خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

شرکتهای تولید کننده پروفیل پنجره دوجداره علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به خرید در و پنجره دوجداره upvc دو رو لمینت و سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .


خرید در و پنجره دوجداره upvc دو رو لمینت سیار پرطرفدار است و بسیاری از سازندگان و معماران ساختمانی برای جلوه بخشیدن به نمای بیرونی ساختمان و همچنین نمای داخلی آن، از درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره دورو لمینت استفاده می نمایند. در خرید پنجره دوجداره دورولمینت باید به کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی در تولید درب و پنجره دورو لمینیت توجه فراوانی داشته و شرکت امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های لمینت شده طبق سفارش مشتری در اختیار دارد.
نمایی با طرح چوب برای درب ها و پنجره های دوجداره بسیار زیبا و چشم گیر می باشد و به زیبایی بنا و محیط زندگی شما بسیار کمک می نماید. اما تهیه درب ها و پنجره های چوبی و یا رنگی بسیار گران و تولید آنها بسیار دردسر ساز است. لمینت کردن درب ها و پنجره ها راه حلی کارآمد برای حل این مشکل است. خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی را می توان به صورت دو رو لمینیت و یا یک رو لمینیت تهیه نمود. درب و پنجره دورو لمینت هم از داخل و هم از بیرون رنگ می شود. ولی درب ها و پنجره های یک رو لمینت بنا به خواست مشتری و یا طراحی بیرونی یا داخلی بنای ساختمانی از یک طرف لمینیت می گردد. در صورتی که درب و پنجره یو پی وی سی ما از بیرون رنگ شود به آن بیرون لمینیت و در صورتی که نمای داخلی درب و پنجره دوجداره ما رنگ شده باشد به آن داخل لمینیت می گویند.
پروفیل های UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد.


رنگ یو پی وی سی


۱– پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
در تک رو لمینت، پروفیل UPVC سفید رنگ می باشد و روکش لمینت تنها یک طرف پروفیل را می پوشاند.
در دو رو لمینت برای بالا بردن کیفیت، مغز پروفیل پنجره دوجداره قهوه ای رنگ(براساس تیره یا روشن بودن طرح لمینت) می باشد و این مورد سبب می شود که پنجره UPVC تولید شده در نقاط جوش و در صورت خراشیده شدن و بریدن لمینت، برنگ قهوه ای باشد. پروفیل های دورو لمینت با پروفیل سفید رنگ، در نقاط جوش خط سفیدی از خود باقی می گذارند که با رنگ پوشانده می شود. لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.
خرید در و پنجره دوجداره upvc دو رو لمینت با رنگ های متفاوت : به طور کلی پروفیل یو پی وی سی به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و از دیدگاه معماری داخلی و دکورسازی پروفیل رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد.
پروفیل روکش شده :به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در ماندگاری محصول نقش مهمی را ایفا می کند. لازم به ذکر است که پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارد و در نتیجه منجر به حذف کامل هزینه رنگ امیزی می شود و همچنین در مقابل خوردگی و پوسیدگی مقام است.