خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

یکی از نکات خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی دقت در انتخاب نوع پنجره ها می باشد که باید با کیفیت ترین و مناسب ترین آن را انتخاب کنیم بعد از خرید پنجره های upvc ، روغنکاری یراقها و تمیزکاری لاستیک ها در دوام و عملکرد مناسب آنها در درازمدت بسیار اهمیت دارد.


پنجره رنگی

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که معماری محیط برایش اهمیتی ندارد و ساده از کنارش عبور می کند،در سال های گذشته با به وجود امدن ابزارهای جدید برای طراحی منازل و محل کار بازار گسترده ای در این زمینه ایجاد شده است اما نقش درب و پنجره ها نیز بسیار موثر است که می خواهیم در این مقاله اشاره ی کوتاهی به تاثیر درب و پنجره های دوجداره در معماری و زیبایی داخلی داشته باشیم.از جمله نکات استفاده از پنجره دوجداره برای افزایش طول عمر و کارایی می توان نحوه باز و بسته کردن دستگیره را نام برد. به گونه ای که اگر پنجره upvc دوحالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه پنجره باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره های پنجره دو سه جداره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرند زیرا پس از مدتی و با گذر زمان اسپانیولت ها از کار می افتند و نیاز به تعمیر می شود. درب و پنجره های دو جداره upvc دارای ساختار خاصی هستند که نیاز به رعایت نکات استفاده از پنجره دوجداره می باشند تا کارایی لازم را داشته باشند و در دراز مدت حالت ایده ال خود را حفظ نمایند. https://upvc.pro/عمدتا پنجره دوجداره از بخش های مختلف پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام دارای وظیفه ای خاص و مهم می باشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح در و پنجره دوجداره می باشد که در صورت خرابی کار پنجره را مختل می کند.
مقاومت پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی نمی کند اما دستگیره و یراق الات ممکن است در گذر زمان دچار مشکلات کوچکی شوند که هر در صورت رعایت نکردن نکات استفاده از پنجره دوجداره قابل تعمیر و تعویض می باشند.
یراق الات یو پی وی سی برای سالیان متوالی به درستی کار می کنند ، نکات خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی  زمانی که یراق الات پنجره دوجداره دچار ایراد می شوند تمام کارایی پنجره دوجداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. به منظور افزایش عمر پنجره‌ها و یراق‌آلات می‌بایست آنها را بطور منظم چک کنید و از ساییده نشدن و محکم بودن آنها اطمینان حاصل کنید. یکی از مهمترین نکات خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی بحث عایق بندی ان است که با چسب های مخصوص این قابلیت به طور کامل ایجاد می شود و نصاب پنجره دوجداره تست های لازم را برای کارکرد صحیح پنجره انجام می دهد.
نکات خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی
دقت کنید که اگر شما در اولین مراحل ایرادات و مشکلات ، اقدام به تعمیرات پنجره دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم کنید هیچ مشکلی برای درب و پنجره هایتان ایجاد نمی شود و تعمیرکار پنجره دوجداره در با تخصص و تجربه علاوه بر رگلاژ پنجره upvc و الومینیوم نسبت به تعویض یراق الات و تعمیرات هر بخشی که دچار ایراد است اقدام کرده و خیال شما را راحت می کند. شما می توانید با صرف هزینه اندک ، پنجره های دوجداره خود را از ایرادات بعدی حفظ کنید و از مزایای بی نظیر این نوع درب و پنجره بهره مند شوید. یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد. پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلمینیومی مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود.
نکات خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی  :
۱- نکات خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی پروفیلهای غیر استاندارد (چه ایرانی و چه خارجی) https://upvc.pro/درصد افزودنیهای لازم را برای تبدیل PVC به UPVC رعایت نمیکنند. این پروفیلها دارای ثبات کیفیت نیستند. ممکن است بطور اتفاقی کیفیت خوب داشته باشند ولی اکثراً در دراز مدت تغییر رنگ و تغییر شکل می دهند.
۲- نکات خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی پروفیلهای خارجی اکثراً در شرایط جوی ایران که نوعاً گرم و خشک است دوام ندارند. این پروفیلها در هوای مرطوب و بارانی اروپا بسیار خوب هستند ولی برای تغییر رنگ ندادن در مقابل تابش شدید آفتاب در مناطق مختلف ایران بایستی گواهینامه فنی مقاومت در شرایط جوی ایران را از وزارت مسکن و شهر سازی دارا باشند.

پنجره دوجداره

۳- در و پنجره های دو جداره یو پی وی سی، در و پنجره هایی بسیار مفید، به صرفه و زیبا هستند اگر:
الف) از پروفیل، یراق، لاستیک و شیشه مناسب و استاندارد در ساخت آنها استفاده شود.
ب) تولید آنها به روش صحیح و با نیروهایی مجرب صورت گرفته باشد.
ج) به طور صحیح طراحی شده باشند. از لحاظ ابعاد استاندارد، نوع بازشوها و … (دستورالعمل طراحی مناسب در گروه صنعتی تدوین شده است).
د) نصب در و پنجره ها توسط اکیپ ماهر و مجرب و طبق دستورالعمل نصب صورت بگیرد. (این دستورالعمل نصب در گروه به طور کامل تدوین شده است).
هـ) نهایتاً شرکت طرف قرارداد دارای تعهد اخلاقی و کاری لازم جهت پی گیری خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خود باشد.
۴- طرز نگهداری صحیح و مراقبت از در و پنجره های دوجداره UPVC را از شرکت طرف قرارداد سؤال بفرمایید. در این نوع پنجره ها نحوه تمیزکاری مناسب، روغنکاری یراقها و تمیزکاری لاستیک ها در دوام و عملکرد مناسب آنها در درازمدت بسیار اهمیت دارد. https://upvc.pro/ (گروه صنعتی  برای اولین بار در کشور راهنمای استفاده از این محصول را چاپ و منتشر کرده است).
۵- متأسفانه یراقهای تقلبی زیادی به بازار ایران آمده که کیفیت لازم را ندارند. برای در و پنجره های خود از یراقهایی مطمئن استفاده کنید، چراکه یراقها مرتباً مورد استفاده قرار میگیرند و کیفیت آنها بسیار مهم است.
درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی UPVC واقعا رقیبی در زمینه ارزش ، امنیت , زیبایی , دوام , عایق بندی و غیره …. ندارند. این مساله مهمی است که خانه شما دارای پنجره های دوجداره ای باشد که علاوه بر اینکه از خارج ساختمان زیبا دیده شوند با دکوراسیون داخلی منزلتان نیز متناسب باشد. برای تامین زیبایی پنجره ها به طور سنتی از چوب استفاده می شد. اگرچه درب و پنجره های چوب دارای ظاهری زیباست اما مشکلات زیادی را هم به همراه خود دارد. چوب در مجاورت آب فاسد می شود و زمانی که پنجره در معرض باران قرار بگیرد خیلی سریع شروع به فاسد شدن می کند و این پوسیدگی حتی می تواند خطر امنیتی جدی برای ساکنان در پی داشته باشد.