خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

مدل باز شدن پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید به نحوی است که پس از باز شدن دولنگه نمای کاملی به بیرون ایجاد می کند. و همچنین مکانیزم یراق آلات پنجره به نحوی است که حداکثر عایق بندی را داراست.  خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید بدلیل آنکه این نوع از بازشو از لحاظ قیمتی اختلاف زیادی با مدلهای بازشوی دو حالته نداشته انتخاب مناسبی نیز می باشد. https://upvc.pro/

درب دوجداره فرانسوی




پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید یا همان دو لنگه بازشو که در برخی مواقع آن را T هم می نامند از زیبا ترین و پر کاربرد ترین پنجره های upvc می باشد. پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید دارای دو لنگه پنجره بازشو می باشد که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار در اتاق های نشیمن و همچنین ویلا ها کارایی دارد.یکی از ویژگی های پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت پنجره با استفاده از پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است. خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید درشرکت  از لحاظ کیفیت و عایق بندی جزء برندترین محصولات یراق آلات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید در تمام دنیا محسوب می شوند. https://upvc.pro/یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید باید استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود.عوامل زیادی برای ماندگاری پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید و آالومینیوم وجود دارد که یکی از این موارد یراق آلات می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند.

پنجره های فرانسوی


پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید یکی از زیباترین و پرکاربردترین پنجره ها برای نصب در ساختمان به ویژه در قسمت پذیرایی و نشیمن خانه است. این پنجره از دو لنگه پنجره لولایی تشکیل شده است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند. هر یک از لنگه های پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید به تنهایی و مستقل از لنگه دیگر می تواند باز شود و اگر هر دو لنگه با هم باز شود هیچ قیدی بین دو لنگه وجود نخواهد داشت. مدل باز شدن پنجره به نحوی است پس از باز شدن دولنگه نمای کاملی به بیرون ایجاد می شود. درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید به پنجره هایی گفته میشود که دارای بازشو دوحالته در یک سمت هستند و لنگه دیگر آنها به صورت چفتی باز میشود.
الف)دارای امنیت بالا با توجه به یراق آلات به کار رفته
ب)مخفی و پنهان بودن یراق آلات زیر محور سش یا بازشو
ج)قابلیت رگلاژ راحت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید
د)امنیت و راحتی در باز و بسته شدن توسط کودکان


البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق آلات، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید باز میگردد.
ویزگی‌ها و مزایای خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید :
۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد https://upvc.pro/
۲– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود
۳– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید
خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید دوحالته
بازشو پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید باز شدن روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید با توجه به اینکه در درون ساختمان قرار دارد اغلب در جایی نصب می شود که نیاز به جابجایی هوا است مانند آشپزخانه. یراق آلات آلمانی (روتو-شورینگ) برای این نوع از پنجره یو پی وی سی بهتر است. https://upvc.pro/ با توجه به مکان قرار گیری این پنجره و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضای کمتری نیاز است و دارای مزایای زیر می باشد.