خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

با خرید بهترین پنجره سه جداره upvc می توانید از ایجاد میعان و عرق بر سطح شیشه و کاهش دید بیرونی جلوگیری کرده و در مصرف انرژی های گرمایشی و سرمایشی صرف جویی کنید. البته در همه مناطق لزوم استفاده و خرید از شیشه سه جداره وجود ندارد زیرا پنجره ها با شیشه دوجداره به اندازه کافی قابلیت و مزایا را دارند و در مناطقی مانند کنار اتوبان یا خیابان های شلوغ یا مناطق کوهستانی که نیاز است عایق حرارتی بیشتر باشد استفاده می شود.

معماری ساختمان درب و پنجره دوجداره


با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد. پروفیل های UPVC به دلیل خصوصیت Thermoplastic (گرمانرم) ، قابلیت جوش پذیری داشته و با بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته ساخت و مونتاژ ، پنجره های UPVC با اشکال پیچیده، منحنی، زاویه دار، خم و … قابل تولید می باشند و با کلیه طرح های معماری مدرن و کلاسیک سازگار هستند. در عین حال این شرکت با استفاده از پروفیل های لمینیت این پنجره ها را به صورت رنگی، طرح چوب از سوی نمای داخل یا خارج، درآورده و یا حتی می تواند با استفاده از پروفیل های آلومینیومی، این پنجره ها را با نمای خارجی آلومینیوم تولید کند.
مزایای خرید بهترین پنجره سه جداره upvc
۱-  استحکام بالا به دلیل شکل هندسی خاص پروفیلUPVC
 ۲- بالاترین عایق صوتی و موثرترین نوع پنجره در کاهش آلودگی صوتی و ایجاد محیط آرام برای کار و زندگی
۳- ایمنی بالا به دلیل استفاده از یراق آلات چندین زبانه ای
 ۴- مقاوم در برابر نیروی باد، باران و طوفان های شدید
 ۵- آب بندی کامل وعدم نفوذ آب بداخل در هنگام بارندگی های شدید
 ۶- درزبندی کامل و جلوگیری از ورود گرد و غبار و هوای گرم یا سرد
 ۷- موثر در حفظ محیط زیست وکاهش آلودگی هوا در اثر کاهش نیاز به روشن کردن وسایل گرما زای تولید کنندۀ دود و دی اکسید کربن و سوزنده اکسیژن

انواع شیشه سه جداره

۸- مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش UV وجلوگیری از انتقال آن به داخل خانه با استفاده از شیشه های خاص وحذف اثرات
پنجره دوجداره و سه جداره ، پنجره هایی با عمر بالا
 UPVC بنا بر خصوصیات ذاتی خود، در مقابل بسیاری از عوامل فرساینده طبیعی و شیمیائی مقاومت بسیار خوبی از خود بروزمی دهد و این خصوصیات ، استفاده از پنجره های UPVC  را در محیط های شیمیائی و صنعتی حائز اهمیت می سازد. پنجره های دوجداره از زنگ زدگی، خوردگی و تاثیرات مخرب رطربتی ، بارانهای اسیدی و حشرات موذی از قبیل موریانه، سوسک و… نیزمصون می باشند. ماندگاری وعمر مفید بسیار بالا حتی استفاده مجدد این پنجره ها را پس از تخریب و نوسازی نیز میسر می سازد .
خرید بهترین پنجره سه جداره upvc، پنجره های همیشه نو
 پنجره های دوجداره و سه جداره در شرایط مختلف جوی منجمله در مناطق بسیار سرد سیر، در مناطق گرمسیر، در برابر باد و باران های اسیدی و نمکی، در برابر آبهای شور و در محیط های مرطوب و شرجی مقاوم بوده و آثاری همچون پوسیدگی  در آنها ایجاد نمی شود.
خرید بهترین پنجره سه جداره upvc، پنجره های تمیز
از خصوصیات سطحی درب و پنجره های UPVC آنست که قابلیت تولید در رنگ های مختلفی را داشته و در عین حال به سادگی به کمک محلول های شوینده خانگی و آب تمیز می شوند و بر خلاف پنجره های چوبی و آلومینیومی خش را در سطح  خود نشان نداده و بنابراین نیاز به هرگونه جلا و رنگ آمیزی و تعمیرات دوره ای ندارد. این خصوصیت از دیدگاه زیبائی و افزایش جلوه بنا نیز حائز اهمیت است . ضمن آنکه هزینه های رنگ آمیزی اولیه نیز در این پنجره ها به کلی حذف می شوند ودر صورت تقاضای مشتری، پروفیل پنجره می تواند به صورت رنگی تولید شود.
همان طور که می دانید اصلی ترین کارایی پنجره های یوپی وی سی و آلومینیوم بحث عایق صدا و حرارت آن است و این امر باعث افزایش آسایش و کاهش هزینه خانوارها میشود اما چرا در مواردی از شیشه سه جداره استفاده میشود؟
در پاسخ به این سوال باید مثالی برایتان عرض کنیم : فرض کنید که منزل شما در کنار اتوبان یا خیابان شلوغ واقع شده است با وجود چنین شلوغی سرسام اور آیا پنجره با شیشه دوجداره کارایی لازم را خواهد داشت آیا می توان آسایش شما را تضمین کرد.
برای همین منظور در سال های گذشته پنجره هایی با شیشه سه جداره مهندسی و تولید شده است و به طور کلی یک لایه دیگر به شیشه دوجداره اضافه شد و این امر کارایی پنجره ها را در بحث عایق بندی دوچندان کرد.