خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید پنجره های دوجداره رنگی upvc و استفاده از آنها راندمان کاربردی بالایی را برای سال ها عرضه می کنند. دوام و پایداری این مدل پنجره ها بسیار بالا است وهمچنین نیازی نیست جهت نگهداری از آن ها به رنگ زدن و یا تعمیرات به خصوصی دست بزنید.

امکان استفاده از پنجره های دوجداره رنگی با توجه به دیزاین داخلی و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی یکی از شعار های معروف تولید کنندگان درب و پنجره دو سه جداره است. یکی از برجستگی های مهم پروفیل های یو پی وی سی  با کیفیت بالا ثبات رنگ سفید در طول سالیان طولانی و در شرایط مختلف جوی و اقلیمی می باشد. تنوع رنگ خرید پنجره های دوجداره رنگی upvcشرکت پنجره هر سلیقه ای را پوشش می دهد. رنگ پایه و اصلی پروفیل های درب و پنجره دو سه جداره ، به دلیل ترکیبات مواد اولیه سفید میباشد با این حال پروفیل های رنگی درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی برای معماران و گروه های عمرانی و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره های قدیمی منزل خود با پنجره upvc اقدام میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پنجره های دوجداره رنگی طی دو پروسه تهیه میگردد . همچنین میتوان از پروفیل پیش فرض سفید استفاده کرد و پس از تولید درب و پنجره یو پی وی سی به خط رنگ فرستاده شده و با رنگ پودری رنگ مورد نظر ایجاد میشود و در پروسه دوم پروفیل قبل از تولید پنجره با روکش مخصوص با تکنولوژی وکیوم ایجاد شده و سپس به پروسه تولید پنجره فرستاده میشود.
ابن شرکت پنجره مفتخر است با توجه به تنوع رنگ محصولات خود، این خواسته مشتریان عزیز خود را در انتخاب رنگ درب و پنجره یو پی وی سی ارج می نهد در نتیجه شما می توانید محیط اطراف خود را با خرید پنجره های دوجداره رنگی upvcمورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی به دو طریق امکان پذیر است:
رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی
لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.
پنجره های دوجداره رنگی دورو لمینیت
خرید پنجره های دوجداره رنگی upvc به طور کلی پروفیل به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت نیاز مشتری پروفیل رنگ شده مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد. طبیعی است که لمینیت دارای بافت و طرح رنگی بوده و بطور کلی ظریف تر از رنگ میباشد.
در استاندارد ۶۸۴۰ واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی دارد که عبارت اند از:
۱-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص.
۲-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
۳-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
۴-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
۵-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.
در ابتدا باید توجه داشت که هنوز هیچ یک از استانداردهای معتبر در دنیا تولید پروفیل های رنگی را مجاز نکرده و پروفیل های  یو پی وی سی هنگام تولید می باید به رنگ سفید برای مصرف معمول و قهوه ای برای لمینیت کردن پروفیل تولید شوند؛ پروفیل های به کار رفته در ساختار پنجره های دوجداره رنگی ، تنها از طریق رنگ آمیزی به رنگ دلخواه مصرف کننده در می آیند.

در رابطه با پروفیل های رنگ آمیزی شده باید توجه داشت که رنگ مورد استفاده، رنگ ویژه پروفیل های یو پی وی سی است و از تکنولوژی خاصی بهره می برد؛ به گونه ای که پنجره های UPVC رنگی استاندارد به هیچ وجه در طی سالیان دراز تغییر رنگ نمی دهند. خصوصیت دیگر رنگ های استاندارد پنجره های دوجداره رنگی ، ضد خط و خش بودن آنهاست و در عین حال عدم محدودیت در انتخاب رنگ دلخواه و امکان اجرای طیف وسیع صدها رنگ موجب شده تا این روش به نسبت روش لمینیت کردن پروفیل ها از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.
رنگ بندی در خرید پنجره های دوجداره رنگی upvc
پروفیل های یو پی یو سی به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد. شرکتهای تولید کننده پروفیل پنجره دو جداره یو پی وی سی علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .
۱ – پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
آنچه این شرکت برای شما به ارمغان می آورد و قادر به انجام آن خواهد بود ،قابلیت انتخاب رنگ و طرح درب و پنجره شما ،با نظر وسلیقه
شما خواهد بود ، یکی از مهمترین مزیت های پروفیل یو پی وی سیاین است که می توان در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شد و بسیار مقام در برابرتاثیرات محیطی با در نظر گرفتن گذشت زمان می باشد .
خرید پنجره های دوجداره رنگی upvc وخواص پنجره یو پی وی سی:
بیش از ۳۵ درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . درب و پنجره های یو پی وی سی که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این نوع درب و پنجره ها مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی که درحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.