درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی دقت لازم را داشته باشید.

ابتدا باید دید منظور از یک پنجره استاندارد چیست؟ در تعریف ساده و غیر فنی، پنجره استاندارد از دید یک مصرف کننده امروزی پنجره ای است که علاوه بر تامین نیازهایی همچون نور کافی و ایجاد پل ارتباطی با محیط بیرون، در جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما که متاسفانه امروزه هزینه های آن روز به روز افزایش یافته است، تاثیر بسزایی داشته باشد. پر واضح است که بیشترین قسمت یک پنجره را شیشه آن تشکیل می دهد و قطعا مهمترین سد در مقابل هدر رفت انرژی محسوب می شود. اگر شیشه دوجداره به خوبی تزریق گاز نشده باشد، به خوبی تزریق چسب نشده باشد یا اسپیسر آن از مواد رطوبت گیر مرغوب پر نشده باشد و چندین پارامتر دیگر در فرایند ساخت شیشه دوجداره رعایت نشده باشد، قطعا کاربرد آن پنجره به سطح دوران گذشته و بسیار قدیم تنزل می یابد و دیگر هیچ انتظاری جز انتقال نور خورشید از آن نمی توان داشت و از آنجایی که یک پنجره از عناصر دیگری همچون پروفیل های نگه دارنده شیشه تشکیل می شود، عدم وجود پروفیل مناسب در ساختار پنجره مزید بر علت می شود.
با وجود اینکه درب و پنجره دوجداره آلومینیومی در مقابل زنگ زدگی مقاوم هستند اما پوسیدگی در آن بوجود می آید. درب و پنجره دوجداره آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد. کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. این پنجره ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته درب و پنجره دوجداره آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .
خرید درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی بهتر است ؟
رواج استفاده از درب و پنجره دوجداره آلومینیومی به این دلیل بود که تصور می شد. درب و پنجره دوجداره آلومینیومی قیمت پایین تری نسبت به پنجره های چوبی دارد و می تواند حافظ محیط زیست باشد. اما بعدا مشخص شد که در فرایند ساخت درب و پنجره های آلومینیومی و در هنگام فراوری آلومینیوم مواد شیمیایی و سمی زیادی تولید می شود که محیط زیست را به خطر می اندازد. برخی از این مواد سمی که از طرف سازمان جهانی بهداشت و امنیت شغلی سرطانزا و خطرناک اعلام شده اند chromate baths ، acrulic ، nickel astate و … هستند.

اما وینیل که از پلاستیک پی وی سی ساخته می شود دارای خواصی است که آن را از آلومینیوم متمایز و برتر می کند. جدای از مسئله پایداری و مقاومت بسیار بالای وینیل ، در طی فرایند ساخت درب و پنجره دو سه جداره upvc هیچ نوع مواد سمی متصاعد نمی شود و همچنین وینیل که به هر دلیل از گردش تولید کارخانه خارج شود ، بازیافت می شود. امروزه در کشورهای پیشرفته جهان ، وینیل به عنوان جایگزین مناسبی برای آلومینیوم شناخته شده است و با استفاده از این ماده آلودگی های زیست محیطی ناشی از ساخت پنجره های آلومینیومی کاهش چشمگیری پیدا کرده است.
آلومینیوم رسانای گرماست و حرارت را به خوبی از خود عبور می دهد. مثلا در ساخت رادیاتورهای ساختمان که برای گرمایش استفاده می شود از آلومینیوم استفاده می کنند. استفاده از درب و پنجره دوجداره آلومینیومی باعث می شود که حرارت داخل خانه و محل کار به آسانی به بیرون رود و اتلاف انرژی بسیار زیادی بوجود بیاید. برای حل این مشکلات کارخانه های تولیدکننده درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ، به درب و پنجره خود ماده ای به نام ترمال بریک – Thermal Break اضافه می کنند. اضافه کردن این ماده به فریم پنجره اگرچه باعث افزایش میزان عایق بودن پنجره می شود ، اما یکپارچگی فریم پنجره را از بین می برد. علت این امر تفاوت انسجام و محکمی این ماده با آلومینیوم است. اما بزرگترین مشکل این راهکار ، افزایش قیمت بسیار زیاد این نوع از پنجره های آلومینیومی است.
خرید درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی
در مقابل وینیل به طور طبیعی عایق حرارت است. در سرمای زمستان فریم پنجره های شما همچنان گرم می ماند و اجازه خارج شدن هوای مطبوع خانه به بیرون را نمی دهد. یکی از خصوصیات ویژه پنجره های یو پی وی سی امکان ساخت پنجره از پروفیل های چند حفره ای – Multi Chambered است که این حفره ها باعث تقویت بیشتر عایق بودن پنجره می شود. حفره ها در پنجره جنس وینیل با عایق مخصوصی احاطه شده است که برخلاف حالت حفره ها در پنجره های آلومینیومی ، هوای بیرون را به داخل انتقال نمی دهد.
 رنگ روی خرید درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی مرور زمان دچار تغییر می شود. در شرایط آب و هوایی بد ، حتی امکان شکستگی فریم پنجره نیز وجود دارد. خرید درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی در مقابل آلودگی های طبیعی هوا ، گازها و بخارهای نمکی ، کودهای شیمیایی و … از خود مقاومت کمی نشان می دهند و رسانایی این ماده باعث افزایش میعان گازها در داخل خانه می شود.
در مقابل پنجره های یو پی وی سی پوسیده و ورقه ورقه نمی شوند. به علت اینکه اتصالات این پنجره ها به هم جوش می خورند ، مقاومت بالاتری نسبت به پنجره های آلومینیومی دارند که با بست های مکانیکی به یکدیگر متصل می شوند. خراش های سطحی روی بدنه پنجره که ممکن است به علت استفاده روزمره بوجود بیاید به این علت که رنگ تمام پروفیل پنجره یکسان است ، نشان داده نمی شود. در مجموع مقاومت این نوع از پنجره ها بالاتر است و می تواند انتخاب قابل اطمینان تری نسبت به پنجره های آلومینیومی باشد.
خرید درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی
با پیشرفت علم ارتباطات و نفوذ تکنولوژی در بخش های مختلف زندگی بشر، از آن جاییکه نیاز انسان به خرید برای تامین مایحتاج روزمره زندگی خود، ازجمله نیازهای ضروری می باشد و روزانه زمان زیادی را برای انجام این امر هدر می دهد، بنابراین خرید درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی در فضای مجازی بهترین راه برای صرفه جویی در زمان می باشد.
آگاهی از نحوه خرید اینترنتی کالای مورد نظر شما و همچنین داشتن امنیت در فضای خرید اینترنتی برای هر خریداری از جمله اولویت های خرید می باشد. چراکه عدم امنیت مالی در هنگام خرید درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی بعضاً منجر به جابه جایی مبالغ زیادی پول از حساب شما به سایر حساب های مشابه شده است و خسارت وارده جبران ناپذیر خواهد بود. خرید اینترنتی در دنیای امروز جدا از اینکه روش بسیار مناسبی جهت صرفه جویی در زمان می باشد در عین حال در کم کردن هزینه های رفت و آمد افراد نیز موثر است و قدرت انتخاب افراد و تمرکز افراد در حین انتخاب را در محیطی کاملاً متفاوت از یک فروشگاه پر ازدحام افزایش می دهد.
ازنکاتی که در هنگام خرید درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی باید به آن توجه کنیم اینست که چنانچه می خواهید در محیطی که تا به حال در آن خرید اینترنتی انجام نداده اید، کالای مورد نظر خود را خریداری کنید باید در وهله اول از امنیت فضای خرید خود اطمینان داشته باشید. چرا که عدم امنیت سایت مورد نظر شما منجر به از دست رفتن پول شما خواهد بود.
و در وهله دوم حتما اطمینان داشته باشید برندی که برای درب و پنجره دوجداره آلمینیوم و یا یو پی وی سی خود انتخاب نموده اید موضوع قرارداد با شرکت مربوطه است. بنابراین یکی از نکاتی که هم برای فروشندگان در فضای فروشگاه اینترنتی و هم برای خریداران در هنگام خرید اینترنتی حائز اهمیت است امنیت کامل یک سایت فروش اینترنتی درب و پنجره یو پی وی سی یا المینیوم می باشد. معمولاً وب سایت هایی که دارای شرکت ثبت شده با درج شماره ثبت هستند می توانند در هنگام خرید شما از فروشگاه اینترنتی امنیت شما را تضمین کنند البته چنانچه سایتی این مشخصه را نداشت دلیل بر ناامن بودن سایت ویا آن شرکت پنجره ساز نمی باشد اما داشتن شماره ثبت شرکت حتی اگر به صورت موقت باشد تضمینی در خرید مطمئن شما خواهد بود.