خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

بیشترین آمار خرید درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک بیشتر برای سرویس‌های بهداشتی، حمام، راه پله‌ها و نورگیر‌های قابل دسترس می باشد. درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک قابلیت نصب دو نوع یراق از قبیل اسپانیولت و فینگرپول را دارا می باشد.

Canopy-Pic4-450-280


خرید درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک بیشتر برای مکان های کوچک مانند سرویس های بهداشتی, حمام و راه پله ها مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. مهم ترین مشخصه درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک نحوه بازشوی این مدل از درب و پنجره دوجداره upvc وین تک می باشد که در یک جهت باز و بسته می شود.
درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک (Tilt) به صورت یک جهت بازشو می‌باشد و همچنین قابلیت تغییر جهت بازشو ( از بالا به پایین و برعکس) از بالا به بیرون و پایین به بیرون با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتری را دارد. در نوع بازشو علاوه بر قابلیت بازشو لولایی، امکان باز کردن پنجره از بالا نیز وجود دارد .این نوع بازشو ، ضمن بارندگی خطر ورود باران بداخل اتاق نیز وجود ندارد. وجود پرده نیز مزاحمتی برای بازشدن لت پنجره بوجود نمی آورد. سیستم بازشو درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک https://upvc.pro/ می باشد که حول محور زیرین خود باز میشود. بازشدن درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک تا زاویه ۴۵ درجه میباشد. موارد استفاده آن بیشتر در سرویس های بهداشتی و راه پله ها میباشد. در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود. در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک از ایمنی بالایی برخوردارند. زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست.



خرید درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک
در واقع مهمترین عامل پدید آمدن نسل جدید پنجره ها https://upvc.pro/ و به طور کلی بسیاری از مصالح ساختمانی در عصر حاضر، قابلیت آنها در عایق بندی فضاهاست و می توان اینطور بیان کرد که در طیف وسیعی از مصالح ساختمانی مورد استفاده در سقف، کف، دیوار و دبه خصوص درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره، تاثیر هر یک در میزان عایق بندی فضا، ملاک ارزش گذاری و تعیین سطح کیفی آنها است. میزان عایق بندی درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک تابعی از عوامل مختلف مانند شیشه، پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک، یراق آلات، نصب، فرایند تولید و مونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و میزان دقت آنها، پروفیل های گالوانیزه به کار رفته در درون پنجره و میزان مهارت پرسنل شاغل در بخش تولید است که در صورت قرارگیری این عوامل به نحوی درست و مناسب در کنار یکدیگر، محصول به وجود آمده از کیفیتی مطلوب و کارکردی مقبول برخوردار خواهد بود.
پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.
تمامی محصولات تولیدی در شرکت https://upvc.pro/ درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک طی فرایند تولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای خرید درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک جلوگیری به عمل می آید.