خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

بررسی کیفیت پروفیل پنجره دوجداره وین تک و ویستابست: شرکت های ویستابست و وین تک از برترین و با کیفیت ترین برند های ساخت پروفیل های یو پی وی سی در ایران هستند. اساسی ترین موضوع در فهمیدن پروفیل های درب و پنجره دو جداره استاندارد خواندن کاتالوگ های فنی شرکت های سازنده پروفیل upvc و مقایسه وزن آنها و چگالی موجود در هر مقطعی و مقطع مشابه می باشد.برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار نمایندگی مجاز فروش درب و پنجره دوجداره ویستابست در کرج است

بررسی کیفیت پروفیل پنجره دوجداره وین تک و ویستابست

ویستابست نخستین دارنده گواهینامه رال آلمان در صنعت پلیمر و ساخت پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc بر پایه استانداردهای بین المللی در سطح کشور است. ترکیبات و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست بر پایه سخت ترین شرایط اقلیمی و آب و هوایی ایران در نظر گرفته شده و مور تایید آزمایشگاه مرجع استاندارد رال آلمان نیز قرار داد.

استانداردهای تایید شده ویستابست برای تولید درب و پنجره دوجداره با کیفیت :

  • به کار بردن از گالوانیزه با ضخامت و ابعاد استاندارد
  • به کار نبردن از گالوانیزه ۲ تکه و جوش خورده
  • فاصله ی پیچ ها با یکدیگر حداکثر ۴۰ سانتی متر در پروفیل های سفید۳۰سانتی متر در پروفیل های قهوه ای و فاصلهء پیچ های گالوانیزه از ابتدای پروفیل حداکثر ۱۵ سانتی متر
  • راه آب برای فریم و سش پنجره دوجداره upvc
  • نوار های آب بندی و درزبندی از جنس EPDM
  • پنجره دوجداره با پروفیل وین تک

وین تک

شرکت وین تک از اوایل شروع فعالیت خود و با توجه به اهمیت بالای موضوع حفظ محیط زیست و جلوگیری و ممانعت از آلودگی محیط زیست، از استابلایزرهای بر اساس کلسیم زینک در ترکیب مواد پلیمری و ساخت انواع مدل های پروفیل یو پی وی سی به کار میبرد تا کمترین آسیب و صدمه ای به محیط زیست و زندگی انسان ها وارد نشود.

سیستم های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی تولید شده از پروفیل های یو پی وی سی وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزایای متعددی ازجمله قیمت پایین و  مناسب می باشد که نسبت به پروفیل ویستابست کم هزینه تر و ارزان تر است. پنجره دوجداره یو پی وی سی  وین تک در ابعاد, مدل های متفاوت بازشو و انواع رنگ در بازار فروش موجود می باشند.