خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

در خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک به سری آن توجه نماییدچرا که پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک دارای انواع سری  W700, W640, W260 و PP624 می باشد. پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است.

پروفیل یو پی وی سی

مطابق قوانین اتحادیه اروپا تا سال ۲۰۱۵ تمامی تولیدات و محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله پنجره دوجداره upvc وین تک بایستی قابل بازیافت بوده و آلودگی زیست محیطی نداشته باشند.در این راستا تمامی کارخانجات وین تک WINTECH در جهان نیز مطابق با بسیاری از تولیدکنندگان پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک در اروپا بخصوص کشور آلمان و با استقرار تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، از سال ۲۰۰۸ و قبل از اتمام زمان بندی معین شده اتحادیه کشورهای اروپایی، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی های پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک https://upvc.pro/  استفاده می نمایند. در کارخانه وین تک WINTECH ایران تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و ۱۰۰% قابل بازیافت میباشد. مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد .
قیمت در خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک https://upvc.pro/
قیمت پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک رابطه مستقیم با کیفیت نهایی درب و پنجره دوجداره upvcدارد چرا که هر چه پروفیل یو پی وی سی استفاده شده دارای کیفیت بالاتری باشد درب و پنجره دوجداره upvcبه مرور زمان تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهند.جنبه دیگری که در تعیین کیفیت در و پنجره استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد، بعد شیمیایی پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک می باشد که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران محترم نمی باشد و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد.


پروفیل گالوانیزه

تاثیر رنگ در خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک
پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می شوند. پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک به دلیل استفاده از بهترین فرمولاسیون و مواد خام دارای شفافیت بی نظیری است.
پروفیل های رنگی پنجره دوجداره
در اصل پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. اما با گذشت زمان و توجه به نمای داخلی و خارجی ساختمان ها نیازبه پروفیل های رنگی و یا رنگ شده احساس شد.
پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک روکش شده
معماران برای ایجاد طرح های فانتزی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می کنند. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت داشته و شرکت وین تک امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های روکش شده با بهترین کیفیت در اختیار دارد.
موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران را تعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت پنجره دوجداره upvc وین تک به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته می شود و پروفیل یو پی وی سی وین تک توانسته است این استاندارد را کسب نماید. در آزمون استاندارد پروفیل یو پی وی سی وین تک عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل, ابعاد پروفیل upvc,  ظاهر پروفیل, شرایط آب و هوایی منطقه, آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه مورد آزمایش قرار می گیرند. باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل یو پی وی سی وین تک در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت پنجره دوجداره upvc وین تک بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت پ پنجره دوجداره upvc وین تک تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.