خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

بهره گیری از نور و انرژی خورشید در ساختمان ها از پایه ای ترین متدهای بهره گیری بهینه انرژی در معماری است و عدم استفاده از این دستاورد، معماری ما را از شفافیت دور و فضاها را از نعمت گرمابخشی محروم میسازد. با خرید پنجره دوجداره با شیشه دکوراتیو از خصوصیاتی مانند زیبائی، تنوع ، نصب آسان و امکان ایجاد طرح های خاص و بدیع، در منزل خود استفاده کنید.


شیشه چاپدار

با توجه به خلا تولید و تامین این نوع شیشه در داخل کشور تلاش در زمینه واردات و فرآوری شیشه های دکوراتیو را آغاز نموده و این خانواده از محصولات خود را تحت نام تجاری V-Art عرضه می نماید. خرید پنجره دوجداره با شیشه دکوراتیو از نوع اسپندرال Spandrel که با انجام پخت مرکب سرامیکی بر روی شیشه در انواع رنگ ها تولید میشود. چاپ سرامیکی این شیشه ها غیرشفاف است و فضای پشت آن قابل رویت نمی باشد. شیشه اسپندرال بصورت تک جداره، دوجداره و یا در ساختار شیشه لمینیت میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
جزئیات عبور نور خورشید از شیشه های رنگی :
انرژی خورشید را می توان به طیف ماورا بنفش، مرئی و مادون قرمز تقسیم نمود. مشخصات این طیف ها به شرح زیر است:
•    ماورا بنفش: (UV) طول موج ۳۸۰-۳۰۰ نانومتر باعث رنگ پریدگی اثاث منزل می شود.
•    مرئی: (VT) طول موج ۷۶۰-۳۸۰ نانومتر نورمرئی.
•    مادون قرمز: (IR) طول موج ۲۵۰۰-۷۶۰ نانومتر که به صورت گرما احساس می کنیم.
بهترین شیشه، با توجه به نوع کاربری، کمترین عبور اشعه ماورا بنفش، بیشترین عبور نور مرئی و کمترین عبوراشعه مادون قرمز را باید دارا باشد. شرکت همواره کیفیت شیشه های استفاده شده در محصولات  خود را تضمین می نماید.
شیشه V-Art مجموعه متنوعی از شیشه های تزئینی است که در انواع طرحها و رنگها با روش های مختلفی تولید می شوند. از این نوع شیشه بسته به نوع ، طرح و رنگ آنها در قسمتهای مختلف ساختمان می توان استفاده  نمود.
•    شیشه های جورجین بار
•    شیشه های طرح شکسته
•    شیشه های چاپدار(اسپندرال)
•    شیشه های مات (Matelux)
•    شیشه های رنگی لاکوبل (Lacobel) ومتلاک (Matelac)
•    شیشه های سند بلاست
•    شیشه های لمینیت رنگی
•    شیشه های فوتو لمینیت
شیشه رنگی به واسطه افزودن مقدار کمی اکسید فلزی به مجموعه مواد اولیه شیشه تولید می گردد. اکسیدهای فلزی مورد استفاده عمدتا اکسید آهن ، کوبالت و سلنیوم می باشند که بسته به میزان مصرف شیدهای متنوعی از شیشه های رنگی برنز ، خاکستری، آبی و سبز تولید می شوند . با این روش رنگ بصورت کاملا یکنواخت درضخامت شیشه پخش می شود.
خرید پنجره دوجداره با شیشه دکوراتیو  از نوع شیشه لمینیت رنگی
در این شرکت، شیشه های لمینیت رنگی با استفاده از طلق های PVB رنگی تولید شده توسط شرکت های معتبر اروپایی، ساخته می شوند. این شیشه ها علاوه بر دارا بودن کلیه خواص شیشه های لمینیت، نظیر مقاومت در برابر زلزله و سرقت، جلوگیری از نفوذ اشعۀ UV و کاهش آلودگی صوتی، در طیف گسترده ای از رنگها نیز قابل تولید هستند. شیشه های لمینیت رنگی می توانند کاملا شفاف، مات یا کاملا غیرشفاف باشند. موارد کاربرد این شیشه ها هم در نمای ساختمان و هم در داخل ساختمان جهت مصارف دکوراتیو می باشد.
خرید پنجره دوجداره با شیشه دکوراتیو  از نوع شیشه رنگی Lacobel و Matelac
شیشه های رنگی Lacobel و Matelac محصولات شیشه رنگی کمپانی AGC بلژیک هستند که توسط این شرکت فرآوری و آمادۀ استفاده برای مشتری می شوند. شیشه های Lacobel در ۲۵ رنگ استاندارد تولید می شوند و این شرکت امکان تامین تمامی این محصولات را داراست. درخشندگی و یکنواختی رنگ شیشه های Lacobel آنها را به محصولاتی ایده آل جهت استفاده در داخل ساختمان و امور دکوراتیو تبدیل کرده است. شیشه های Matelac در ۱۲ رنگ استاندارد و با ایجاد پوشش رنگی بر روی شیشه های Acid-Etched تولید می شوند. تلفیق حالت شیشه های رنگی و مات، این محصولات را به گزینه ای خاص جهت پوشش دیوارها، ساخت کابینت و قفسه و سایر امور دکوراتیو مبدل ساخته است.
خرید پنجره دوجداره با شیشه دکوراتیو  از نوع شیشه مات یا Matelux
شیشه های Matelux که توسط شرکت بلژیکی AGC تولید و در این شرکت فرآوری می شوند، به شیشه های فلوتی اطلاق میگردد که یک سطح آن با کیفیت بسیار بالا Acid-Etched م یشود. این فرایند موجب مات شدن سطح شیشه شده و با توجه به کاربرد نهایی می توان از آن جهت پوشش کف، دیوار، پارتیشن و یا نرده شیشه ای استفاده نمود.

شیشه رنگی


خرید پنجره دوجداره با شیشه دکوراتیو از نوع شیشه سند بلاست Sandblast
شیشه های سندبلاست با لایه برداری از روی سطح شیشه به وسیلۀ اسپری شن نرم، تولید می شوند. لایه برداری از روی شیشه موجب مات شدن شیشه می شود. در این شرکت فرآیند سندبلاست با استفاده از تجهیزات پیشرفتۀ تمام اتوماتیک ساخت اروپا انجام می پذیرد.
خرید پنجره دوجداره با شیشه دکوراتیو  از نوع شیشه فوتولمینیت
فوتولمینیت کردن شیشه به معنی لمینیت کردن یک طرح گرافیکی درون شیشه است. در اجرای این روش می توان از پارچه، طلق یا چاپ مستقیم شیشه بهره برد. در لمینیت پارچه، پارچۀ دلخواه بین دو شیشه قرار گرفته و به طور دائم لمینیت میشود. در لمینیت با طلق، طرح مورد نظر به صورت دیجیتال روی طلق مخصوص چاپ و طلق چاپ دار بین دو شیشه، لمینیت می شود. در روش چاپ مستقیم، چاپ دیجیتال مستقیما روی شیشه انجام شده و سپس لایۀ شیشه چاپدار با یک لایۀ دیگر شیشه لمینیت می گردد.