خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان امری مهم و حساسی می باشد با انتخاب پنجره upvc مناسب و با کیفیت که باعث شود در محیط‌های میکروبی، رشد باکتری‌ها را بسیار محدود کنند و این ویژگی مهم استفاده این پنجره ها را در محیط‌ های بیمارستانی، صنایع غذایی و آزمایشگاهی برجسته ترساخته است.

پنجره عایق

امروزه کارشناسان انرژی به این نتیجه رسیده اند که ۴۰ درصد اتلاف انرژی ساختمان های مسکونی، اداری و بیماستان ها از طریق پنجره ها می باشد. عموما پنجره های دوجداره، با عنوان فنی UPVC(Unplasticised Poly Vinyl Chloride) شناخته می شوند هرچند که در کشور ما واژه پنجره دوجداره به پنجره هایی که قاب آن از جنس های فلزی بوده و شیشه آن دوجداره می باشد نیز گفته می شود. این ماده یک نوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است. علاوه بر این نوع پنجره دوجداره برای بیمارستان، امروزه پنجره های دیگری نیز با عنوان پنجره های چوبی، آلومینیومی و آهنی دوجداره نیز به خریداران پیشنهاد می گردد ک بعضا در کنار قیمت مناسب تر، برخی از ویژگی های اصلی خرید پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان را دارا نمی باشند. در کشور ما در سال های گذشته خرید پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند برای مثال پنجره های همچون یو پی وی سی و الومینیوم و نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در دهه ۹۰ پنجره های جدیدی از ترکیب چوب و الومینیوم و همچنین یوپی وی سی و الومینیوم معرفی شدند که بازار اینده را خواهند ساخت،همچینین با ورود پنجره های دوجداره هوشمند تا چند سال اینده همه چیز برای استفاده بهینه از پنجره های دوجداره یوپی وی سی و الومینیوم محیا خواهد شد.
نوشته حاضر در صدد است که با اتکا به مطالعات و تحقیقات تجربی و میدانی معتبر انجام شده به تشریح اثرات جسمی و روحی نور روز بر بیماران بپردازد. سپس با استخراج ویژگی های نور روز مناسب حاصل از نتایج و یافته های پیشین و نیز استانداردهای معتبر درباره نور روز و همچنین با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی، راهکار کالبدی مناسب برای استفاده بهینه از نور روز در اتاق های بستری در اقلیم معتدل و مرطوب (مدار ۳۶ تا ۳۸ درجه) ارائه می شود، که شامل ابعاد مناسب پنجره های دوجداره یو پی وی سی ، به منظور فراهم آوری موجبات ورود نور روز به میزان کافی به اتاق بستری، جهت گیری صحیح ساختمان، و ویژگی های سایه بان مناسب اتاق بستری (به منظور جلوگیری از ورود تابش مستقیم آفتاب) در منطقه مذکور است. در مرحله بعد، صحت نتایج به دست آمده با نرم افزار نورپردازی دیالوکس مدل سازی و بررسی می شود. البته لازم به ذکر است که این روند طراحی و مدل سازی در سایر اقلیم ها نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از آن جا که طراحی اتاق بستری بر اساس استانداردهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایران و وزارتبهداشت انجام می شود، میزان کارایی این استانداردهای طراحی (از نظر استفاده صحیح از نور روز در اتاق بستری) با نرم افزار محاسب نور سنجیده شده و در صورت لزوم مدل جایگزینی پیشنهاد می شود. از سوی دیگر در اقلیم های با رطوبت بالای هوا اهمیت توجه به نور روز و عایق بودن استاندارد خرید پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان برای ایجاد محیطی شفابخش بیشتر احساس می شود، زیرا این اقلیم ها با روزهای ابری و کم نور بیشتری روبرو هستند. طراحی پنجره دوجداره برای بیمارستان ها، به دلیل اهمیت بالای ماهیت کاربری که با سلامت روح و جسم انسان ها در ارتباط است و نیز حاکم بودن روابط پیچیده عملکردی (روابط برون بخشی و درون بخشی بیمارستان) در آن، نقش حیاتی دارد. یکی از این الزامات استفاده صحیح از نور روز توسط پنجره دوجداره برای بیمارستان می باشد.
ساختار خرید پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان:
اساس خرید پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان ، شیشه دوجداره آن می باشد. سیستم شیشه دو جداره شامل دو یا چند لایه شیشه که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند و توسط اسپیسر در دور تادور آن ، از هم جدا شده اند. فضای بین شیشه ها را می توان با هوا یا گاز آرگون (عایق حرارتی) وهمچنین گازSF6 (عایق صوتی) و یا ترکیبی از هردو با فشاری تقریبا معادل فشار هوا پر نمود. در شیشه های دو جداره غالباً از اسپیسرهای آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با ماده رطوبت گیر (سیلیکا ژل) پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای مابین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب ، کاملاً آب بندی شده است.
انواع درب و پنجره برای خرید پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان:
درب و پنجره دوجداره با یراق یک طرف بازشو ( Single Opening )
درب و پنجره دوجداره با یراق دو طرف بازشو ( Double Opening )
درب و پنجره دوجداره با یراق کشویی ( Sliding )
درب و پنجره دوجداره UPVC فرانسوی با مولیون متحرک ( French Window )
درب و پنجره های ایزوله برای بیمارستان
شیشه مناسب خرید پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان چیست؟
استفاده از شیشه های دو جداره به دلیل حفظ انرژی حرارتی – برودتی و کاهش آلودگی صوتی در پنجره ساختمان بیمارستان ها ، کتابخانه ها ، موزه ها ، و ساختمانهای حاشیه خیابان های پر تردد کار برد وسیع دارند . اخیرا برای ایمنی وآسایش بیشتر پنجره وسایل نقلیه عمومی مانند واگن های قطار و اتوبوس های بین شهری نیز با شیشه های دو جداره تجهیز شده اند . میانگین سر و صدا در شهرهای بزرگ در حدود ۶۵ تا ۷۰ دسیبل است . این در حالی است که شدت صوت مجاز برای بیمارستان ها و محیط هایی از این قبیل حداکثر ۳۹ دسیبل است . شیشه های دو جداره می توانند شدت صوت را حدود ۵۰ دسیبل کاهش دهند . و آن را به مرز ۲۰ تا ۳۰ دسیبل برسانند . علاوه بر این شیشه های دو جداره انتقال گرما را به شیوه های گوناگون و با رعایت نمودن اصول مهندسی تا حد زیادی کاهش می دهند. لایه های هوای خشک که خود عایق طبیعی محسوب می شوند بین دو جداره شیشه محبوس می شود که قابل مقایسه با یک پوشش فایبر گلاس است .
انواع شیشه های دو جداره و خرید پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان:
– ساده: این نوع شیشه از دو جداره شیشه فلوت ساده تشکیل شده است .
– رنگی: این نوع شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل شده است .
– رفلکس: این نوع شیشه دو جداره از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد . شیشه های رفلکس از عبور نور شدید خورشید به شدت جلوگیری می کنند ولی ایراد آنها این است که داخل ساختمان را تاریک کرده و در شب داخل ساختمان نمایان است .

نمایندگی پنجره دوجداه

ویژگی های خرید پنجره دو جداره برای بیمارستان :
درب و پنجره دوجداره برای بیمارستان ساخته شده از پروفیل های با upvc وجود طرح ها و رنگ های بسیار تمام انتظارات شما را از نظر زیبائی برآورده می نماید.
عدم تغییر حالت در درب و پنجره دوجداره برای بیمارستان : درب و پنجره دوجداره به دلیل وجود پروفیل های گالوانیزه با ضخامت ۵/۱ میلیمتر در داخل پروفیل های غیرقابل تغییر از نظر حالت می باشد.
عایق صوتی در درب و پنجره دوجداره برای بیمارستان : با توجه به اینکه صداهای بالا ۵۰ دسی بل برای شنوایی انسان زیانبار است. لذا یکی از مشکلات زندگی در جوامع شهری آلودگی صوتی می باشد. طراحی محفظه های پروفیل ها و وجود کانال های خالی متعدد در داخل پروفیل های upvc باعث ایجاد عایق صوتی قدرتمندی شده است. همچنین با استفاده از شیشه های ۲ یا ۳ جداره این مقدار آلودگی صوتی را بین ۳۰ تا ۴۰ دسی بل می توان کاهش داد.
استفاده از پروفیل‌های فلزی در ساختار چند حفره‌ای پروفیل‌های UPVC، موجب شده این محصولات در عین وزن نا چیز، از استحکام و مقاومت مکانیکی کافی برخوردار باشند. در عین حال، مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و نیز عدم لرزش و ایجاد اصوات مزاحم هنگام وزش باد از خصوصیات این نوع پنجره‌هاست.
یکی از خصوصیات خرید پنجره دوجداره upvc برای بیمارستان امکان استفاده از یراق‌آلات ویژه و متنوع در آن‌ها است . یکی از انواع این یراق‌آلات، گونه‌های ضد سرقت است که به‌ویژه در ساختمان‌های ویلایی مورد توجه قرار می‌گیرد. پنجره‌های UPVC نیز همچون اغلب محصولات پلیمری دیگر، قابل بازیافت بوده و از نظر زیست محیطی، آلاینده نیستند. در مرحله تولید پنجره، می‌توان ضایعات و بریده‌های غیر قابل استفاده پروفیل UPVC را برای بازیافت مجدد در صنایع دیگر استفاده کرد.