خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجره دوجداره چه مارکی خوبه بهترین برند ایرانی : پنجره دو جداره یو پی وی سی ایرانی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ امروزه در تمامی خانه ها و ساختمانها شاهد پنجره های دو جداره هستیم که از نفوذ گرد و خاک، سرما و گرما و همچنین سر و صدا به ساختمان جلوگیری میکند و موجب میشود در خانه خود احساس آرامش و راحتی داشته باشیم، علاوه بر این ها موجب زیبایی نمای خارجی و دکوراسیون داخلی ساختمان و منزل شما میشود.

پنجره دوجداره چه مارکی خوبه بهترین برند ایرانی

این نوع پنجره ها پروفیل یو پی وی سی برند ایرانی دارد که خود انواع مختلفی از نظر کیفیت و طرح بندی دارد که در این وب سایت میتوانید اطلاعات لازم را در مورد قیمت، نحوه ی اجرا و … داشته باشید پس با ما همراه باشید .این پنجره ها نیز مانند هر چیز دیگری روز به روز در حال تغییر ، پیشرفت و ارتقا هستند و هر روز مدلهای متنوع تر و جدید تری به بازار عرضه می شود که امکان استفاده از این درب و پنجره ها را در فضاهایی که قبلا امکان استفاده نداشتند فراهم می کنند.

همانطور که می دانید و پیشتر هم ذکر آن رفته ، هر پنجره از سه بخش اصلی  :


پروفیل

شیشه

و یراق

تشکیل شده است .

حال چنانچه قصد خرید و اخذ قیمت اولیه در این مقوله دارید ، عناوین بالا را با توجه به راهنمای خرید پنجره مورد ارزیابی قرار دهید .

بررسی پروفیل ، نکته ای اساسی در راهنمای خرید پنجره  :
جهت بررسی پروفیل پس از دریافت تکه ای نمونه از فروشنده ، به ترتیب موارد ذیل را مورد بررسی قرار دهید :

پروفیل پیشنهادی دارای چند حفره عایق کننده است .این تعداد هرچه بیشتر باشد ، پنجره مقاومت بالاتری در شرایط صوتی و دمایی حاد از خود بروز خواهد داد .ضخامت دیواره های خارجی پروفیل نیز از نکات بسیار تعیین کننده در انتخاب پنجره است که در کنار میزان ایستایی و مقاومت پنجره ، میزان عمر مفید یک پنجره دو جداره UPVC به طرز چشمگیری بدان وابسته است .

پروفیل های گرید یک UPVC ، این عدد را در بالای ۳ میل تجربه می کنند و پروفیلهای ضعیفتر گاه تا ۲٫۲ میل هم تقلیل می نمایند .درک این ضخامت بدون ابزار دقیق مهندسی ( کولیس ) هم به سادگی ممکن است ، چرا که پروفیل های ضعیف حتی با فشار دستان شما دچار تغییر شکل ( دفورمه ) می شوند .

گواهی های استاندارد و کیفیت پروفیل را از فروشنده مطالبه نمایید .فروشنده موظف است کد استاندارد پروفیل پیشنهادی خود را به شما ارائه نماید تا به سادگی از احراز شرایط استاندارد آن مطلع شوید .

بررسی شیشه دو و یا سه جداره :
جهت بررسی شیشه هم ضمن درخواست مشخصات کتبی شیشه و با در نظر گرفتن مطالب مهم پیش گفته از فروشنده جهت تطبیق نهایی با محصول دریافتی ، به روش زیر از تولید صنعتی آن اطمینان پیدا کنید :شیشه های پنجره خود را فقط از تولیدات صنعتی شیشه دو جداره بخواهید .

صحت قرارگیری نوارهء جداکنندهء جداره های شیشه ( اسپایسر ) را به خوبی کنترل نمایید تا مطمئن شوید مخرجی برای گاز عایق کنندهء آن وجود نداشته باشد . تحت هیچ شرایطی شیشه های با ضخامت جداره های کمتر از ۶ میل بابت جداره بیرونی و ۴ میل بابت جداره داخلی را نپذیرید ، چرا که این مشخصات حداقل ضخامت مندرج در شرایط بهره وری و استاندارد می باشد .

بخش عمده ای از هر پنجره را شیشه تشکیل می دهد پس حتما شیشه های درجه یک ( فلوت گرید A ) بخواهید . پنچره یو پی وی سی فولکس واگنی و … برخی از انواع این نوع درب و پنجره ها هستند که بسته به نیاز یک نوع از آنها و یا ترکیبی از چند نوع این پنجره ها که مناسب تر باشند مورد استفاده قرار میگیرند .

پنجره دوجداره چه مارکی خوبه

برای محاسبه قیمت درب و پنجره یو پی وی سی مارک ایرانی چندین فاکتور را باید در نظر داشت که بدون در نظر گرفتن این فاکتورها اعلام نرخ قیمت درب و پنجره یو پی وی سی تقریبا امری غیر ممکن است . یکی از این فاکتورها دانستن دقیق ابعاد پنجره است . پنجره ها با ابعاد مختلف قیمتهای متفاوتی دارند از انجاییکه قیمت پنجره دو جداره upvc به میزان پروفیل مصرفی ، مقدار شیشه دوجداره ، یراق آلات و … بستگی دارد یکی دیگر از فاکتورها در نظر گرفتن تعداد باز شو ها بطور دقیق است . همچنین به دلیل انکه نوع فریم پروفیل مصرفی در زمان بازسازی درب و پنجره های قدیمی که اغلب اهنی یا المینیومی هستند با نوع فریم پروفیل مصرفی در ساخت و سازهای جدید متفاوت است بهتر است در ابتدای کار مشخص شود که هدف بازسازی است یا ساخت و ساز، مشخص کردن این مساله براورد قیمت را راحت خواهد کرد.