خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید درب و پنجره دوجداره upvc ثابت معمولا برای ترکیب با دیگر بازشو های پنجره های دوجداره صورت می گیرد تا نمایی زیبا و جذاب برای ساختمان ایجاد نماید. مهمترین مزیت خرید درب و پنجره دوجداره upvc ثابت بالا بودن کیفیت و عایق بندی آن نسبت به مدل های بازشو انواع پنجره های دوجداره می باشد.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

خرید درب و پنجره دوجداره upvc ثابت از این شرکت https://upvc.pro/ می تواند بهترین انتخاب برای ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری باشد. از این لحاظ که علاوه بر امنیت و جلوگیری از صدا، مانع خوبی یرای آلاینده های تنفسی و نیز ورود گرد و غبار باشد و همچنین عایق بسیار مناسبی برای گرما و سرما نیز می باشد. پنجره های یو پی وی سی امروزی به صورت اتوماتیک و با استفاده از دستگاه های روز دنیا، اتصالات آن به بهترین شکل صورت گرفته است. که این قطعات و اتصالات در برابر زنگ زدگی و نیز در برابر ضربه های سنگین و پوسیدگی مقاوم می باشد و سرعت نصب و راه اندازی بسیار آسان دارد. در ساخت و سازهای ساختمان، یک درب و پنجره دوجداره ثابت و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره ثابت قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از درب و پنجره های پی وی سی در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.
خرید درب و پنجره دوجداره upvc ثابت : این نوع پنجره به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالا نیز می باشد. در این پنجره چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد.  درب و پنجره دوجداره ثابت را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این درب و پنجره دوجداره ثابت می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.


پنجره وین تک


پروفیل و خرید درب و پنجره دوجداره upvc ثابت:
پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد.
صرفه جویی انرژی در درب و پنجره دوجداره ثابت https://upvc.pro/ :
درب و پنجره دوجداره ثابت از نظر صرفه جویی انرژی نقش حساسی دارند، چرا که حدود ۳۰% از کل تلفات حرارتی ساختمان از پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل پنجره هایی که در جای خوبی نصب نشده اند یا خوب محافظت نمی شوند، می‌توانند هزینه سوخت را بسیار بالا ببرند.  ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره https://upvc.pro/ از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.


پنجره دوحالته


مزایای خرید درب و پنجره دوجداره upvc ثابت
۱-امنیت بالا در درب و پنجره دوجداره ثابت
پروفیلهای درب و پنجره دوجداره ثابت دارای گالوانیزه می باشند که همین امر موجب استحکام بخشیدن به پنجره ها می باشد
درب و پنجره دوجداره ثابت در با توجه به وجود قفل کننده های متعدد که در اطراف باز شو قراردارد ، علاوه بر عایق سازی مناسب و جذب شدن دو قسمت ثابت و بازشو پنجره ، موجب افزایش ایمنی و امنیت نیز می گردد.
۲- درب و پنجره دوجداره ثابت عایق صوت
درب و پنجره دوجداره ثابت به دلیل استفاده از PVC و طراحی داخلی (سطح مقطع) عایق صوت می باشد.
۳- تنوع رنگ در درب و پنجره دوجداره ثابت
با توجه به تکنولوژی خاص در رنگ آمیزی می توان رنگهای متنوعی را در درب و پنجره دوجداره ثابت سفارش داد.