خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره دو جداره کشویی لوکس مارک خارجی: یکی از بهترین و کارآمد ترین مدل های بازشو پنجره دوجداره ، پنجره کشویی یا ریلی می باشد. پنجره کشویی بخاطر نوع بازشو و داشتن نمای خوب  یکی از لوکس ترین و زیبا ترین مدل های پنجره  upvc می باشد. با توجه به اینکه تنها مزیت این مدل نوع بازشو آن می باشد و پنجره های قدیمی مدل کشویی اصلاً عایق نمی باشند امروزه جهت پایین آوردن هزینه مربوط به انرژی اقدام به تعویض این نوع پنجره ها می نماید


پنجره دو جداره کشویی لوکس مارک خارجی

می توان با بالا بردن کیفیت تولید و نوع یراق آلات در تولید پنجره دوجداره کشویی فیتینگ و یا همان Saving انرژی را 85 تا 92% بالا برد. پنجره  upvc کشویی یا ریلی به جهت مدل بازشو و اشغال نکردن فضا در هنگام باز و بسته شدن و گیر نکردن به پرده، مدل ایده آلی جهت بسیاری از مصرف کنندگان محترم می باشد، اما این نوع پنجره، یعنی پنجره  upvc کشویی به علت اینکه در هنگام باز و بسته شدن باید یک فضایی بین لنگه ثابت و لنگه متحرک باشد به همین دلیل تا میزان 80 الی 90% عایق می باشد.

 

مزایای پنجره upvc کشویی خارجی:

کاربری آسان از جهت نوع بازشو

جهت استفاده در فضاهایی که حفظ منظره برایشان بسیار مهم است

زیبایی و وسعت دید از پنجره upvc کشویی


معایب پنجره  upvc کشویی خارجی:

یکی از معایب پنجره upvc کشویی عایق بودن آن تا میزان 85 الی 92% می باشد، و از فیتینگ 100درصد برخوردار نمی باشد.

از این نوع پنجره یو پی وی سی در ابعاد بزرگ و بسیار کوچک نمی توان استفاده کرد در ابعاد با عرض و ارتفاع بالا، پنجره  upvc کشویی به علت سنگینی وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره، به سختی بر روی ریل مخصوص خود حرکت می کند و به مرور زمان غلطک ها زیر آن به علت وزن زیاد می شکند و پنجره از رگلاژ خارج می گردد. منظور از ابعاد بزرگ عرض بالای 4 متر و ارتفاع بالاس 3 متر میباشد.

در عرض های پایین و ارتفاع زیاد نیز نباید از پنجره  upvc کشویی استفاده کرد به عنوان مثال پنجره با عرض بازشو 70 سانتی متر و ارتفاع 2 متر در هنگام باز و بسته کردن در مدل کشویی، عملکرد کندی دارد و یا به اصطلاح کلّه می کند.

 

پنجره دو جداره کشویی لوکس 

در صورتیکه انتخاب نهایی شما پنجره  upvc کشویی می باشد به 3 نکته بسیار اساسی باید توجه کرد: 

نوع پروفیل upvc، جهت تولید پنجره upvc کشویی حتماً باید از پروفیل upvc استاندارد جهت پنجره  upvc استفاده کرد.

اکثر پروفیل های upvc موجود در بازار پروفیل  upvc کشویی مناسب و استانداردی جهت تولید این نوع پنجره ندارد از اینرو پنجره تولید شده بسیار بد می باشد و هرگز انتظارات را از نظر عایق بودن و روان بودن بازشو برآورده نخواهد کرد. پیشنهاد شرکت فاراد پنجره جهت پروفیل upvc جهت تولید پنجره کشویی، پروفیل upvc ویستابست می باشد.

 

دومین مطلبی که باید به آن توجه کرد، نوع یراق آلات پنجره کشویی می باشد. حتماً از یراق Roto آلمان با غلطک سرامیکی استفاده نمایید.

سومین مطلب و مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که سفارش خرید و یا تولید پنجره upvc کشویی خود را به تولیدکننده ای بدهید که از تجربه مناسب جهت انتخاب پروفیل upvc و انتخاب یراق براساس عرض و ارتفاع پنجره، برخوردار باشد.

 

یک تولیدکننده خوب و با تجربه تولید خوب، می تواند به شما این مشاوره را بدهد که چه نوع پروفیل و چه نوع یراقی را در پنجره  upvc کشویی شما مصرف نماید تا پنجره  upvc کشویی تولید شده دارای حداکثر Saving انرژی باشد. جهت اطمینان از کیفیت تولید، بهترین کار مراجعه و بازدید از پروژه های انجام شده آن شرکت می باشد.