خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

تولید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی همراه کرکره: پنجره آلومینیومی دوجداره دارای چهار چوبی با جزیی پلاستیکی به عنوان گرمابند یا حرارت شکن و غیر فلزی است که از لحاظ فیزیکی بخش داخلی پنجره را از قسمت بیرونی جدا می کند .در پنجره آلومینیومی دوجداره از نوارهای پلی آمیدی با ۲۵% فایبر گلاس که به صورت مکانیکی به قاب داخلی و خارجی فلزی متصل شده اند، استفاده می شود. در مدل های دیگر این پنجره، نوارهای رزین پلی یورتان و یا پی وی سی نیز به کار گرفته می شود.

معایب پنجره یو پی وی سی کشویی

تولید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی همراه کرکره

انواع بازشو در و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

انواع در و پنجره آلومینیومی دوجداره تولید شده با توجه به شکل قرار گیری پروفیل آلومینیومی در کنار هم و یراق آلات مختلفی که می توان در ایجاد بازشو ها استفاده نمود دارای تنوع در نحوه بازشو و کاربرد می باشد که هر یک می تواند بر اساس نیاز و سلیقه افراد به کار گرفته می شود. 

انواع مختلف در و پنجره دوجداره آلومینیوم دوجداره:

پنجره دو حالته آلومینیومی

پنجره تک حالته
آلومینیومی

پنجره دو جداره کشویی
آلومینیومی

پنجره کشویی عایق
آلومینیومی

پنجره دو لنگه کشویی
آلومینیومی

در و پنجره فولکس واگنیآلومینیومی

قیمت فروش پنجره دو جداره یو پی وی سی ویستا بست 

تولید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

در حالت اول پنجره دو حالته مانند یک پنجره لولایی ساده به طور کامل باز می شود و در حالت دوم پنجره از بالا تا زاویه ای مشخص تنها برای تهویه هوا باز می شود

پنجره تک حالته یا پنجره بازشو به بغل با قرار گرفتن لولا و یراق آلات آن در سمت راست و یا چپ پروفیل امکان باز شدن پنجره دوجداره به هر دو سمت و یا حتی به سمت بیرون و یا داخل را امکان پذیر می کند. 

در پنجره آلومینیوم دوجداره کشویی یک لنگه پنجره به صورت ثابت و دیگری به صورت کشویی باز و یا بسته می شود. با توجه به اتلاف انرژی که در این بازشو رخ می دهد درب و پنجره آلومینیوم دوجداره کشویی با گذشت زمان خود به خود کاربرد خود را از دست می دهد. 

با عایق کردن پروفیل پنجره های کشویی معمولی می توان پنجره آلومینیومی کشویی عایق را تولید کرد که از این نوع بازشو می توان برای پنجره های خیلی بزرگ و یا در نیز استفاده نمود. 

پنجره دو لنگه کشویی از نظر کارایی و بهره وری همانند پنجره آلومینیومی کشویی ساده است با این تفاوت که هر دو لنگه به صورت ریلی باز می شود. باز شدن لنگه به صورت تک به تک و همزمان امکان پذیر است. 

پروفیل ساخت پنجره دو لنگه کشویی با پنجره آلومینیومی کشویی یک لنگه متفاوت است.

پنجره یا دربی که با مکانیزم فولکس واگنی ساخته می شود به صورت کشویی باز می شود با این تفاوت که ریل بازشو در پنجره آلومینیومی کشویی در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و بنابراین پس از بسته شدن عایق بندی کامل به وجود نمی آید، پنجره کلنگی به کمک لولاهایی که در پایین بازشو نصب می شود از بالا باز می شود. 

استفاده از این پنجره بیشتر در فضاهایی که دید به بیرون اهمیتی ندارد و تنها برای تهویه هوا نیاز به بازشو باشد مانند سرویس های بهداشتی و حمام کاربرد دارد.

ویژگی های درب و پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک شرکت پنجره ماندگارآلومینیوم

درب و پنجره ترمال بریک آلومینیومی دارای مزایا و ویژگی های بسیار کاربردی و منحصر به فردی است و ویژگی های محصول پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک شامل موارد زیر می شود: 

مزیت اصلی خرید پنجره ترمال بریک ذخیره انرژی است. 

در درب و پنجره آلومینیومی دوجداره انتقال حرارت و صوت ۱۰۰۰ بار کمتر از آلومینیوم معمولی است

این پنجره ها عایق صوتی هستند، زیرا همیشه در فرم های دو یا سه جداره طراحی می شوند و با از بین بردن ارتعاشات بین قاب های داخلی و خارجی به کاهش نوفه کمک می کنند.