خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

انواع مدل پنجره سه جداره ویستابست هوای سرد سیر: پنجره دو و سه جداره در سال 1360 در اروپا اختراع شد. که بعد ها المانی ها با پیشرفت در این زمینه توانستند پنجره سه جداره یو پی وی سی را ساخته و روانه بازار کنند . با معروف شدن این نوع پنجره ها به بازار تواتنستند جایگزین سایر پنجره ها ( پنجره چوبی، آهنی، آلمینیومی ) شده . امروزه در صنایع ساختمان این نوع پنجره یکی از پراستفادهترین و بهترین در نوع خود می باشد.


انواع مدل پنجره سه جداره ویستابست هوای سرد سیر

انواع پنجره upvc

پنجره های سه جداره یو پی وی سی با توجه به نیاز هر ساختمان شکل های باز شدن انها فرق می کند. کافی است که با مشاهده سایر مدل ها پنجره مورد نیاز خود را انتخاب کنید در ادامه  برای شما عزیزان دو  مدل از پنجره های معروف سه جداره را جمع اوری کرده ایم. اگر می خواهید با تمام مدل پنجره سه جداره اشنا شوید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پنجره یو پی وی سی دو حالته طرح فرانسه

پنجره طرح فرانسه به گونه ای می باشد که دولنگه ان با هم باز می شود  البته در موقع غیر ضروری میتوان یک لنگه را ثبات و از یک لنگه دیگر به عنوان بازشو استفاده نمود، و بدون پروفیل بازشو یا مولین (پروفیل که دولنگه را از هم جدا می کند )می باشد. خاصیت اصلی این نوع از پنجره ها این امکان را به شما می دهد که هم به صورت تک حالته و و دو حالته از آن استفاده کنید.

 

مزیت

 

1- این پنجره به علت اینکه به خوبی تراش خورده باعث شده تا رتبه ++A در انرژی شده است

 

2- این سیستم به طوری طراحی شده که قابلیت باز شدن همزمان پنجره را دارد

 

3- این نوع از پنجره این امکان را به شما می دهد سیستم های تک حالته و دوحالته را بر روی این بازشو اجرا کنید .

 

 

پنجره فولوکس واگن

پنجره یو پی سی فولکس واگنی

 

در این نوع از پنجره فولکس واگن، یراق آلات خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که در سه مدل وجود دارد : 1- مدل میکانیکی 2- مدل اتوماتیک 3- مدل فول اتوماتیک تقسیم می شود. دلیل نام گذاری این نوع پنجره بخاطر شباهت بازشدن درب انها با خودرو فولکس واگن است، یعنی بازشدن این پنجره ها به صورت ریلی می باشد. اصلی ترین مزیت این نوع از پنجره ها این است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و برای منزل هایی که دارای فضای کوچک هستند بسیار مناسب می باشد.

 

مزایا

 

1- باز شدن به صورت ریلی

 

2- دارای سه نوع حالت باز شدن

 

3-زیبایی بسیار خاص و عایقی کاملا مناسب

 

می توان پنجره سه جداره UPVC را جایگزین پنجره قدیمی کرد؟

این نوع از پنجره ها به دلیل ساختاری که دارند باعث شده تا بتوان در تمام سایز ها و محل ها قابلیت جایگزینی شود. پس دیگر نگران تعویض پنجره خود نباشید با استفاده از پنجره سه جداره می توانید در سریع ترین زمان ممکن ان را نصب کرده و زیبایی منزل خود را چند برابر کرده.

 

آیا پنجره یو پی وی سی دارای استحکام کافی است؟

برخلاف ظاهر این نوع از پنجره ها  یو پی وی سی که ظریف است ضریب امنیت و استکام این پنجره ها در بالاترین سطح خود قرار دارد . زیرا به دلیل ساختار شبکه ای upvc ویستابست می تواند در برار ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی را داشته باشد . همچنین این نوع از پنجرها بدلیل اینکه دارای زبانه قفلی هستند که باعث شده از سه طرف قفل شود.  این عمر باعث شده تا در برابر سارقان نیز ایمن باشد. همچنین قیمت پنجره سه جداره upvc نیز بالاتر از سایر پنجره ها می باشد


انواع مدل پنجره سه جداره ویستابست

چرا پنجره سه جداره را انتخاب کنیم

دیگر نمی توان منزلی را بدون پنجره سه جداره ویستابست در نظر گرفت. امروزه تمامی مهندسان و طراحان پنجره را معمولا سه جداره upvc برای منازل و دفتر ها استفاده می کنند. دلیل اصلی استفاده از پنجره سه جداره در ساختمان ها این است که بین دو شیشه با نوعی گاز پر شده که رسانای حرارتی خیلی کمی داشته باشد اما این تنها دلیل استفاده از این نوع پنجره نمی باشد در ادامه برای شما مزیت های دیگر این نوع پنجره را نام برده ایم.