خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جدید با توجه به اینکه تمام عیب ها و معایب پنجره های قدیمی آلومینیومی را رفع نموده است مورد توجه برخی مشتریان قرار گرفته است. عواملی چون ابعاد پنجره, نوع یراق آلات, نوع شیشه دوجداره و یا سه جداره و از همه مهم تر کیفیت متریال روی قیمت  خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جدید تاثیر گذار می باشد.

ترمال بریک دوجداره


محصولات تولیدی این شرکت به دلیل مرغوبیت، قیمت رقابتی، کیفیت بالا و داشتن استاندارد ملی ایران و استاندارد CE اروپا حجم گسترده ای از بازار داخل کشور را به خود اختصاص داده. فرآیند تولید پروفیل upvc در این واحد نمونه صنعتی در ۱۱ مرحله و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته و با اعمال کنترل های کیفی لازم توسط واحد کنترل کیفی انجام می گیرد. پنجره های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جدید به نام ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد.
مشخصات فنی  خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جدید بدین شرح می باشد:
• قابلیت باز شدن پنجره در یک یا دو جهت TURN و TILT
• قابلیت نصب شیشه تک جداره و دو جداره https://upvc.pro
• استفاده از سیستم پروفیل های سبک و یا سنگین جهت ابعاد متفاوت
• امکان استفاده از بازشوی کلنگی به منظور جلوگیری از خطر سقوط، در مکان هایی که محدودیت بازشو دارند.

پنجره دو جداره بو پی وی سی آلومینیومی


سیستم ترمال بریک به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل که توسط ماشین آلات پانچ میگردد امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را نیز میسر می نماید. پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می کند. بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید می باشد. تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر میشود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت میباشد. کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جدید عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جدید ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جدید شرکت https://upvc.pro  می توانید تماس گرفته و درباره سفارش محصول خود راهنمایی شوید.
مزایای خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جدید
وزن کم
کیفیت بالا
تنوع رنگی

پنجره آلمینیومی ترمال بریک


مناسب هر شرایط جویی
بدون نیاز به رنگ کاری
 خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جدید
 خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جدید ترمال بریک آخرین دستاورد صنعت آلومینیوم سازی می باشد در این پنجره تعبیه یک عایق epdm باعث شده است که ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با داخل قطع شود . این روش این امکان را به ما می دهد که رنگ داخل محل استفاده با رنگ پروفیل سطح بیرونی متفاوت باشد .قابلیت خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جدید این محصول عایق بتدی ۱۰۰ درصد فضای درونی ساختمان است .ترمال بریک تمامی قابلیت های پنجره های لولایی و دو جهت باز شو و فیکس شرکت https://upvc.pro را دارا میباشد.با توجه به مطالعات صورت گرفته با توجه به مزایای بالا، خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جدید ترمال بریک به علت قیمت بالا و پنجره یو پی وی سی به علت عدم شناخت به خصوص در مناطق گرمسیر با مشکلات ترویج فرهنگ مواجه می باشد.