خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

یکی از خصوصیات و ویژگی های بی نظیر و منحصر بفرد خرید در و پنجره دوجداره upvc استاندارد زیبایی ظاهری و امکان استفاده از رنگهای مختلف و متنوع در آن است به گونه ای که می توان پنجره ای از جنس یو پی وی سی با طرح چوب داشت.

پنجره هلالی دوجداره

پنجره های دارای دو یا چند جداره استاندارد، از اتصال دو یا چند شیشه که بطور موازی در مقابل یکدیگر برای روی یک چهارچوب پروفیل یو پی وی سی قرارگرفته اند تشکیل شده است. امروزه دیوارهای خشتی و گلی ستنی جای خود را به دیواره های شیشه ای مرتفع براق و درخشان داده اند . این سطوح زیبای رنگی به گونه ای طراحی و اجرا شده اند که بخوبی می توانند در برابر سرما و گرمای محیط خارجی مقاومت کرده و ضمن حفظ زیبایی محیط ، آسایش و اطمینان را برای استفاده کنندگان به ارمغان آورند. پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلمینیومی مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود.
یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود که با خرید در و پنجره دوجداره upvc استاندارد سالیان طولانی دارای عملکرد مناسب بوده و از رگلاژ خارج نشوند وجود فریم اهنی در هنگام نصب است زیرا زمانی که پنجره دوجداره در فریم اهنی پیچ میشود باعث افزایش استحکام تا ده برابر بیشتر از حالت عادی می گردد.
نبود فریم اهنی در هنگام اجرای عملیات ساختمانی سبب میشود تا نصاب با مشکل مواجه شده و نصب درب و پنجره دوجداره به نحو احسن انجام نشود و بعد از مدتی استفاده پنجره حالت افتادگی پیدا کرده و از رگلاژ خارج شود.یکی از دلایلی که تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب را متمایز می کند باقی گذاشتن فریم اصلی و بریدن بقیه قسمت های درب یا پنجره قدیمی اهنی است که باعث استحکام بیشتر پنجره دوجداره بعد از تعویض می گردد.پیچ شدن پنجره دوجداره در گچ ، مشکلات زیادی را در گذر زمان ایجاد می کند که نیاز به تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره را طلب می کند.
یک خرید خوب زمانی خوب محسوب می شود که تمامی استانداردها در آن رعایت شود. به عنوان مثال در خرید در و پنجره دوجداره upvc استاندارد باید مدنظر داشته باشید که نوع پروفیل مصرفی مورد تایید سازمان استاندارد کشور و همچنین دارای گواهینامه های بین المللی لازم باشد.  با توجه به تبلیغات گسترده درخصوص استفاده از در و پنجره دوجداره استاندارد به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان‌ها توسط شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور وحمایت‌های مالی صورت گرفته در زمینه تولید شیشه و در و پنجره دوجداره استاندارد ساختمانی و افزایش تولیدات داخلی و نیز با توجه به ضرورت اجرای مبحث۱۹ در ساختمان‌های در حال ساخت، در حال حاضر رویکرد قابل توجهی نسبت به استفاده و نصب در و پنجره دوجداره استاندارد در ساختمان‌های موجود و نوساز مشاهده می‌شود. متأسفانه در حال حاضر، توسط برخی از تولیدکنندگان، پنجره‌های دوجداره بصورت غیر استاندارد تولید و توزیع می‌شود. استفاده از این گونه پنجره‌های دوجداره غیر استاندارد، مشکلاتی از قبیل مه گرفتگی شیشه‌ها و درز بند نبودن پنجره‌های دوجداره را ایجاد نموده و نه تنها به عنوان عایق حرارتی و صوتی کارآیی لازم را ندارند بلکه مشکلات بصری جدی نیز ایجاد می‌نمایند. در و پنجره دوجداره استاندارد باید دارای اجزای استانداردی از قبیل شیشه، پروفیل، گالوانیزه و یراق آلات باشد تا بهترین عملکرد و طول عمر را داشته باشد. بیشتر تلفات حرارتی ساختمان ها از طریق درو پنجره های قدیمی و غیر استاندارد صورت می گیرد در نتیجه با استفاده از در و پنجره دوجداره استاندارد در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. در و پنجره دوجداره استاندارد یو پی وی سی و آلمینیوم خوب به شکلی طراحی و تولید می شوند که از نفوذ هوا و سرو صدا جلوگیری نموده و در شرایط گرم آب و هوایی، جذب گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش و به حداقل برساند. کاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترین عوامل در داشتن خانه هایی با بازده انرژی مناسب هستند. این گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گیری میکنند.
خرید در و پنجره دوجداره upvc استاندارد واستفاده از آن، روش ساده ای برای کاهش هزینه های انرژی و در نتیجه کاهش گازهای گلخانه ای است. فریم های در و پنجره دوجداره استاندارد یو پی وی سی باید از جنس موادی عایق و با مقاومت و استحکام بالا،مانند فایبر گلاس یا یو پی وی سی ساخته شده باشند. در و پنجره دوجداره استاندارد باید حداقل دارای دو جداره باشند ولی بعضی از انواع آنها سه یا چهار جداره نیز دارند. لایه پوششی در و پنجره دوجداره استاندارد باید قابلیت منعکس نمودن اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش را داشته، همچنین باید در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و طوری درزبندی شده باشد که در زمستان مانع از خروج هوای گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هوای خنک شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نیز از آسیب های ناشی از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد. در و پنجره دوجداره استاندارد، دارای دو شیشه می باشد که بین آنها یک فضای کاملا درزبندی شده وکیوم وجود دارد و اکثرا با گازهای آرگون یا کریپتون پر می شود. این فاصله معمولا بین ۶ تا۲۰  میلی متر است.دو جداره کردن شیشه جلوی ورود نور را نمی گیرد ولی گرمای خورشید را کاهش می دهد.
از نظر میزان مصرف انرژی، پنجره دو یا سه جداره ای که عایق حرارتی آن بیشتر باشد مناسب تر است. به طور کلی میزان عایق حرارتی در خرید در و پنجره دوجداره upvc استاندارد به عوامل زیر بستگی دارد:
۱- نوع شیشه مصرفی
۲- تعداد لایه های شیشه موجود در پنجره یا درب دوجداره (تک، دو و چند جداره )
۳- ضخامت لایه هوایی موجود بین دوجداره شیشه
۴- مقاومت حررتی یا ضریب هدایتی فریم پنجره
۵- درز بندی در هنگام نصب
در آزمون استاندارد پروفیل در و پنجره دوجداره استانداردعواملی که مورد توجه قرار میگیرد عبارت است از:
وزن پروفیل- ابعاد پروفیل- ظاهر پروفیل- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل- آزمون حرارتی پروفیل- مواد اولیه
باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت در و پنجره دوجداره استاندارد upvc بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت در و پنجره دوجداره استاندارد تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است. همچنین باید توجه کرد که در هنگام نگهداری وانبار کردن پروفیل سطح آن صاف و بدون خوردگی باقی بماند.
در فرآیند تولید شیشه دوجداره در و پنجره دوجداره استاندارد مراحل زیر از اهمیت زیادی برخوردار می باشند:
اهمیت تزریق گاز در زمان خرید در و پنجره دوجداره استاندارد:  بر خلاف تصور عمومی بر اینکه بین دو شیشه خلاء وجود دارد، بین دو شیشه معمولا گاز آرگون یا کریپتون تزریق می گردد. این گاز دو وظیفه اصلی دارد: یکی برای بهبود عایق بندی فضای بین دو شیشه و دیگری در شیشه های رفلکس و رنگی که احتمال واکنش لایه رفلکسی با هوای محیط وجود دارد. در این حالت این گاز مانع واکنش شده و کیفیت شیشه و رنگ آن را تا سال ها حفظ مینماید. تزریق گاز پس از پرس اولیه انجام می شود، به نحوی که هوا خارج و گاز از سوی دیگر تزریق می گردد.

شیشه دودی پنجره

عایق بندی: دراین مرحله و پس از تزریق گاز، مادۀ پلی سولفاید در فضای بین دو شیشه و اسپیسر تزریق شده و عایق بندی نهایی را تأمین مینماید و شیشه پس از خشک شدن قابل نصب بر روی پنجره ها می باشد.
مزایای خرید در و پنجره دوجداره upvc استاندارد با شیشه های دو جداره
مهمترین هدف از استفاده در و پنجره دوجداره استاندارد مقرون به صرف بودن به سبب صرفه جویی در مصرف انواع انرژی و عایق بودن آن نسبت به فضای بیرونی است . به کمک در و پنجره دوجداره استاندارد نزدیک به ۴۰% در مصرف انرژی ( سوخت. برق . آب ) صرفه جویی شده و کاهش چشمگیر هزینه های سبد خانوار را در بر دارد.
۱-عایق حرارتی
۲-عایق رطوبتی
۳-عایق صوتی
۴-غیر قابل اشتغال
خرید در و پنجره دوجداره upvc استاندارد تمامی مشکلاتی که ممکن بود در پنجره های چوبی رخ دهد را پوشش می دهند و با مهندسی خاصی که در آن ها به کار رفته است از لحاظ امنیت و ظاهر در بالاترین سطح خود بوده و همه چیز را برای آسایش شما به ارمغان می آورد.
در بحث تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره نیز بارها پیش امده است که کارفرما درخواست پنجره ای با طرح چوب داشته است و تیم کاری ما پس از برنامه ریزی مشخص و تبدیل پنجره های یو پی وی سی به طرح چوب درخواست کارفرما را به نحو احسن اجرایی کرده است پس این تضمین را به شما می دهیم که هر درخواستی که قابل اجرا شدن باشد را برای رضایت کامل شما انجام خواهیم داد.
یکی از تحولات صنعت ساختمان در آینده به وجود آمدن پنجره های نسل جدید است که علاوه بر هوشمندی در طرح های مختلف عرضه خواهند شد که ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با تغییرات جهانی به روز باشیم و خدمات خود را در هر لحظه، بالاتر از سطح تولید کشور برنامه ریزی کرده و اجرایی کنیم.