خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

سیستم های پنجره ونتوس نمونه دیگری از یراق آلات مدرن صنعت درب و پنجره دوجداره upvc محسوب می شوند . این شرکت امکان خرید پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس را برای مشتریان آسان کرده است.

پنجره ونتوس

این شرکت در نظر دارد ضمن ارائه یراق آلات متداول و با کیفیت صنعت درب و پنجره دوجداره، پیشگام در معرفی و عرضه یراق آلات نوین این صنعت نیز باشد، تا خرید پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس را برای شما مشتریان گرامی ساده کند.
عوامل زیادی برای الماسی درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی و الومینیوم وجود دارد که یکی از این موارد یراق الات می باشند که در حال حاضر در جنسهای المانی و ترک در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از ان نقش بیشتری برای الماسی ایفا می کنند.
پیشرفت تکنولوژی از قبیل قفل و یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که درب و پنجر دوجداره را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای درب و پنجره های دو جداره یوپی وی سی می گردد.
خرید پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس (پنجره های بالای درب): پنجره های بالای درب طرحی اصیل است که همواره در قسمت های بالایی درب ها و پنجره های بزرگ (در طراحی های سنتی ایرانی در بالای پنجره های ارسی) مورد استفاده قرار گرفته است اما به دلیل عدم دسترسی، معمولا از این پنجره ها تنها به عنوان پنجره های نور رسان استفاده می شده است.


یراق پنجره دوجداره


امروزه با الگو برداری از این پنجره ها و با استفاده و خرید پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس ، امکان باز و بسته کردن این پنجره ها نیز به وجود آمده است. تهویه مطبوع، امنیت و ایجاد زاویه مناسب در هنگام بارش باران تنها بخشی از مزایای این پنجره ها هستند. وجود اهرم دستگیره در سیستم مکانیکی که به وسیله یراق آلات متصل به آن می تواند تا ۵ متر پایین تر از سطح پنجره نیز قرار گیرد و امکان هدایت الکتریکی در سیستم های برقی این یراق نیز مشکل دسترسی به این پنجره ها را حل نموده و امکان استفاده از مزایای این سیستم را فراهم می آورد. خرید پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس سیستم های پنجره ونتوس نمونه دیگری از یراق آلات مدرن صنعت درب و پنجره یو پی وی سی است که این شرکت سعی در معرفی آن دارد.
خرید پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس و یراق آلات بیرون بازشو: یراق آلات بیرون بازشو از مدرن ترین یراق آلات در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی به حساب می آیند. عدم اشغال فضای داخلی در زمان باز شدن پنجره, امینت بالا و کنترل دید از خارج در کنار زیبایی ظاهری و تهویه مناسب، این یراق را به یراقی کارآمد برای سرویس های بهداشتی، حمام ها و اتاق های استراحت تبدیل کرده است. این یراق که به ابتکار شرکت انگلیسی ANTHONY INNOVATIONS و با نام تجاری STERLING HINGE تولید شده، هم اکنون در سبد محصولات این شرکت موجود می باشد.