خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

یکی از دغدغه های مشتریان در سفارش درب و پنجره دوجداره فرانسوی کارایی این پنجره در حفظ انرژی و جلوگیری از ورود آلودگی صوتی است. مکانیزم یراق آلات پنجره به نحوی است که حداکثر عایق بندی را دارد با خرید پنجره دوجداره فرانسوی یو پی وی سی از مزایای آن برخوردار شوید.


درب فرانسوی


امروزه به دلیل الودگی هوا و دود های سمی و اسیب های جدی آن و الودگی های صوتی ناشی از زندگی شهری،بروز گردوغبار، جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و مشکلاتی از این قبیل اکثر خانواده ها برای راحتی و آسایش خود تصمیم به استفاده از درب و پنجره دوجداره فرانسوی و آلومینیومی میگیرند که علاوه بر زیبایی ظاهری،مزایای بی شماری دارد . اما پس از مدتی استفاده مطلوب و نگهداری از آن،براساس عواملی چون رعایت نکردن اصول نصب و یا جنس نامناسب پروفیل و استفاده از یراق الاتی که مرغوبیت کمی دارند ،افت کیفیتی پیدا میکند که دیگر نمیتواند نقش مهمی را در بهره وری انرژی ایفا کند و مرغوبیت خود را از دست می دهد و ضرورت نیاز به تعمیرات درب و پنجره دوجداره  upvc و الومینیومی پیدا میکند.درب ها و پنجره های یو پی وی سی در رنج بسیار متنوعی از رنگ ها از طرح چوب تا رنگ های ساده در دسترس می باشند. تنوع درب ها و پنجره های لولایی, پنجره دوجداره فرانسوی و دوحالته ما می توانند به بازسازی فضای خانه شما کمک بسیار بزرگی بنمایند و آن را برای شما مطبوع و دلنشین کنند. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است.
درب های فرانسوی ارتباطی کلاسیک و مناسب بین خانه شما و حیاط یا باغچه محل زندگی تان پدید می آورد. نگهداری آسان، کارایی انرژی و فریم های خوش تراش درب های فرانسوی یو پی وی سی جزئیات سنتی درب های چوبی را تداعی می کند. درب و پنجره دوجداره فرانسوی طراحی سنتی را با سیستم قفل چند مرحله ای و تقویت پروفیل، جهت رسیدن به بالاترین استاندارد در بحث امنیت درب ها، ترکیب می نمایند. انتخاب هایی که در رنگ و طرح و مدل این درب ها وجود دارد، جذابیت های کلاسیک این درب های یو پی وی سی را تکمیل می نماید. پنجره دوجداره فرانسوی یکی از زیباترین و پرکاربردترین پنجره ها برای نصب در ساختمان به ویژه در قسمت پذیرایی و نشیمن خانه است. این پنجره از دو لنگه پنجره لولایی تشکیل شده است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند. هر یک از لنگه های پنجره دوجداره فرانسوی به تنهایی و مستقل از لنگه دیگر می تواند باز شود و اگر هر دو لنگه با هم باز شود هیچ قیدی بین دو لنگه وجود نخواهد داشت. مدل باز شدن پنجره به نحوی است پس از باز شدن دولنگه نمای کاملی به بیرون ایجاد می شود. درب و پنجره فرانسوی به پنجره هایی گفته میشود که دارای بازشو دوحالته در یک سمت هستند و لنگه دیگر آنها به صورت چفتی باز میشود.
ویژگی‌ها و مزایای خرید پنجره دوجداره فرانسوی یو پی وی سی :
۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد
۲– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود
۳– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی این نوع پنجره وجود دارد
۴– این نوع از پنجره را می‌توان بیشتر در نماهای بیرونی آپارتمان‌ها، ویلاها و ساختمان‌های اداری و…(برای استفاده بیشتر از فضاها، دسترسی راحتتر به فضاهای دیگر، جابجایی راحت تر وسایل و اثاثیه داخل ساختمان) به کار برد.
۵– با نصب این نوع پنجره شما دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت و از مناظر بیرون و اطراف خود نهایت لذت را خواهید برد.




خرید پنجره دوجداره فرانسوی یو پی وی سی و درب فرانسوی:
درب های فرانسوی دارای جذابیت های بی انتها و کلاسیکی می باشند. بازه گسترده ای که در انتخاب طرح و رنگ های درب های یو پی وی سی و جود دارد به شما این امکان را می دهد که یک طرح و مدل نهایی را جهت تکمیل کردن طراحی خانه خود انتخاب نمایید.درب های فرانسوی ارتباطی کلاسیک و مناسب بین خانه شما و حیاط یا باغچه محل زندگی تان پدید می آورد. نگهداری آسان، کارایی انرژی و فریم های خوش تراش درب های فرانسوی یو پی وی سی جزئیات سنتی درب های چوبی را تداعی می کند. درب های فرانسوی یو پی وی سی طراحی سنتی را با سیستم قفل چند مرحله ای و تقویت پروفیل، جهت رسیدن به بالاترین استاندارد در بحث امنیت درب ها، ترکیب می نمایند. انتخاب هایی که در رنگ و طرح و مدل این درب ها وجود دارد، جذابیت های کلاسیک این درب های یو پی وی سی را تکمیل می نماید.
خصوصیات خرید پنجره دوجداره فرانسوی یو پی وی سی ودرب های فرانسوی :
•    سیستم پنج چنبر این درب های یو پی وی سی که به خوبی تراش خورده اند، باعث می شود که در رتبه بندی انرژی به A++ برسیم.
•    امکان انتخاب شیشه های دوجداره و یا سه جداره بنا به درخواست مشتری و جود دارد.
•    بین جداره به ۲۳ میلی متر کاهش یافته و ۸ میلی متر هم همپوشانی جهت برقراری جریان هوای مناسب ایجاد گشته است.
•    برای انتخاب رنگ های ساده دست مشتریان باز است، حتی می توانند طرح های چوب رنگی و یا طرح های چوبی سنتی را انتخاب نمایند.