خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

شرکت های پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست از بهترین و با کیفیت ترین برند های پروفیل یو پی وی سی در ایران می باشند. خرید پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست بدلیل رعایت استاندارد های لازم در کیفیت آنها بسیار مقاوم هستند و نسبت به مزایای فراوان آن , مقرون به صرفه نیز می باشد. https://upvc.pro/

شرکت پنجره وین تک


پروفیل های یو پی وی سی موجود در بازار ایران را می توان به پروفیل های تولید داخل و پروفیل های وارداتی از خارج دسته بندی کرد. از جمله بهترین پروفیل های درب و پنجره دوجداره تولید داخل می توان پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست را نام برد که از نظر کیفیت, استاندارد و رضایت مشتریان دارای رتبه بالایی می باشند.برخی مشتریان هنگام خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با این سوال مواجه می شوند که پنجره دوجداره وین تک بهتر است یا ویستا بست؟در این مطلب به ویژگی های هر یک بصورت جداگانه پرداخته ایم.
ویژگی های مهم پروفیل در خرید پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست
قیمت مناسب پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست
پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست مطابق با آب و هوای کشور
پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست دارای مدل های مختلف از لحاظ سایز بندی
امکان تهیه پنجره دوجداره upvc وین تک در رنگ های مختلف بصورت پوشش لمینت
قیمت پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست
اگر شما هم قصدخرید پنجره دوجداره upvc وین تک WINTECH را دارید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. متاسفانه در میان برخی از نمایندگی های پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست تفاوت قیمت فاحشی مشاهده می شود که این مسئله با کیفیت رابطه مستقیم دارد زیرا برخی از آن ها با پایین آوردن کیفیت پنجره دوجداره وین تک, قیمت را نیز کاهش می دهند.
از پارامترهای مهم در تعیین قیمت پنجره دوجداره  upvcوین تک و ویستابست می توان به پروفیل گالوانیزه مورد استفاده, لاستیک درزبندی, نوع و جنس شیشه, نحوه تولید و نصب پنجره دوجداره  upvcوین تک اشاره کرد که سازنده می تواند بدون اینکه خریدار متوجه شود کیفیت آنها را پایین بیاورد در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.
ویژگی های مهم پروفیل پنجره دوجداره  upvc ویستا بست VISTABEST
پروفیل درب و پنجره دوجداره upvcویستا بست قیمت بالاتری نسبت به مابقی پروفیل ها دارد اما در مقابل از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.
اخذ گواهینامه کیفیت از رال RAL آلمان و دریافت تاییدیه کیفیت از SKZ بعنوان ممیز کیفیت پروفیل پنجره دوجداره  upvcویستا بست می باشد. لازم بذکر است این گواهینامه یکی از استانداردهای مطرح جهانی در زمینه کنترل کیفی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد. https://upvc.pro/کیفیت، خدمات و برند موفق سه راز پیشرفت و نقاط قوت پنجره دوجداره  upvcویستابست است، چه این که کیفیت برتر محصولات ویستابست دست کم در سه عامل انتخاب مواد اولیه با کیفیت، برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و البته بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و با سابقه به همراه جمعی از نخبه ترین تحصیل کرده های رشته های مرتبط با صنعت پروفیل یو پی وی سی نهفته است. مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل های ویستابست، از بالاترین استاندارد جهانی است که فرمولاسیون این مواد با شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهر های مختلف ایران سازگار است و میزان دی اکسید تیتانیوم به کار رفته در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست، باعث مقاومت تایید شده و تحسین شده پروفیل ویستابست در برابر تابش مستقیم نور خورشید شده و دیگر خبری از تغییر رنگ در پنجره upvc ویستابست نخواهد بود.
مزایای خرید پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست
کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
غیر قابل اشتعال در آتش سوزی
پنجره یو پی وی سی ویستابست https://upvc.pro/
تنوع در مدل و حالت های بازشوی پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست:
پروفیل های پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستا بست در ۴ سری با اسامی پروفیل سه محفظه ای،۵ محفظه ای، پروفیل سری کشویی و پروفیل های جانبی تولید می گردد.

ویستابست


پروفیل پنجره دوجداره  upvcویستا بست دارای ۵ رنگ لمینت و سفید می باشد که با گذشت زمان به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند.
قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست در پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست:
بله ما در مورد وینیل صحبت می کنیم. وینیل(vinyl)  یا اتنیل (ethenyl ) گروه عاملی در شیمی آلی است که به صورت یک مولکول اتیلن که یک اتم هیدروژن از آن جدا شده باشد، تعریف می‌شود. ترکیبات شامل گروه وینیل به ترکیبات وینیلی معروف هستند. نمونه معروف و پر کاربرد این ترکیبات پلی وینیل کلرید است که ما آن را به نام پی وی سی می شناسیم.
از ابتدا  بحث های زیادی حول محور ساخت، استفاده، بازیافت و قابلیت سازگاری پی وی سی وجود داشته است.
پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست ایده آل برای بازیافت:
پی وی سی یک ماده ایده آل برای بازیافت کردن است. در طول پروسه ساخت محصول، پی وی سی به راحتی به مواد بی مصرف تبدیل شده و سپس به محصولات جدیدی تبدیل می شود. ۹۹% از ضایعات ساخت وینیل، طی پروسه ای دوباره قابل استفاده خواهد بود. به علاوه، میلیون ها تن وینیل بعد از مصرف دوباره بازیافت میشوند.
اثر کربنی: میزان کربن دی اکسید و ترکیبات کربن که به دلیل مصرف سوخت های فسیلی در هوا پخش می شود.
خرید پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست امری حساس است. برای خرید خرید پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست پیشنهاد می شود که به شرکت های معتبر ساخت و عرضه درب و پنجره مراجعه نمایید. https://upvc.pro/ شرکت پنجره یکی از شرکت های با سابقه در این عرصه است که برای خرید پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست می توان به این شرکت مراجعه نمود و از مشورت کارشناسان آن بهره برد. با استفاد از راهنمایی های کارشناسان ما می توانید درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید و سفارش دهید.