خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

به دلیل تنوع در پنجره های دوجداره و سه جداره و همچنین بحث مرغوبیت وکیفیت آنها هنگام خرید پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی باید متناسب با معماری ساختمان و همچنین توجه به آب و هوای منطقه زندگی خود  پنجره ها انتخاب شوند.

درب فرانسوی یو پی وی سی

با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش درب پنجره دوجداره upvc ، پنجره های سه جداره نیز پس از مدت کوتاهی طراحی شدند که انتخاب نوع پنجره اعم از دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی یک بخش مهم از کار می‌باشد. ماهیت اصلی و مهم این نوع از درب پنجره‌ها همانطور که از نامشان مشخص است عایق بودن و درصد صداگیری بیشتر می‌باشد. خرید پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌گردند که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی ‌باشد. مزایای خیلی زیادی در استفاده از پنجره های دوجداره با استفاده از پروفیل UPVC وجود دارد که یکی از اصلی ترین آن ها که امروزه مورد توجه بسیاری از دولت ها قرار گرفته است مسئله‌ی کاهش مصرف انرژی می‌باشد. البته قابل ذکر است که کارایی پنجره‌های سه جداره در برخی مواقع چند برابر پنجره های دو جداره upvc می‌باشد. امروزه بیشتر از پنجره دوجداره و سه جداره upvc برای ساختمان ها استفاده می شود البته قابل ذکر است که پنجره های سه جداره برای مکان هایی خاصی که دارای سر و صدای بسیار زیادی هستند استفاده می شوند. درب پنجره سه جداره upvc دارای پروفیل ضخیم‌تر و با تعداد کانال‌های داخلی بیشتری بوده (بهتر است برای بکارگیری پنجره‌های سه جداره در ساختمان ها از پروفیل‌هایی با کانالهای ۵ یا بیشتر استفاده گردد ) و این امر به ما این امکان را می‌دهد که از شیشه سه جداره و یا دو جداره با ضخامت بالاتری استفاده کنیم .
مزایای خیلی زیادی در استفاده از پنجره های دوجداره با استفاده از پروفیل UPVC وجود دارد که یکی از اصلی ترین آن ها که امروزه مورد توجه بسیاری از دولت ها قرار گرفته است مسئله‌ی کاهش مصرف انرژی می‌باشد که چه در سطح کلان ملی برای دولت ها و چه در سطح هر شهروند برای کاهش هزینه های قبوض انرژی مورد استفاده برای خانه.
از مزایای خرید پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی  می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱) استحکام و الماسی: در و پنجره دوجداره یو پی وی سی بسیار محکم هستند و از این لحاظ با همتای فلزی خود در یک مرتبه قرار دارند.
۲) عدم نیاز به رنگ آمیزی و ثبات رنگ: پروفیل های upvc سفید هستند و در صورت بالا بودن کیفیت مواد اولیه از ثبات رنگی بالایی برخوردار هستند، زنگ نمی زنند و جلای آن ها تغییر نمی کند.
۳)تنوع رنگی بالا: پروفیل upvc به دو صورت رنگی می شود:
الف) استفاده از پوشش های لمینت بر روی upvc: در این روش پوشش لمینت با الماسی بالا روی پروفیل چسبانده
می شود و معمولاً طرح دار است، مانند طرح چوب و….
ب) رنگ آمیزی ماده upvc: در این روش از رنگ مخصوصی برای رنگ آمیزی ماده upvc استفاده می شود.
۴) عایق بندی صدایی و گرمایی: یکی از دلایل رشد پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق کاری ساختمان است. میزان عایق بندی پنجره دوجداره یو پی وی سی به شیشه، نوع پروفیل، یراق آلات، نصب، فرایند تولید و مونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و نوع پروفیل گالوانیزه درون پنجره دوجداره یو پی وی سی و … بستگی دارد که در پروفیل های با کیفیت بالا و عالی و استفاده از شیشه های چند جداره این عایق کاری به بهترین حال انجام می پذیرد.
خرید پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی بعنوان عایق صوتی
پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی با توجه به اینکه جنس پرو فیلها از نوع upvc هستند و همچنین شیشه های چند جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط می باشند. استفاده از پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی تا میزان ۶۰% و سه جداره تا میزان ۸۰% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.
خرید پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث ۱۹ ساختمان استفاده از پنجره دوجداره و سه جداره upvc امری مهم تلقی میشود که در این میان پنجره دوجداره و سه جداره upvc ا توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیلهای upvc و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.

ویستابست

اساسی‌ترین سؤال خریداران این است که آیا پنجره‌های سه جداره upvc دو برابر پنجره دو جداره مانع آلودگی صوتی می‌شوند ؟
در جواب می‌توان گفت که کارایی این پنجره‌ها در برخی مواقع چند برابر درب پنجره دو جداره upvc می‌باشد. برای استفاده از درب پنجره سه جداره حتماً بایستی محل کارشناسی دقیق شود تا بتوان بالاترین کارایی را از بکار گیری آن کسب کرد. برای پروفیل این نوع پنجره‌ها بعضی از کارخانه‌های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی اقدام به تولید کرده اند که بسته به بضاعت فنی هر کارخانه دارای کیفیت‌های متفاوتی است . ولی می‌توان توصیه کرد که برای بکارگیری درب پنجره‌های سه جداره بهتر است که از پروفیل‌هایی با کانالهای ۵ یا بیشتر استفاده گردد .
ویژگیهای خرید پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی مرغوب به عوامل زیر بستگی دارد:
۱-پروفیل پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی
۲-گالوانیزه پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی
۳-یراق آلات پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی
۴-شیشه دو جداره
۵ – نصب صحیح و استاندارد پنجره دوجداره و سه جداره upvc
مزایای اصلی خرید پنجره دوجداره و سه جداره upvc:
۱_سبکی وزن و مقاومت بسیار بالا
۲_ صرفه جویی در مصرف انرژی (۵۰ درصد) و رعایت مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان
۳_ عدم نیاز به رنگ آمیزی (مادام العمر)
۴_ کاهش آلودگی صوتی (۷۰ درصد)
۵_ نظافت آسان (به دلیل سطح صاف و صیقلی)
۶_ عدم نفوذ آب باران ، برف و حتی شستشو (۱۰۰ درصد)
۷_ یراق آلات مخصوص و ایمن در برابر سرقت
۸_ عایق در برابر نفوذ گرد و خاک و دود (۱۰۰ درصد )
۹_ قابلیت تعویض پنجره های قدیمی ، بدون تخریب
خرید پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی ونحوه نصب درب و پنجره upvc
نحوه نصب درب و پنجره upvc ارتباط مستقیم با دوام و استحکام و همچنین زیبایی آن دارد پس باید دقت شود که نصب آن ها توسط نصاب حرفه ای و ماهر صورت گیرد. هم چنین در پروسه تعویض پنجره های قدیمی و جایگزینی پنجره های دوجداره اندازه گیری دقیق فریمها نیز بسیار اهمیت دارد. این شرکت با داشتن نیروهای متخصص این تضمین را به مشتریان می دهد که تمامی مراحل نصب به بهترین نحو انجام گیرد و هم از داشتن درب و پنجره دو جداره حداکثر استفاده را برده و از مزایای بی شمار آن بهره مند شوید.
اولین نکته ای که در خرید پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی ونصب درب و پنجره های دوجداره upvc باید به آن توجه کرد این است که :
درب و پنجره های دوجدار قابلیت تحمل بارهایی که قبل و بعد ازاستفاده به آنها وارد می شوند را دارا باشند.
عایق کاری و درزبندی کامل شده و از ورود و خروج صوت و حرارت و سرما جلوگیری نماید.
درب و پنجره یو پی وی سی بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود.
مراحل خرید پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی  و نکات مهم در نصب درب و پنجره دو جداره upvc
۱) نکات مربوط به قبل از نصب در پروژه های ساختمانی:
فریمی که در چهارچوب درب و پنجره های دوجداره استفاده میشود باید آهنی باشد زیرا علاوه بر مقاومت بالا ، درب پنجره دوجداره یو پی وی سی بهتر پیچ شده و استحکام آن بالا میرود و زیبایی محیط حفظ می شود.
اندازه گیری و سفارش درب و پنجره های دوجداره باید توسط کارشناس شرکت درب و پنجره دوجداره upvc انجام گردد.