خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید در و پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی می باشد.ویژگی های این پنجره فولکس واگنی عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید, مقاوم در برابر نفوذ آب وگردوغبار, مقاوم در برابرخوردگی و پوسیدگی می باشد.

فولکس واگنی دوجداره

در و پنجره دو جداره فولکس واگنی یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق در و پنجره دو جداره فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم  می آورد. در و پنجره دو جداره فولکس واگنی به دلیل یراق آلات خاص خود مصارف خاصی نیز دارد و سیستم بازشوی در و پنجره دو جداره فولکس واگنی به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد. این پنجره دوجداره قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد، همچنین به دلیل این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرک آن بر روی لنگه ثابت قرار گیرد، پس این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند.مزایای خرید در و پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی  باز شدن (سش)باز شو تا زاویه ۴۵ درجه، هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود و دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی می باشند. یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع در و پنجره دو جداره فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد. پیشرفت تکنولوژی از قبیل قفل و یراق آلات در و پنجره دو جداره فولکس واگنی آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که در و پنجره دو جداره فولکس واگنی را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای در و پنجره دو جداره فولکس واگنی می گردد.
زیبایی خرید در و پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی  :
خرید در و پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی واقعا رقیبی در زمینه ارزش، امنیت و زیبایی ندارند. این مساله مهمی است که خانه شما دارای پنجره‌هایی باشد که علاوه بر اینکه از خارج زیبا دیده شوند با دکوراسیون داخلی منزل‌تان متناسب باشد. برای تامین زیبایی پنجره‌ها به طور سنتی از چوب استفاده می‌شد. اگرچه چوب دارای ظاهری زیباست، اما مشکلات زیادی را هم به همراه خود دارد.
چوب در مجاورت آب فاسد می‌شود و زمانی که پنجره در معرض باران قرار بگیرد، خیلی سریع شروع به فاسد شدن می‌کند و این پوسیدگی حتی می‌تواند خطر امنیتی جدی برای ساکنان در پی داشته باشد. چوب همچنین در مقابل نور خورشید آسیب‌پذیر است و در اثر تابش، متورم و از هم گسیخته می‌شود که برای این مساله نیز باید چاره‌ای اندیشید. برای استفاده از پنجره‌های چوبی، ما موظف به تعمیر و نگهداری منظم و مداوم هستیم، اما پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی هیچ کدام از این مشکلات را ندارد و شما حتی می‌توانید پنجره‌هایی به شکل چوب داشته باشید اما از جنس یو‌پی‌وی‌سی با هزینه کمتر و بدون تعمیر و نگهداری مداوم اضافی.
هنگام خرید در و پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی  باید دقت کنید که این نوع پنجره دارای سه مدل می باشد:
خرید در و پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی  با یراق مکانیکی
که عمدتا در پنجره های کوچک استفاده می شود که بحث نوع بازشو و بحث عدم اشغال فضا در محل مطرح می باشد. لازم به ذکر است که به علت وزن پایین شیشه و لنگه در این پنجره باز و بسته شدن با اعمال نیروی فیریکی کامل توسط شخص صورت می پذیرد.
خرید در و پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی  با یراق نیمه اتومات
این یراق در پنجره و درب های متوسط استفاده می شود و نسبت به یراق مکانیکی روانتر بوده است و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.
خرید در و پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی  با یراق فول اتومات
این نوع یراق در اجرای در و پنجره دو جداره فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید.
در و پنجره دو جداره فولکس واگنی فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.
قابل به ذکر است در اجرای پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد.


درب فولکس واگنی

ویژگی های فنی خرید در و پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی :
عرض فریم: ۵۵ میلی متر
عرض بازشو: ۶۵ میلی متر
ضخامت پروفیل: ۱٫۸ میلی متر
رنگ: آندایز رنگی ۱۲ میکرون، اجرا شده بر اساس استاندارد qualanod با ۲۰ سال پایداری.
رنگ پودری الکترواستاتیک out door تولید شده بر اساس استاندارد qualicoat در انواع رنگها و افکتهای سنباده ای، طرحدار.
انواع طرح های چوب سافت، سه بعدی و برجسته با رنگهای زمینه تیره، روشن و بافتدار.
شیشه: دو جداره ۴-۶ با اسپیسر ۱۲ میل تولید کشور بلژیک.
یراق: فولکس واگنی محصول شرکت GU آلمان.
یراق آلات عایق بندی: گسکت های EPDM
دستگیره/ قفل/ لولا
آب بندی و هوابندی کامل و قوی در و پنجره دو جداره فولکس واگنی :
در ساخت پنجره های دوجداره یو پی وی سی با یراق فولکس واگنی ازهمان نوع پروفیل لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری ۶۰ یا ۷۰ و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد.
قیمت خرید در و پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی :
زمانی که به مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پنجره‌ها توجه می‌کنیم در می‌یابیم که پنجره‌های ساخته شده یو‌پی‌وی‌سی به صورت قابل ملاحظه‌ای ارزان‌تر از دیگر مواد است. یو‌پی‌وی‌سی پلاستیکی است که از مواد غیرسمی ساخته شده است و پلاستیک همواره ارزان‌تر از جایگزین‌های‌اش است و به همین دلیل است که در دنیای مدرن استفاده فراوانی دارد. این بدین معنی است که پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی شما ارزش بسیار عالی دارند، چون در عین ارزان بودن در ظاهر‌های متفاوتی در دسترس هستند.
زیبایی موجود در پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی اینگونه القا می‌کند که بایستی خیلی گران‌تر از انواع جایگزین‌ها باشد در حالی که اصلا اینگونه نیست. در واقع پنجره از جنس یو‌پی‌وی‌سی انتخابی ایده‌آل و عالی برای هر نوع ساختمانی اعم از مدرن یا سنتی، شهری یا روستایی، تجاری یا شخصی و ویلایی یا آپارتمانی است، هم برای کسانی که دنبال زیبایی هستند و هم برای کسانی که قیمت برای آنها مهم است و هم برای کسانی که دنبال عملکرد عالی هستند.