خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید پنجره دوجداره upvc عایق بصورت سفارشی در خط تولید کارخانه ساخته می‌شوند. در خط تولید پنجره دوجداره upvc عایق فاصله اندازهایی با ضخامت خاص بریده و در ابعاد طول و عرض مورد نیاز قرار داد می‌شوند و با ماده خشک کننده پر می‌شوند. در یک خط موازی، قاب‌های شیشه‌ای به اندازه بریده و برای شفافیت شسته می‌شوند.

عایق صوتی گرما سرما

از جمله مسائل مهمی که امروزه توجه بسیاری از اقتصاد دانان را به خود معطوف ساخته است، موضوع انرژی و استفاده بهینه از آن و محدودیت های منابع فسیلی است. یکی از مبانی توسعه یافتگی میزان انرژی مصرفی سرانه است به شرطی که بخش عمده ای از آن در صنعت وکشاورزی باشد. متاسفانه در کشورهای در حال توسعه و ازجمله کشور ما مصرف انرژی به صورت سرانه بسیار بالا است و بر خلاف انتظار بخش عمده ای از این مصرف بالای انرژی در بخش خانگی ، خدمات وتجاری است. می دانیم که مصرف بالای انرژی در این بخشهای غیر تولیدی به مفهوم اتلاف انرژی است. در سالهای اخیر تلاشهای زیادی شده است تا نه تنها مصرف انرژی در سطح متعادلی نگه داشته شود بلکه ازآن به صورت بهینه استفاده گردد. محدودیت منابع انرژی مخصوصا منابع سوختهای فسیلی و نگرانی های موجود در توقف رشد صنعتی به علت گرانی سوختهای فسیلی و پایان پذیری آنها، کشورها را برآن داشته است تا روی دیگر منابع انرژی به خصوص انرژیهای تجدید پذیر، انرژی خورشیدی، باد، زمین گرمایی و امواج دریاها و اقیانوسها تحقیق و مطالعه شود و از سوی دیگر بهینه و بجا و درست مصرف کردن سوختهای فسیلی در دستور کارجدی اغلب کشورها قرارگیرد. در این مقاله تلاش گردیده که به بخش دوم یعنی بهینه سازی مصرف سوخت درساختمان های مسکونی و تجاری پرداخته شود.
خرید پنجره دوجداره upvc عایق حرارتی (گرمایی)
√در فصل تابستان در یک خانه معمولی در حدود ۵۰ درصد هوای سرد داخل خانه از طریق پنجره های تک جداره هدر می رود. با استفاده از پنجره های دوجداره استاندارد یو پی وی سی می توان این درصد هدر رفت سرما را به ۱۰ رساند و از ورود انرژی حرارتی به خانه جلوگیری کرد. کلید دست یابی به این ویژگی شگفت انگیز استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی عایق حرارتی است. شرکت الماس پنجره های عایق گرما را به شما عرضه می کند که میزان اتلاف انرژی را پایین آورده و هزینه تامین انرژی سرمایشی کمتری را پرداخت کنید و در نهایت خانه ای عایق تر داشته باشید.


شیشه سانرژی

خرید پنجره دوجداره upvc عایق رطوبت
√بسیاری از ساختمان ها در ایران به خصوص نقاط شمالی و جنوبی کشور از نفوذ رطوبت به ساختمان رنج می برند. رطوبت برای ساختمان بسیار خطرناک است و به مرور زمان باعث آسیب اجزای آن می شود و همچنین از ارزش اصلی ساختمان می کاهد. رطوبت همچنین باعث بیماری های تنفسی مختلفی برای انسان می شود. پنجره دوجداره upvc که با بهترین پروفیل های آلمانی تولید می شود به خوبی در مقابل رطوبت و گرما و حرارت عایق است و میزان خطر ابتلا به بیماری تنفسی و ریوی را کاهش می دهد. این پنجره ها به شما کمک می کند که خانه ای مطبوع و بدون رطوبت و گرما و در نتیجه محیط زندگی سالم تری داشته باشید.
مزایای خرید پنجره دوجداره upvc عایق ویراق آلات روتو
• کیفیت هر قطعه از محصولات نمایندگی یراق آلات روتو پنجره دوجداره upvc عایق در ۴ مرحله مختلف مورد تست قرار می گیرند و همچنین جهت بررسی میزان فرسودگی محصولات توسط مرکز تست مورد بررسی قرار می گیرد تا برای ۱۰ سال استفاده روزانه و بدون مشکل آماده شوند.
• یراق آلات روتو آلمان یک یراق ماژولار و دارای انعطاف پذیری است و براحتی می توان آنها را از حالت تک حالته به دو حالته تغییر داد و امنیت پنجره دوجداره upvc عایق را دو چندان کرد.
 یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک پنجره دوجداره upvc عایق، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر پنجره دوجداره upvc عایق تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های پنجره دوجداره upvc عایق نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.