خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

نکات متعدد و مهمی در زمان خرید دستگیره پنجره دوجداره upvc وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. زهوارهای جای پیچ دستگیره پنجره دوجداره از مقاومت کافی بر خوردار باشد که دچار شکستگی نشود و برای پنهان ماندن جای پیچ پس از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن قرار داد.

در زمان خرید دستگیره پنجره دوجداره upvc باید شناخت کافی از بخش های مختلف آن داشته باشید چرا که که هر کدام وظیفه ای را به دوش می کشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح پنجره دوجداره را تضمین می کند. برای انتخاب و خرید دستگیره پنجره دوجداره upvcخوب باید توجه داشت که از آلیاژ مرغوب ساخته شده و دارای ضمانت نامه باشد.
نکته مهمی که باید هنگام خرید دستگیره پنجره دوجداره upvc به آن توجه کرد بلند بودن اهرم دستگیره پنجره دوجداره یو پی وی سی است که باعث وارد آمدن فشار کمتر به دستگیره پنجره و اسپانیولت شده و باز و بسته کردن پنجره را آسان می کند. استفاده از دستگیره پنجره دوجداره با اهرم توپر موجب کارکرد بهتر آن می گردد.صفحه اصلی دستگیره پنجره دوجداره که اگردر زمان خرید دستگیره پنجره دوجداره upvc دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس نا مرغوب باشد باعث شکست دستگیره و یراق می گردد. نقطه اتصال اهرم دستگیره پنجره دوجداره به صفحه اصلی که توسط ماشین آلات انجام میگردد که باعث حرکت بهتر دستگیره پنجره دوجداره می شود. شفت چهار پهلوی دستگیره پنجره دوجداره که اگر از آلیاژ مرغوب ساخته نشده باشد در هنگام فشار زیاد باعث هرز شدن دستگیره پنجره دوجداره میگردد. فنر پنجره که باید از جنس مرغوب باشد تا در ۹۰ درجه عملکرد اهرم تغییر نکند. زهوارهای جای پیچ دستگیره پنجره دوجداره که باید از مقاومت کافی بر خوردار باشد که دچار شکستگی نشود و برای پنهان ماندن جای پیچ پس از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن قرار داد.
اجزای تشکیل دهنده آن عبارتند از پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا و خرید دستگیره پنجره دوجداره upvc ، شیشه و زهوار که با برخی از آنها آشنا می شوید:
اسپانیولت:: مهمترین قطعه از یراق آلات دستگیره پنجره دوجداره همان اسپانیولت است و عدم استفاده از آلیاژ مناسب و استاندارد در ساخت آن موجب از کار افتادن چرخ دنده ها و افزایش فشار بر روی دستگیره پنجره دوجداره ها و همینطور باعث عدم حرکت فنر اسپانیولت و در نتیجه باعث از کار افتادن یراق پنجره دوجداره میگردد. در بازار دو نوع اسپانیولت موجود است که یکی آلمانی و دیگری ترک است که نوع آلمانی آن به دلیل دو زبانه بودن و شکل قارچی غلطک ها از امنیت بیشتری نسبت به نوع ترک آن برخوردار می باشد.
زبانه:: طراحی زبانه در هر دو مدل کوتاه و بلند باید طوری باشد که در موقع باز و بسته شدن پنجره دوجداره زبانه در جای خود قرار گیرد و از فشار به روی لولاها و یراق و دستگیره پنجره دوجداره جلوگیری کند.


یراق آلات بیرون بازشو


سیلندر:: بهترین نوع سیلندر از جنس برنج همراه با روکش آلومینیوم تهیه می گردد. نوع سیلندر مصرفی بستگی به سایز و آکس و نوع پروفیل پنجره دارد. باید توجه کرد که برای امنیت بیشتر در هنگام خارج کردن کلید از سیلندر قسمت اهرم مرکزی سیلندر باید از مرکز خارج گردد که در هنگام سرقت و در موقعی که دستگیره پنجره دوجداره قفل است سیلندر خارج نشود.
لولای ۱۰۰ میلیمتری :: که باید تحمل وزن پنجره دوجداره یو پی وی سی را داشته باشد و حداقل باید ۱۱۰ گرم وزن داشته باشد که دچار شکست نشود.
پس از خرید پنجره دوجداره باید دقت کنید که تعمیرات پنجره یو پی وی سی با تعمیرات پنجره آلمینیومی کاملا متفاوت است و تعداد اندکی از تعمیرکاران با سازوکار هر دو آشنا هستند، دلیل این تفاوت در پارامترهای ساخت و مواد اولیه و یراق الاتی است که به کار رفته است، در بخش تفاوت پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم این موارد را مورد بررسی قرار دادیم.
زمانی که افراد خود اقدام به تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره می کنند شروع به دستکاری تمامی قسمت های پنجره می کنند تا شاید ایراد را بر طرف کنند اما این کار فقط وضعیت را بدتر می کند زیرا اگه در یراق الات تغییراتی دهند به طور کاملا دستگیره و قفل از کار می افتد و اگر زهوار را خارج کرده و شیشه دوجداره را جابه جا کنند و یا جای زیر شیشه ها را تغییر دهند دیگر لنگه در قاب محکم نمی شود و از رگلاژ خارج می شود و امکان شکستن شیشه تا حدود زیادی بالا می رود.