خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰
شیشه سه جداره پنجره یو پی وی سی همانطور که از اسم آن پیداست از ۳ پنل شیشه ای به جای ۱ و ۲ جداره تشکیل شده است که با اضافه شدن شیشه، اسپیسر نیز اضافه خواهد شد و گاز آرگون در فضای مابین دو شیشه تزریق خواهد شد. شما می توانید بجای استفاده از شیشه دو جداره در درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره خود از شیشه سه جداره استفاده کنید.
تفاوت شیشه پنجره دوجداره با شیشه سه جداره در درب و پنجره UPVC
۱- میزان عبور گرما
ارزش U، مقدار گرمایی است که از یک جسم عبور می کند و هرچه این مقدار کمتر باشد، جسم موردنظر به یک جسم عایق حرارتی نزدیک تر است. ارزش U  یک شیشه تک جداره برابر ۵ و این مقدار برای شیشه دوجداره برابر با ۱٫۶ می باشد. این اعداد کارآمدی شیشه دوجداره را نشان می دهد که در آن هیچ شکی نیست. حال با بیان ارزش U دیوار، این مقیاس ارزیابی را مفهومی تر می کنیم. میزان ارزش U یک دیوار معمولی برابر با ۰٫۳ است که میزان اختلاف آن با شیشه برابر با ۱٫۳ است.
اما با اضافه کردن یک پنل شیشه به شیشه دوجداره و تبدیل آن به سه جداره ارزش U شیشه مورد استفاده برابر با ۰٫۸ می شود که نصف ارزش U شیشه دوجداره و دوبرابر دیوار می باشد. همین عدد ساده بیانگر تاثیر بالا و شگرف شیشه ۳جداره است.
۲- میزان عبور صوت
صوت از به ارتعاش در آمدن اجسام پدید می  آید. صدا بصورت موج حرکت می کند و انتقال دهنده آن هرچیزی(به جز در خلا، که صوت نمی تواند از آن عبور کند) ممکن است باشد. در حقیقت صوت با به ارتعاش درآوردن ذرات مجاور خود و ذرات مجاور آنها منتقل می شود و هرچه تعداد این ذرات کمتر باشد، میزان عایق بندی در برابر آلودگی های صوتی بیشتر است.
در جامدها صوت بیشترین سرعت و در مقابل، صوت در گازها کمترین سرعت را دارد و مثال فراموش نشدنی آن قرار دادن گوش بر روی ریل قطار است. در این صورت با قرار دادن فضای خالی در بین شیشه های یک پنجره دوجداره و استفاده از گاز آرگون(گاز خنثی) میزان عایق بندی شیشه دو جداره و شیشه سه جداره بالا می رود و البته با در نظر گرفتن شیشه سه جداره و فاصله مابین شیشه های آن می توان به این اتفاق نظر رسید که با استفاده از شیشه سه جداره، عایق بندی به طرز محسوسی افزایش می یابد. نکته قابل توجه در پنجره با شیشه سه جداره این است که هر ضخامت شیشه ای، مانع از عبور فرکانس های متفاوتی می شود، در نتیجه بهتر است از ۲ نوع ضخامت برای ساخت شیشه سه جداره استفاده کنیم.

۳- امنیت
هر چیزی که باعث شود متجاوزان از خانه شما دور شوند، یک امتیاز حسوب می شود. با استفاده از تعداد بیشتری از لایه های شیشه ای در ساخت پنجره های چند جداره، شکستن آنها را سخت تر می سازیم. در نتیجه آرامش خاطر بیشتری برای اهالی خانه فراهم می شود.
۴- با دوام بودن
با توجه به این که در ساخت پنجره سه جداره از سه لایه شیشه ای استفاده می شود و در ساخت پنجره دو جداره از دو لایه شیشه ای استفاده می کنیم، بنابراین پنجره های سه جداره از دوام و مقاومت بیشتری نسبت به پنجره های دو جداره برخوردارند.