خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

مزایای خرید پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی اول از این بابت که دارای چشم‌انداز ظاهری خوبی هستند و دوم از این منظر که خیلی خوب و درست  کار می کنند، علاوه بر این ,این مدل از پنجره‌ها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم و دارای امنیت بالایی هم برخوردارند.

پنجره دوجداره upvc

 

از ویژگی های منحصر به فرد پنجره دوجداره کشویی تک ریلی می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد.  یکی از انواع پنجره های دوجداره upvc ، پنجره دوجداره کشویی تک ریلی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره دوجداره کشویی تک ریلی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند. واقعیت این است که پنجره دوجداره کشویی تک ریلی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره دوجداره کشویی تک ریلی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره کشویی تک ریلی صورت می گیرد.
-دستگیره پنجره دوجداره کشویی تک ریلی (swing) سعی کنید در پنجره های دوجداره یو پی وی سی کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی مورد نیاز است.
–یراق ضد سرقت و ایمن پنجره دوجداره کشویی تک ریلی حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجر پنجره دوجداره کشویی تک ریلی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد.
 خرید پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی و جفت ریل:
سیستم کشویی جفت ریل دارای یک قاب دو ریل و حداقل دو یا چند لنگه می باشد،که با ثابت کردن لنگه در جای خود فنت فیکس پنجره را تشکیل داده و در قسمت های متحرک لنگه به صورت متحرک مونتاژ می گردد. این نوع پنجره از ضخامت و سطح گسترده تری از پروفیل تشکیل می شود و نه تنها ظرافت بازشوهای معمولی را ندارد بلکه در کلیه پنجره های کشویی تولید شده توسط upvc از عایق بندی و کوپلینگ ضعیف تری به نسبت سیستم های باز شو برخوردار می باشد.
مزیّت این پنجره عدم اشغال فضای خارج از پنجره می باشد و هیچ گونه تماسی با پرده و یا فضای خارجی ندارد.
پنجره های کشویی گزینه ای ایده آل برای نصب در آشپزخانه است وقتی محل قرار گرفتن پنجره بالای سر ظرف شویی یا کابینت هاست. راحتی در باز و بسته کردن ، این پنجره را به مدلی ایده آل برای بسیاری تبدیل کرده است. چون هنگام باز شدن این نوع از پنجره هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمی شود ، جهت نصب در فضاهای کوچک و بالکن ها توصیه می شود. در این نوع پنجره دوجداره upvc سیستم بازشو به صورت ریلی می باشد.
مزایای خرید پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی عبارت اند از:
الف)هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
ب)دارای سه نوع مختلف پنجره دوجداره کشویی تک ریلی ، جفت ریل و فولکس واگنی می باشد
پی وی سی کشویی خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.
خرید پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی ویستابست
ویستا بست همچنین چهار پروفیل ویژه برای درب و پنجره کشویی یو پی وی سی با بهترین کیفیت را تولید می نماید. معمولا درب و پنجره های کشویی در معماری های خاص و یا کمبود جا و فضا برای انواع بازشو کاربرد بیشتری دارند. بازشو از نوع کشویی در مصارف خاص بیشترین کارایی را دارد. همچنین استفاده از پروفیل های این سری امکان استفاده از انواع پروفیل ۳ چمبر و ۵ چمبر را ممکن می سازد که با استفاده از انواع پروفیل، قابلیت های کامل تری برای طراحان قابل اجرا خواهد بود.
از لحاظ ظاهری، پنجره دو جداره کشویی تک ریلی با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد.
پنجره های یو پی وی سی بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند.
امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در و پنجره های UPVC با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند.
با نصب و خرید پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود.

پنجره کشویی

نکات مهم جهت خرید پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی :
۱- پروفیلهای غیر استاندارد (چه ایرانی و چه خارجی) درصد افزودنیهای لازم را برای تبدیل PVC به UPVC رعایت نمیکنند. این پروفیلها دارای ثبات کیفیت نیستند. ممکن است بطور اتفاقی کیفیت خوب داشته باشند ولی اکثراً در دراز مدت تغییر رنگ و تغییر شکل می دهند.
۲- پروفیلهای خارجی اکثراً در شرایط جوی ایران که نوعاً گرم و خشک است دوام ندارند. این پروفیلها در هوای مرطوب و بارانی اروپا بسیار خوب هستند ولی برای تغییر رنگ ندادن در مقابل تابش شدید آفتاب در مناطق مختلف ایران بایستی گواهینامه فنی مقاومت در شرایط جوی ایران را از وزارت مسکن و شهر سازی دارا باشند.
۳- خرید پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی ، در و پنجره هایی بسیار مفید، به صرفه و زیبا هستند اگر:
الف) از پروفیل، یراق، لاستیک و شیشه مناسب و استاندارد در ساخت آنها استفاده شود.
ب) تولید آنها به روش صحیح و با نیروهایی مجرب صورت گرفته باشد.
ج) به طور صحیح طراحی شده باشند. از لحاظ ابعاد استاندارد، نوع بازشوها و … (دستورالعمل طراحی مناسب در این گروه صنعتی تدوین شده است).
د) نصب در و پنجره ها توسط اکیپ ماهر و مجرب و طبق دستورالعمل نصب صورت بگیرد. (این دستورالعمل نصب در گروه به طور کامل تدوین شده است).
هـ) نهایتاً شرکت طرف قرارداد دارای تعهد اخلاقی و کاری لازم جهت پی گیری خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خود باشد.
۴- طرز نگهداری صحیح و مراقبت و خرید پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی را از شرکت طرف قرارداد سؤال بفرمایید. در این نوع پنجره ها نحوه تمیزکاری مناسب، روغنکاری یراقها و تمیزکاری لاستیک ها در دوام و عملکرد مناسب آنها در درازمدت بسیار اهمیت دارد. ( این گروه صنعتی  برای اولین بار در کشور راهنمای استفاده از این محصول را چاپ و منتشر کرده است).
۵- متأسفانه یراقهای تقلبی زیادی به بازار ایران آمده که کیفیت لازم را ندارند. برای در و پنجره های خود از یراقهایی مطمئن استفاده کنید، چراکه یراقها مرتباً مورد استفاده قرار میگیرند و کیفیت آنها بسیار مهم است.
۶- قبل از انتخاب خرید پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی با مشاورانی مطمئن و منصف مشورت کنید. در نظر داشته باشید افرادی که ذی نفع هستند معمولاً مشاوران خوبی محسوب نمی شوند. با همه افراد صحبت کنید و سپس تصمیم مناسب را بگیرید.
۷ خرید پنجره دوجداره upvc کشویی تک ریلی کالای مصرفی نیست که در یک مرحله خریداری کنید بلکه کالایی است که نیاز به خدمات، سرویس و پشتیبانی دارد. بنابراین از شرکتهایی خریداری کنید که به بقا و ثبات آنها اطمینان دارید.