خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی به دلیل سیستم یراق آلات مدرن، تنوع رنگی زیبا، طرح های مختلف (اشکال منظم و غیر منظم) با توجه به نمای ساختمان و قابل استفاده در کلیه شرایط آب و هوایی مورد توجه ساختمان سازان بزرگ قرار گرفته است.

پنجره دوجداره upvc


امروزه کمتر کسی را می توان یافت که معماری محیط برایش اهمیتی ندارد و ساده از کنارش عبور می کند،در سال های گذشته با به وجود امدن ابزارهای جدید برای طراحی منازل و محل کار بازار گسترده ای در این زمینه ایجاد شده است اما نقش درب و پنجره ها نیز بسیار موثر است . وجود زیبایی در ساخت و رنگ بندی و ماندگاری بالای نسل جدید پنجره دوجداره  سبب گشته است که بیش از ۹۰ درصد بازار درب و پنجره به این نوع محصولات اختصاص داشته باشد و تقاضا برای نسل جدید پنجره دوجداره روز به روز بیشتر شود . از لحاظ ظاهری، شما می توانید با خرید نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد. با خرید نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی در بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های یو پی یو سی، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند. نسل جدید پنجره دوجداره بسیار با دوام و با طول عمر حداقل ۳۵ سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و آهنی می باشد. نسل جدید پنجره دوجداره در برابر عوامل جوی و بسیاری از اسیدها مقاوم بوده و نیازی به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند .

پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره ها یکی از مناسب ترین راه ها برای آوردن محیط خارج به داخل خانه می باشد و به شما کمک می کنند با منظره خارج از منزلتان ارتباط داشته باشید و در عین حال که از این منظره لذت ببرید. شما می توانید با خرید نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی علاوه بر استفاده از مزایای آن، نمایی زیبا با توجه به سلیقه خود برای ساختمان ایجاد کنید. در کشور ما در سال های گذشته درب و پنجره های دوجداره در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند برای مثال پنجره های همچون یو پی وی سی و الومینیوم و نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در دهه ۹۰ پنجره های جدیدی از ترکیب چوب و الومینیوم و همچنین یوپی وی سی و الومینیوم معرفی شدند که بازار اینده را خواهند ساخت،همچینین با ورود نسل جدید پنجره دوجداره یو پی یو سی هوشمند تا چند سال اینده همه چیز برای استفاده بهینه از پنجره های دوجداره یوپی وی سی و الومینیوم محیا خواهد شد.
هنگام خرید نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی بهترین شیشه لمینت را انتخاب کنید:
این شیشه ها در اثر شکست به قطعات ریز و غیر برنده خرد می شوند که هیچ گونه خطر جانی ندارند اما به هر حال شیشه فرو میریزد. فلسفه پیدایش شیشه های لمینیت مرتفع نمودن این مشکل شیشه بود. در فرآیند لمینیت میان دو یا چند لایه شیشه ، میان لایه های پلیمری قرار گرفته و کل مجموعه تحت فشار و حرارت به صورت دائمی یکپارچه می گردند. مهمترین مشخصه شیشه های لمینیت الگوی شکست آنهاست . شیشه ها در اثرضربه می شکنند اما تکه های شکسته به میان لایه چسبیده و شیشه یکپارچگی خود را حفظ می نماید. در ابتدا لمینیت کردن به وسیله رزین انجام می گرفت. اما به علت بروز مشکلاتی مانند جدا شدن لایه های شیشه از یکدیگر و زرد شدن شیشه ها به مرور زمان ، این شیوه لمینیت در اروپا و امریکا منسوخ گردید. لمینیت کردن به وسیله طلق PVB مشکلات مرتبط به لمینیت رزینی را مرتفع نمود. اما به منظور بهبود بخشیدن به ویژگیهای شیشه های لمینیت تحقیقات بر روی میان لایه ها صورت گرفت و منجر به پیدایش طلق های ۳D Elastic گردید . این نوع طلق ها نسبت به PVB از قدرت چسبندگی بالاتری برخوردارند و مقاومت بیشتری در برابر گرما، سرما و رطوبت از خود نشان می دهند.

شیشه دوجداره

مهمترین ویژگی شیشه های لمینیت با طلق های ۳D Elastic  نسل جدید پنجره دوجداره عبارتند از :
–قابلیت کشسانی بالا
–شفافیت عالی
–محافظت در برابر UV–مقاومت بالا در برابر باد
فرآیند لمینیت کردن شیشه ها به منظور افزایش ضریب ایمنی آنها انجام می پذیرد. شیشه معمولی در اثر شکست به قطعات درشت و برنده خرد شده که می توانند منجر به خسارات جانی و مالی عظیم گردد. شیشه های سکوریت در مقایسه با شیشه های معمولی وضعیت بهتری دارند.