خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

در زمان خرید پنجره های دوجداره یو پی وی سی باید به نکات زیر توجه کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید:

۱-پروفیلهای غیر استاندارد (چه ایرانی و چه خارجی) درصد افزودنیهای لازم را برای تبدیل PVC به UPVC رعایت نمیکنند. این پروفیلها دارای ثبات کیفیت نیستند. ممکن است بطور اتفاقی کیفیت خوب داشته باشند ولی اکثراً در دراز مدت تغییر رنگ و تغییر شکل می دهند.

۲- پروفیلهای خارجی اکثراً در شرایط جوی ایران که نوعاً گرم و خشک است دوام ندارند. این پروفیلها در هوای مرطوب و بارانی اروپا بسیار خوب هستند ولی برای تغییر رنگ ندادن در مقابل تابش شدید آفتاب در مناطق مختلف ایران بایستی گواهینامه فنی مقاومت در شرایط جوی ایران را از وزارت مسکن و شهر سازی دارا باشند.

۳- در و پنجره های دو جداره UPVC، در و پنجره هایی بسیار مفید، به صرفه و زیبا هستند اگر:

الف) از پروفیل، یراق، لاستیک و شیشه مناسب و استاندارد در ساخت آنها استفاده شود.

ب) تولید آنها به روش صحیح و با نیروهایی مجرب صورت گرفته باشد.

ج) به طور صحیح طراحی شده باشند. از لحاظ ابعاد استاندارد، نوع بازشوها و … (دستورالعمل طراحی مناسب در گروه صنعتی ماندگار تدوین شده است).

د) نصب در و پنجره ها توسط اکیپ ماهر و مجرب و طبق دستورالعمل نصب صورت بگیرد. (این دستورالعمل نصب در گروه ماندگار به طور کامل تدوین شده است).

هـ) نهایتاً شرکت طرف قرارداد دارای تعهد اخلاقی و کاری لازم جهت پی گیری خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خود باشد.

۴- طرز نگهداری صحیح و مراقبت از در و پنجره های دوجداره UPVC را از شرکت طرف قرارداد سؤال بفرمایید. در این نوع پنجره ها نحوه تمیزکاری مناسب، روغنکاری یراقها و تمیزکاری لاستیک ها در دوام و عملکرد مناسب آنها در درازمدت بسیار اهمیت دارد. (گروه صنعتی ماندگار برای اولین بار در کشور راهنمای استفاده از این محصول را چاپ و منتشر کرده است).

۵- متأسفانه یراقهای تقلبی زیادی به بازار ایران آمده که کیفیت لازم را ندارند. برای در و پنجره های خود از یراقهایی مطمئن استفاده کنید، چراکه یراقها مرتباً مورد استفاده قرار میگیرند و کیفیت آنها بسیار مهم است.

۶- قبل از انتخاب و خرید در و پنجره های دو جداره UPVC با مشاورانی مطمئن و منصف مشورت کنید. در نظر داشته باشید افرادی که ذی نفع هستند معمولاً مشاوران خوبی محسوب نمی شوند. با همه افراد صحبت کنید و سپس تصمیم مناسب را بگیرید.

۷- در و پنجره های دو جداره UPVC کالای مصرفی نیست که در یک مرحله خریداری کنید بلکه کالایی است که نیاز به خدمات، سرویس و پشتیبانی دارد. بنابراین از شرکتهایی خریداری کنید که به بقا و ثبات آنها اطمینان دارید.