خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

از نظر قیمت و کیفیت شرکت ما توانسته است با همه پروفیل های بازار رقابت کند.یکی از این پروفیل ها که از تکنولوژی داخلی بسیار بالایی برخوردار است وکا نام دارد. از خصوصیات بارز و مهم این پروفیل عایق بودن آن در برابر حرارت می توان نام برد.

پروفیل یو پی وی سی

تکنولوژی داخلی پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا بسیار عالی و منحصر به فرد می باشد. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کند تا بتواند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند. پنجره دوجداره با پروفیل وکا آلمانی بوده و از سال 1969 کار خود را در زمینه درب و پنجره upvc آغاز کرده است. خرید پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا از آلمان بزرگترین تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی است که در ساخت درب ها و پنجره ها استفاده می شود. این شرکت کار خود را از سال ۱۹۶۹ در sendenhorst آلمان به عنوان یک شرکت تولید کننده کرکره پنجره آغاز کرد. https://upvc.pro/و در دوازده کشور از جمله (ایالات متحده آمریکا، روسیه، لهستان، فرانسه، اسپانیا، انگلیس، چین، هند، کانادا، مکزیک، برزیل و شیلی) امکانات تولید محصولات از پروفیل را دارا می باشند. و شرکت های ارائه دهنده این محصولات در بیش از چهل کشور جهان به صورت فعال مشغول به ارائه خدمات هستند از جمله در کشورهای هند و ایالات متحده عربی.
پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا در سال ۱۹۶۷ با عنوان وکاپلاست پایه گذاری شد، که با استفاده از پانزده هزار فوت مربع امکانات اجاره ای، پرده کرکره ای تولید می کرد. دو سال بعد، یکی از کارکنان اصلی به نام هاینریش لومن (heinrich laumann) شرکت را خریداری کرد و شروع کرد به طراحی سیستم های پنجره که اولین آنها در سال ۱۹۷۱ پرده برداری شد.
خرید پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا
طراحی تجاری بدون وقفه پنجره دوجداره با پروفیل وکا بالغ بر چهل سال است که در کل جهان استفاده شده است. این طراحی ها خاص هستند با لبه هایی که کمی منحنی شده است و ترکیب درستی از گزینه های رنگ های خالص و ماده ای که شبیه چوب است، تا سبک معماری ما را مناسب نمایند.

پروفیل وکا

با معرفی سیستم آزمایش شده، استفاده از پروفیل پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد. را حل های ساختمان سبز (Green building) برای پنجره هایی با انرژی کارآمد در ساختمان های مدرسه و تجاری، به سرعت تبدیل شد به یک موضوع مورد اهمیت در جهان دوستدار محیط زیست.
خرید پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا به عنوان یک عضو از USGBC و انجمن ساختمان سبز US، تمایل دارد درب ها و پنجره های تجاری با سبک های معماری بسیار گسترده تولید کند، در حالی که مصرف انرژی را به حداقل می رساند. سیستم تجاری پنجره دوجداره با پروفیل وکا محیط سالم تری را در ساختمان های تجاری فراهم می کند.
ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پ پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات این شرکت پنجره تاثیری بگذارد. https://upvc.pro/در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

پنجره یو پی وی سی

دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت upvc شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.