خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید بهترین پنجره کرتین وال استاندارد هافمن: نمای شیشه ای کرتین وال یکی از پرکاربرد ترین و مدرن ترین نماهای شیشه ای است که امروزه در ساختمان ها استفاده می شود. در این نوع نما ابتدا شبکه ای از پروفیل آلومینیومی هافمن که به آنها لامل گویند بر روی دیوار های خارجی ساختمان ها نصب می شود. سپس توسط لاستیک های مخصوص آب بندی و هوا بندی می شوند و شیشه دوجداره روی آنها توسط لقمه های آلومینیومی متحرک نصب می شوند. زمانی که شما از بیرون به ساختمان نگاه می کنید هیچ اثری از شبکه های آلومینیومی (لامل) نیست و یک ساختمان یک دست شیشه ای را می بینید که علاوه بر بحث زیبایی بی حد و مرز آن، آب بندی و هوا بندی عالی، نصب ساده از مزایای نمای شیشه ای کرتین وال است. که توانسته است امروزه رواج بسیاری در نمای ساختمان ها داشته باشد.


خرید بهترین پنجره کرتین وال استاندارد هافمن

برخی از ویژگی هایی که نمای شیشه ای پنجره کرتین وال دارد به شرح زیر است: 

سطح یکنواخت زیبای شیشه نما

تنوع در رنگ بندی فریم

نصب آسان نما

عایق صوتی و عایق حرارتی در نمونه های Thermal Break

 آب بندی استاندارد

 نصب روی قاب تمام  آلومینیومی

جدا بودن سازه نما از سازه اصلی ساختمان

ظرافت در طراحی

دارای باز شو مخفی در facade

 تعویض آسان شیشه دوجداره

مقاوم در برابر ارتعاشات سازه اصلی

مقاوم در برابر زلزله

امکان تحقق انواع طرح هایی خلاقانه

انواع نمای شیشه ای کرتین وال:

همانطور که می دانید نمای شیشه ای کرتین وال پنجره دوجداره هافمن یکی از انواع نماهای کرتین وال است که به طور کلی به علت آزادی عملی که از نظر سهولت در نگه داری، نظافت، سرعت نصب و غیره به آنها سیستم های unitized گویند که خود این سیستم نیز به دو روش U channel و Full frameless Step-unite تقسیم می شوند. 

سیستم  U channel در نمای شیشه ای کرتین وال:

در انواع سیستم های نمای شیشه ای کرتین وال هافمن سیستم U channel ساده ترین، مقرون به صرفه ترین، نوع نمای شیشه ای کرتین وال است که محدودیت هایی نیز دارد از جمله اینکه برای ساختمان های با ارتفاع زیاد اصلا مناسب نیستند زیرا با توجه به اتصالات ساده ای که نسبت به سایر اتصالات کرتین وال  دارند توان تحمل وزن شیشه ها با ابعاد بزرگ را ندارند. در سیستم U channel از اسپیسر هایی استفاده شده است که همانطور که از اسمشان مشخص است به شکل U هستند و به صورت پازلی روی لامل های آلومینومی توسط لقمه های فلزی یا آلومینیومی قرار می گیرند. و پس از نصب شیشه ها درز ها و فواصل ۱ – ۲ سانتی متری بین شیشه ها را با چسب های پایه سیلیکون آب بندی و هوابندی می کنند

    .

خرید بهترین پنجره کرتین وال استاندارد

سیستم کرتین وال فریم لس دارای فریمی است که از پشت شیشه را قاب کرده و روی لامل بواسطه لقمه های آلومینیومی فرم لس مخصوص متحرک نگه داشته می شود و از خارج ساختمان تنها ژوئن های مابین شیشه ها دیده خواهد شد. ( دتایل کرتین وال dwg )

به عبارتی در سیستم فریم لس فقط خط فاصله میان دو شیشه که با چسب های مخصوص پر می شوند در نما دیده می شود و هیچ گونه فریم و زهوار و درپوشی در نمای خارجی وجود ندارد و دیده نمی شود .
این تنها مختصری از مراحل اجرای نمای کرتین وال و دیتیل های کرتین وال بود.