خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

مزایایی هم چون زیبایی ظاهری, استحکام بالا, عمر بالا, قیمت مناسب, عایق بندی مناسب در برابر آب و هوا باعث شده است خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست مورد توجه پنجره سازان قرار گرفته است. درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست یکی از پر فروش ترین پنجره های دوجداره یو پی وی سی در ایران و جهان می باشد. پیشنهاد می شود درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست را تنها با ضمانت نامه آن از شرکت های نمایندگی معتبر ویستابست تهیه فرمایید.


پنجره یو پی وی سی ویستابست


خرید ماشین آلات تولیدی از دو کمپانی بزرگ و معتبر دنیا به نام های کراس مافای (Krauss Maffei) آلمان و گراینر اتریش (Greiner) اولین اقدام برای آغاز فعالیت به منظور تولید پروفیل بود. در سال ۱۳۸۸ با توجه به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی و استراتژی های سازمانی و همچنین سیاست های کشور در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در ابعاد گوناگون به خصوص در بخش ساختمان، نسل جدیدی از پروفیل را با سایز ۷۰ میلی لیتر پنج محفظه ای در ۱۳ قالب با امکان شیشه ۲ و یا چند جداره به مرحله تولید رساند.  لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت در دنیا می باشدو تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند. گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت ویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت ویستا بست (تولید کننده پروفیل یو پی وی سی) به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد. تنوع محصولات شرکت پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست درحال حاضر به ۳۶ قالب مختلف تولیدی ارتقا داده شده است که مجموعه این محصولات با استفاده از ماشین آلات آلمانی و اتریشی در ۱۱ خط تولید و ظرفیت ۱۷٫۰۰۰ تن در سال تولید و به بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه می گردند.
خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست با قیمت مناسب https://upvc.pro/
پروفیل سری سه محفظه ای پنجره ویستابست : این نوع از پروفیل یو پی وی سی به صورت استاندارد و در عرض سه میلیمتری می باشد و مورد استفاده در پنجره  دوجداره می باشد یکی از ساخت های جدید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست می باشد که برای موارد خاصی مرود استفاده قرار میگرد. شرکت https://upvc.pro/ نماینده رسمی پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست برترین برند پروفیل ساخت ایران براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور آمادگی خود را برای فروش و نصب انواع درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره اعلام می کند.شرکت تولیدی درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست با همت گروهی از متخصصان در زمینه صنعت پلیمر و با هدف تولید مصالح ساختمانی جدید با بهره مندی از فناوری های به روز، سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی  سی در ایران است که در سراسر کشور نمایندگان فعال و کار آزموده دارد.

پروفیل ویستابست


پروفیل سری پنج محفظه ای پنجره ویستابست: شرکت ویستا بست ۱۴ مدل از پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست در سایز پنج محفظه ای را  روانه بازار کرده است عرض این پروفیل ها در سایز ۵۰ میلیمتر می باشد که  برای ساخت انواع درب و پنجره مناسب می باشد هدف از ایجاد این نوع از پروفیل کاهش حجم اتلاف انرژی می باش  چرا که  حجم این نوع از پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست به حدی می باشد که میتواند مناسب برای جلوگیری از اتلاف انرژی باشد.
پروفیل سری پنج کشویی پنجره ویستابست: این نوع از پروفیل همانگونه که از اسم آنها مشخص می باشد برای پنجره دوجداره کشویی مورد استفاده قرار میگرد این پروفیل های در سایز های ۳ و ۵ میلیمتری در بازار موجود می باشد و دارای مزیت های بسیار زیادی برای ایجاد و نصب پنجره های دوجداره کشویی می باشند.هر شرکت روند کاری مخصوص به خود را جهت خرید و فروش و دادن قیمت به مشتریان دارد.
خصوصیات خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست ( vistabest ):
• ظریف ، شکیل و زیبا
• استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی
• مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی
• غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی ۸۰+ تا ۴۰- درجه سانتیگراد
در شرکت  روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های دوجداره از مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار مخصوص طراحی در و پنجره دوجداره یو پی وی سی داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود. فروش پنجره ویستابست قیمت مناسب https://upvc.pro/ توسط این شرکت انجام می گیرد که دارای ضمانت نامه کتبی کالا بوده و هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش و خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست از مشتری دریافت نمی شود . تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره دوجداره ویستابست از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردار می باشد.