خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید پنجره آلوپلاست

درب ها و پنجره های خانه نشان دهنده کاراکتر خانه و شخصیت شما می باشند. سیستم های آلوپلاست زاویه دید و چشم اندازی ساده و موثر را به همراه نو آوری لبه های برش خورده با هم ترکیب می کنند و سطح بالایی از امنیت  و بهره وری انرژی را برای مصرف کننده فراهم می آورند که می توانیم با خرید پنجره آلوپلاست منظره خاصی به خانه خود دهیم.
انواع پنجره آلوپلاست:
با استفاده از پروفیل آلوپلاست، درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی بسیار متنوعی می توان تولید نمود. به عنوان مثال پنجره های تک لنگه یا دو لنگه، پنجره های کشویی، درب های کشویی و بسیاری از مدل های دیگر.
جهت استفاده بهینه از فضای موجود و اطمینان یافتن از تهویه هوای مناسب، طریقه باز شدن پنجره ها نقش اساسی را ایفا می کند. همچنین نوع پنجره باید متناسب با معماری ساختمان باشد
همه اجزای دکور آلوپلاست، یک تکنولوژی نوآورانه جهت بهبود خصوصیات عملکردی و دوام بیشترسطح درب ها و پنجره ها را به طور برجسته نشان می دهند.
ورق های شکل پذیر و قابل انعطاف ما توسط رنگدانه های استاندارد به طرز مخصوصی توسعه یافته اند تا به طور قابل توجهی دمای سطح پروفیل پنجره های چند لایه را کاهش دهند.
بیش از چهل رنگ متفاوت برای درب های پنجره های آلوپلاست وجود دارد. بنابراین شما می توانید به راحتی آنچه در ذهن خود دارید را عملی نمایید.
ارزش U چیست؟
مقدار U که شاخص عایق حرارتی است، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. ارزش U (ضریب انتقال حرارت) توضیح می دهد که چه مقدار انرژی گرمایی ازمیان یک جزء ساختمان با اندازه سطح یک متر مربع انتقال داده می شود.
برای ساده تر کردن موضوع:
– هرچه مقدار U کمتر باشد، کیفیت عایق پنجره بهتر است.
– Ug : میزان عایق حرارتی شیشه
– Uf : میزان عایق حرارتی فریم پنجره
– Uw : میزان عایق حرارتی کل برای پنجره
پنجره های ساخته شده توسط پروفیل آلوپلاست متناسب یا فراتر از دستورالعمل های بهره وری انرژی فعلی و آینده مانند فرمان آلمانی صرفه جویی در مصرف انرژی (EnEv) عمل می کنند. و شما هیچ گاه لازم نیست که نگران ذخیره کردن انرژی باشید.
حال که از این موضوع مطلع شده اید بهتر است که با سازندگان درب ها و پنجره های آلوپلاست درمورد تعویض و یا خرید درب و پنجره مناسب مشورت نمایید.