خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

در زمان خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc وین تک باید توجه نمایید که شکل ظاهری پروفیل upvc در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت درب و پنجره دوجداره upvc وین تک بسیار مهم است ]چرا که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد.


دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است. باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc وین تک https://upvc.pro/ در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت درب و پنجره دوجداره upvc وین تک بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دوجداره upvc وین تک تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است. موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت درب و پنجره دوجداره upvc وین تک به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید درب و پنجره دوجداره upvc وین تک از آنها استفاده میشود.

مشخصات فنی خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc وین تک
– عرض ۷۰ میلیمتر و ۵ اتاقک جهت عایق بندی مناسب در سری W700
– عرض ۸۵ میلیمتر برای سری W260 جفت ریل و اتاقک های تقویت کننده پروفیل
– عرض ۶۰ میلیمتر و ۴ اتاقک جهت عایق بندی بیشتر درسری PP624


پروفیل پنجره

خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc وین تک  https://upvc.pro/
ما در تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc وین تک از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره ماندگار از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت https://upvc.pro/ خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc وین تک تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc وین تک ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.
خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc وین تک به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می شوند. پروفیل upvc وین تک به دلیل استفاده از بهترین فرمولاسیون و مواد خام دارای شفافیت بی نظیری است.

خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc وین تک رنگی https://upvc.pro/
در اصل پروفیل upvc  وین تک به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. اما با گذشت زمان و توجه به نمای داخلی و خارجی ساختمان ها نیازبه پروفیل های رنگی و یا رنگ شده احساس شد.

خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc وین تک روکش شده
معماران برای ایجاد طرح های فانتزی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می کنند. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت داشته و شرکت وین تک امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های روکش شده با بهترین کیفیت در اختیار دارد.