خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰
جنبه دیگری که در تعیین کیفیت در درب پنجره دوجداره استاندارد هنگام خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc آلومینیومی باید مورد توجه قرار گیرد، پروفیل یو پی وی سی می باشد که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران نیست و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد با خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc آلومینیومی غیر استاندارد مشکلاتی از قبیل تغییر رنگ پروفیل، شکستگی و یا حتی تغییر شکل و افتادگی درب پنجره دوجداره از حالت عادی  ایجاد می شود.

پنجره دوجداره ترمال بریک

خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc آلومینیومی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد –کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. این پنجره ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc آلومینیومی ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است . سیستم ترمال بریک به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل که توسط ماشین آلات پانچ میگردد امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را نیز میسر می نماید. https://upvc.pro/ پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می کند. بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید می باشد. تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر میشود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت میباشد.
پنجره آلمینیومی ترمال بریک

امروزه به دلیل افزایش آلودگی هوا و آسیب های جدی آن به سلامتی انسان, آلودگی های صوتی ناشی از زندگی شهری، جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و مشکلاتی از این قبیل اکثر خانواده ها برای راحتی و آسایش خود تصمیم به استفاده و تعویض پنجره های قدیمی با درب و پنجره upvc و آلومینیومی گرفته اند که علاوه بر زیبایی ظاهری،مزایای بسیار زیادی دارد. ممکن است پس از مدتی استفاده مطلوب و نگهداری از آن،براساس عواملی چون رعایت نکردن اصول نصب و یا جنس نامناسب پروفیل یو پی وی سی و استفاده از یراق آلاتی که مرغوبیت کمی دارند ،افت کیفیتی پیدا میکند که دیگر نمی تواند نقش مهمی را در بهره وری انرژی ایفا کند و ضرورت نیاز به تعمیرات تخصصی پنجره upvc و آلومینیومی پیدا می نماید.
مزایای استفاده از خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc آلومینیومی https://upvc.pro/ :
امکان صرفه جویی در انرژی با سیستم های ترمال بریک در پنجره دوجداره آلومینیومی
امکان تنوع در انتخاب رنگ در انواع کدهای رال و آنادایز با امکان تولید پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی دورنگ در سیستم های ترمال بریک https://upvc.pro/
تنوع در سیستم های لولایی و کشویی و امکان انتخاب مناسب با شرایط
استفاده از نوارهای اب بندی و هوابندی مناسب از جنس ای پی دی ام
وزن کم و عدم استفاده از میلگرد در خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc آلومینیومی
تنوع رنگی نا محدود،استاتیک،دکورال و آنادایز

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

امروزه بحث جلوگیری از هدر رفتن انرژی، یکی از مواردی است که در تولید محصولات جدید در نظر گرفته می شود. در این راستا هدر رفتن انرژی در ساختمانها نیز عامل مهمی به شمار می رود که در کشور ما نیز در چند سال اخیر مورد توجه بوده است و در نتیجه آن صنایع محصولاتی با قابلیت حفظ انرژی رو به گسترش می باشند. تولید و خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc آلومینیومی یکی از طرح های ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام های کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود. یکی از مشکلات بزرگ کشور ما در حال حاضر هدر رفتن مقدار زیادی انرژی در تمامی فعالیتها و بخصوص در بخش ساختمانها می باشد. از دلایل هدر رفتن انرژی در ساختمانها می توان استفاده از در و پنجره های نامناسب را نام برد. از طرفی با توجه به شرایط متفاوت آب و هوائی کشور و برای استفاده صحیح از انرژی و جلوگیری از هدر رفتن بی حد و مرز آن و در جهت بهینه سازی مصرف سوخت در ساختمانها باید استفاده از این صنعت به صورت همگانی در بین آحاد مردم فرهنگ سازی می شود.
یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درو پنجره یو پی وی سی، واکنش پروفیل خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc آلومینیومی در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. https://upvc.pro/به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است.