خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

تفاوت پنجره pvc با یو پی وی سی:در این مقاله به بررسی تفاوت پنجره pvc با upvc می پردازیم. همان طور که می دانید صنعت درب و پنجره سازی هر روزه در حال پیشرفت است. پنجره یو پی وی سی از آخرین مدل های پنجره دو جداره است. قبل از upvc پنجره های pvc مورد استقبال بودند. در واقع یو پی وی سی نسخه پیشرفته تری از پی وی سی است.

تفاوت پنجره pvc با یو پی وی سی

به طور کلی pvc از مشتقات پلاستیک می باشد که نسبت به پلاستیک فشرده دارای مزایایی نظیر استحکام بیشتر، شکل پذیری راحت تر، سطوح صیقلی و براق، عدم شکستگی به آسانی، مقاوم در برابر آتش سوزی و … می باشد. با تمام مزیت هایی که در بالا گفته شد pvc دارای یک ایراد بزرگ می باشد که در برابر نور خورشید و با اشعه فرابنفش یا همان اشعه uv تغییر رنگ می دهد و این مسئله اصلا در ظاهر پنجره خوشایند نیست.

همین مساله باعث شده است که تولید کنندگان با اضافه کردن دی اکسید تیتانیوم، pvc را در برابر نور خورشید، اشعه فرابنفش و uv مقاوم می کنند، به این خاطر اسم آن به اختصار UPVC نامیده می شود. یو پی وی سی از بدو ورود به دلیل مقاومت بسیار بالای خود در برابر اشعه خورشید و تغییرات آب و هوایی بسیار مورد استقبال قرار گرفت و امروز درصد زیادی از افراد ترجیح می دهند که پنجره دو جداره خود را از نوع یو پی وی سی انتخاب کنند.

مهم ترین تفاوت پنجره pvc با upvc

در ابتدای تولید پنجره دو جداره با PVC مشکلی به نام تغییر رنگ در برابر نور خورشید و اشعه های فرابنفش پدیدار گردید. به دلیل آب و هوای متفاوتی که در سراسر جهان وجود دارد این میزان اشعه متفاوت است. در آزمایشگاه ها با اضافه کردن ترکیباتی نظیر دی اکسید تیتانیوم به pvc آنرا در برابر عوامل محیطی نظیر نور خورشید مقاوم می کنند. به همین دلیل پروفیل های هر کشور مناسب آب و هوای همان کشور بوده و نسبت به شرایط جوی آن منطقه تولید می گردد. به ویژه در شهر ها و کشورهای گرم و آفتابی همچون ایران این نیاز کاملا محسوس بود. تولید پروفیل های یو پی وی سی از بدو تولید این متریال انجام می شود و در ایران هم وجود دارد. اگر از تغییر رنگ پنجره خود در برابر خورشید و تغییرات آب وهوا نگران هستید یو پی وی سی انتخاب خوبی برای شماست.