خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

درب پنجره های دوجداره در نمایندگی خرید پنجره دوجداره upvc ویستابست به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و به درخواست مشتری می تواند بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید شوند. درب و پنجره های ویستابست با محلول های آب و صابون به راحتی تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی خاصی ندارند. https://upvc.pro/

ویستابست



نمایندگی خرید پنجره دوجداره upvc ویستابست از بزرگترین و معروف ترین تولید کنندگان پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc در ایران می باشد. با گذشت زمان و استفاده از پنجره دوجداره upvc ویستابست این برند بیشتر مورد تائید مشتریان و خریداران قرار گرفته است و دلیل آن استفاده از مواد اولیه باکیفیت, مرغوب و مطابق با آخرین استاندارد های جهانی می باشد.نمایندگی خرید پنجره دوجداره upvc ویستابست با همت گروهی از متخصصان در زمینه صنعت پلیمر و با هدف تولید مصالح ساختمانی جدید با بهره مندی از فناوری های به روز، سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی  سی در ایران است که در سراسر کشور نمایندگان فعال و کار آزموده دارد. نمایندگی خرید پنجره دوجداره upvc ویستابست پس از دو سال تحقیق و مطالعه و آماده سازی های سخت افزاری در اوایل سال ۱۳۸۵، فعالیت خود را در زمینه خرید و استقرار تجهیزات برای تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز نموده است.
 خرید ماشین آلات تولیدی از دو کمپانی بزرگ و معتبر دنیا به نام های کراس مافای (Krauss Maffei) آلمان و گراینر اتریش (Greiner) اولین اقدام برای آغاز فعالیت به منظور تولید پروفیل بود. در سال ۱۳۸۸ با توجه به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی و استراتژی های سازمانی و همچنین سیاست های کشور در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در ابعاد گوناگون به خصوص در بخش ساختمان، نسل جدیدی از پروفیل را با سایز ۷۰ میلی لیتر پنج محفظه ای در ۱۳ قالب با امکان شیشه ۲ و یا چند جداره به مرحله تولید رساند. ویستابست با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۵ قالب در انواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید. نمایندگی خرید پنجره دوجداره upvc ویستابست هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید ۴ برابر خواهد شد.مواد UPVC صد در صد قابل بازیافت و برگشت به چرخه تولیدند . https://upvc.pro/ همچنین پنجره های قدیمی و ضایعات ساخت پنجره های PVC می توانند خرد شده و مجددا در ساخت دیگر محصولات مورد استفاده قرارگیرند .
زوارهای لاستیکی استفاده شده در پروفیل های پنجره دوجداره ویستابست از نوع epdm بوده ظریف و زیبا و با طرحهای خاص موجب جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، رطوبت، صدا و آلودگی ناشی از دود صنایع و اتومبیل ها می شود و این امر تا حد زیادی نگرانی خطرات ناشی از آلودگی هوا را کاهش می دهد .
خصوصیات نمایندگی خرید پنجره دوجداره upvc ویستابست
• ظریف ، شکیل و زیبا
• استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی
• دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید
• غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی
• مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی
• غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی ۸۰+ تا ۴۰- درجه سانتیگراد
• قابلیت شست و شو و کاملا بهداشتی https://upvc.pro/
• • جلوگیری از اتلاف انرژیهای سرمایشی و گرمایشی ساختمان تا ۴۵%
نمایندگی خرید پنجره دوجداره upvc ویستابست در فرایند تولید پروفیل های پنجره دوجداره ویستابست منطبق با الزامات استاندارد RAL آلمان ( ۱/۷۱۶ RAL GZ ) و استاندارد ۱۲۶۰۸ BSEN اتحادیه ارپا می باشد و این فرایند در مقاطع مشخص توسط موسسه SKZ آلمان که یکی از بزرگترین موسسات ممیزی کیفیت دنیا می باشد مورد ممیزی قرار می گیرد.


باکیفیت ترین در و پنجره دوجداره


لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت در دنیا می باشدو تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند  گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط نمایندگی خرید پنجره دوجداره upvc ویستابست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت ویستا بست (تولید کننده پروفیل یو پی وی سی) به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد.
تنوع محصولات در نمایندگی خرید پنجره دوجداره upvc ویستابست درحال حاضر به ۳۶ قالب مختلف تولیدی ارتقا داده شده است که مجموعه این محصولات با استفاده از ماشین آلات آلمانی و اتریشی در ۱۱ خط تولید و ظرفیت ۱۷٫۰۰۰ تن در سال تولید و به بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه می گردند.
پروفیل های فولادی تقویت کننده در نمایندگی خرید پنجره دوجداره ویستابست:
یکی از قطعات بنیادین و ضروری در ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی ویستابست، پروفیل فولادی تقویت کننده (رین فورسمنت) گالوانیزه شده است که درون حفره داخلی پروفیل های یو پی وی سی نصب می گردد . نقش و وظیفه پروفیل های فولادی تقویت کننده به شرح زیر می باشد :
استحکام و قدرت بخشیدن به ساختار درب و پنجره یو پی وی سی
جلوگیری از تغییر حالت پروفیل های یو پی وی سی در اثر مرور زمان و عوامل محیطی
لاستیک های درزبندی در نمایندگی خرید پنجره دوجداره upvc ویستابست :
عایق بندی کامل و صحیح درب و پنجره های دوجداره ویستابست فقط با استفاده از لاستیک های درزبندی مناسب و با کیفیت امکان پذیر می گردد .بهترین نوع این لاستیک ها Ethylene Propylene Diene Monomer )EPDM )می باشد که با عملکرد بالایی که در آزمایشات نفوذ ناپذیری و مقاومت از خودنشان داده است ،نسبت به اقسام دیگر لاستیک ها می تواند بدون هیچ مشکلی برای سالها بر روی درب و پنجره های یو پی وی سی مورد استفاده قرار گیرد . لاستیک های EPDM در مقابل تغییرات دما از ۱۳۰ + تا ۴۰ – درجه سانتی گراد ، نور آفتاب ، اکسیده شدن ، ترک خوردگی ، و فشار زیاد باد از مقاومت بسیار بالایی برخوردارهستند. این لاستیک هادر طی فرایند تولید درب و پنجره ، داخل شیارهای مخصوص تعبیه شده بر روی پروفیل های یو پی وی سی نصب می گردند .
در بعضی از شرکت ها و کارخانه های تولید کننده درب و پنجره دوجداره upvc به علت دانش کم نیروی انسانی و سهل انگاری در بخش مونتاژ یراق الات متاسفانه پس از مدتی استفاده از این سیستم ها که مهم ترین بخش از جهت عایق بندی در پنجره دوجداره میباشند دچار افت کیفیت در ساختار درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی  شده و درب و پنجره‌های نصب شده از کارایی لازم برخوردار نبوده و در نتیجه اعتراض و نارضایتی مشتریان را به همراه دارد.


 ویژگی ها و کارایی یراق الات در نمایندگی خرید پنجره دوجداره upvc ویستابست :
تحمل وزن اولین نکته حائز اهمیت در تمامی یراق‌آلات دو حالته می‌باشد. ۱۰۰ کیلوگرم حداقل وزنی است که این سیستم از یراق‌آلات در اندازه ‌های مختلف بازشو باید تحمل کند.برای تحقق این امر مقاومت، اندازه و وزن مناسب لولاها باید مورد توجه قرار گیرد. و همچنین پیچ‌های رگلاژ لولاها نیز باید از جنس مناسب برخوردار بوده تا در هنگام رگلاژ دچار هرز شدن رزوه‌ها نگردد.یکی دیگر از مهم ترین که باید در انتخاب این دسته از یراق‌آلات پنجره دوجداره ویستابست و آلمینیوم مورد توجه قرار گیرد تست آب نمک می باشد. انجام تست آب نمک جهت جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی هنگام استفاده از این یراق‌آلات در مناطق مرطوب می‌باشد.
لزوم استفاده از نمایندگی خرید پنجره دوجداره upvc ویستابست
مزایای بسیاری در استفاده از درب و پنجر های دوجداره و سه جداره ویستابست وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها که امروزه مورد توجه بسیاری از خریدارن پنجره های دوجداره  ویستابستupvc قرار گرفته است https://upvc.pro/ مسئله‌ی صرفه جویی در مصرف انرژی می‌باشد که چه در سطح ملی برای دولتها و برای استفاده هر شهروند جهت کاهش هزینه های انرژی مورد استقبال قرار گرفته است اما این تنها مزیت درب و پنجره های دوجداره upvc ویستابست نیست بلکه سهولت در نگهداری از این درب و پنجره ها و امنیت بالا و دوام زیبایی منحصر به فرد آنها نیز بسیار خوب میباشند. البته در صورتی که توسط افراد و شرکت های معتبر و متخصص انجام گیرد.