خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

برای خرید در و پنجره دو سه جداره upvc استاندارد و با کیفیت باید به نمایندگی های معتبر فروش مراجعه نمایید. در و پنجره دو سه جداره upvc استاندارد دارای عایق بندی 100% می باشند و مانع از اتلاف انرژی و ورود سرو صدا به داخل ساختمان می شوند.

پنجره دوجداره استاندارد


در و پنجره دوجداره upvc استاندارد از ماده سخت و محکمی به نام UPVC ساخته شده است که مخفف کلمات (Unplasticized PolyVinyl Chloride)  می باشد. پلی وینیل کلراید ماده اصلی پروفیل یو پی وی سی است که حدود ۸۵% آن را در بر می گیرد, علاوه بر این ماده مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به ترکیب در و پنجره دو سه جداره upvc استاندارد https://upvc.pro/ اضافه می‌گردد که عدم وجود آنها یا تغییر در مقدار آنها در فرمولاسیون اصلی می‌تواند محصول نهایی ساخته‌ شده را به‌ شدت تحت تأثیر قرار داده و از کیفیت آن بکاهد.در و پنجره دو سه جداره upvc استاندارد از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه های سنتی (پنجره های آهنی, چوبی, آلومینیومی) از عایق بندی بسیار مناسب تری برخوردار می باشند. در و پنجره دو سه جداره upvc استاندارد از دو یا سه قاب شیشه‌ای تشکیل شده است که بوسیله هوا یا گازهای آرگون و کریپتون برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند. در و پنجره دو سه جداره upvc استاندارد بر خلاف ظاهر ظریی که دارا می باشد از بالاترین ضریب امنیتی و استحکام برخوردار است  و مهم ترین دلیل آن ساختار شبکه ای پروفیل upvc می باشد که ضریب مقاومت ضربه ای را چندین برابر کرده و همچنین سیستم بازشوهای این محصول بدلیل اینکه دارای زبانه های قفلی در سه طرف بوده در نتیجه سارقین و دزدان نمی توانند آنها را پیدا کرده و باز نمایند. در و پنجره دو سه جداره upvc استاندارد به شکلی طراحی و تولید می شوند که از نفوذ هوا و سرو صدا جلوگیری نموده و در شرایط گرم آب و هوایی، جذب گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش و به حداقل برساند. کاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترین عوامل در داشتن خانه هایی با بازده انرژی مناسب هستند. این گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گیری میکنند.بیشتر تلفات حرارتی ساختمان از طریق درب و پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل پنجره های دو سه جداره نامناسب می توانند هزینه سوخت را بسیار بالا ببرند.


پروفیل


خرید در و پنجره دو سه جداره upvc استاندارد
پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد. ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت https://upvc.pro/ از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره https://upvc.pro/ تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.
مزایای خرید در و پنجره دو سه جداره upvc استاندارد
۱- دوام و استحکام بالا
۲- ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگکاری
۳- عایق بندی بالا در برابر سرما و گرما
۴- عایق بندی در برابر آلودگی‌های صوتی و گردو غبار
۵- امکان ساخت و اجرای همه اشکال هندسی بدون محدودیت با توجه به نیاز و سلایق مشتریان گرامی
یراق الات در و پنجره دو سه جداره upvc استاندارد نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشند برای سالیان متوالی به درستی کار خواهند کرد، زمانی که یراق الات درب و پنجره دوجداره upvc دچار ایراد می شوند تمام کارایی درب و پنجره دو سه جداره upvc دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.