خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

شما می توانید به سادگی با خرید انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی نمایی زیبا برای ویلا های خود ایجاد نمایید. تا علاوه بر استفاده از مزایای متعدد این گونه پنجره ها, بتوانید با توجه به هارمونی نمای ساختمان بهترین رنگ را انتخاب نمایید چرا که تنوع رنگ درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی این شرکت هر سلیقه ای را پوشش می دهد.

رنگ یو پی وی سی

رنگ پایه و اصلی پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی، به دلیل ترکیبات مواد اولیه سفید میباشد با این حال پروفیل های رنگی درب و پنجره یو پی وی سی برای معماران و گروه های عمرانی و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره های قدیمی منزل خود با پنجره یو پی وی سی اقدام میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت پنجره الماسمفتخر است با توجه به تنوع رنگ محصولات خود، این خواسته مشتریان عزیز خود را در انتخاب رنگ درب و پنجره یو پی وی سی ارج می نهد. خرید انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه میگردد و از لحاظ کیفیت و ماندگاری و همچنین حفظ انرژی باهم تفاوت هایی دارند. انواع پنجره دوجداره رنگی یا لمینیت بسیار زیبا هستند ولی در انتخاب پنجره های رنگی دقت کنیم که پروفیل رنگ یا لمینیت شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در برابر اشعه ماواری بنفش خورشید دوام داشته و رنگ یا لمینیت را از خود جدا نکند .شما می توانید محیط اطراف خود را با رنگ مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی https://upvc.pro به دو طریق امکان پذیر است:
رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی
لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.
خرید انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی یا دورو لمینیت


به طور کلی پروفیل یو پی وی سی به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و از دیدگاه معماری داخلی و دکورسازی پروفیل رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد.به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در ماندگاری محصول نقش مهمی را ایفا می کند.آنچه برای شما به ارمغان می آورد و قادر به انجام آن خواهد بود ،قابلیت انتخاب رنگ و طرح درب و پنجره شما ،با نظر وسلیقه شما خواهد بود ، یکی از مهمترین مزیت های پروفیل یو پی وی سی این است که می توان در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شد و بسیار مقام در برابرتاثیرات محیطی با در نظر گرفتن گذشت زمان می باشد .
خرید انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی مدل کشویی https://upvc.pro
سیستم بازشوی انواع پنجره دوجداره رنگی مدل کشویی به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد. پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی خود به دو نوع، انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی مدل کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.


شیشه رنگی

یراق آلات انواع پنجره دوجداره رنگی مدل کشویی  
در انواع پنجره دوجداره رنگی مدل کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است. که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید. متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت. پیشنهاد ما به شما یراق انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی مدل کشویی  ستاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.
رنگ بندی در خرید انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی
پروفیل های UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد. شرکتهای تولید کننده پروفیل انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .
خواص خرید انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی
بیش از ۳۵ درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . انواع پنجره دوجداره رنگی که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این نوع درب و پنجره ها مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی که درحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.