خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

نکات مهم درخرید پنجره دوجداره یو پی وی سی :
در خرید پنجره دوجداره باید به ۵ نکته مهم توجه نمود که در صورت رعایت این ۵ نکته ،هزینه را که جهت خرید این پنجره ها انجام داده اید ظر ف سه سال بر گشت پذیر خواهد بود .در واقع پنجره های دو جداره استاندارد ، پنجره های می باشند که هزینه خرید خودرا با صرفه جویی در اتلاف انرژی ،جبران خواهند کرد. در واقع شما هزینه نمی کنید بلکه پس انداز می کنید .
این ۵ نکته مهم عبارتند از :
۱-انتخاب پروفیل یو پی وی سی کاملا استاندارد جهت شرایط آب و هوایی منطقه نصب پنجره
۲-انتخاب نوع یراق آلات مصرفی بسته به کارایی و وزن لنگه ها ومیزان تردد.
۳-استفاده ازشیشه دوجداره صنعتی که کاملا بصورت استاندارد تولید شده باشد و گاز آرگون به میزان لازم در آن تزریق شده باشد و قادر به خروج نباشد. با توجه به اینکه بخش اعظم یک پنجره دوجداره را شیشه دوجداره تشکیل میدهد، پس در انتخاب شیشه باید دفت فراوانی کرد تا کاملا استاندارد و به صورت صنعتی تولید شده باشد.
۴-تولید استاندارد پنجره دوجداره که باید توسط استاد کار متخصص وماشین آلات استاندارد تولید گردد. در غیر این صورت حتی با انتخاب پروفیل، یراق و شیشه دوجداره استاندارد در صورتیکه تولید خوبی نداشته باشید پنجره شما هرگز عایق نخواهد بود وازبین باز شوها اتلاف انرژی صورت می پذیرد. روی تولید خوب و صنعتی همواره تآکید داشته باشید ، تنها راه مطمئن شدن از تولید خوب ، بازدید از پروژه های انجام شده می باشد.
۵-نصب استاندارد پنجره دوجداره که باید مطابق با استاندارد های نصب همراه با پیچ های بولدکس ،چسب های سیلی کون و فوم های پلی ارتان باشد ،اگر نصب به خوبی انجام نگیرد ازبین فریم اصلی پنجره دوجداره ،اتلاف انرژی صورت می پذیرد .

جهت توضیحات بیشتر در ارتباط با این ۵ نکته مهم می توانید به تفکیک به مقالات سایت مراجعه نمایید .
با رعایت کردن این ۵ نکته مهم در خرید پنجره دوجداره می توانید به یک پنجره کاملا عایق و استاندارد دست یابید که علاوه بر ایجاد محیطی گرم و آرام همانند قلکی باشد که در آن پس انداز می نمایید ،ابتدا هزینه خود را و سپس هزینه های ناشی از اتلاف انرژی را ودر صورتیکه این۵ نکته در خرید پنجره دوجداره رعایت نگردد ،تنها هزینه ای گزاف را انجام داده اید که چند سال دیگر دوباره باید آن را تعویض نمایید و هرگز به خواسته های خود دست نخواهید یافت هزینه ای گزاف به همراه قلکی شکسته که انرژی از آن خارج می گردد.