خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از نکات مهم در زمان خرید پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی نوع شیشه مصرفی است چراکه شیشه ها دارای انواع مختلفی هستند اما در درب و پنجره، شیشه های دوجداره بیشترین کاربرد را دارند.


شیشه دوجداره

سال ها پیش وقتی که صحبت از پنجره و به تبع آن شیشه می شد، در ذهن افراد یک لایه بسیار ضعیف و شکننده تداعی می شد که هدفی جز تامین نور کافی در ساختمان نداشت. اما امروزه میبینیم در تمام دنیا تامین نور داخل ساختمان توسط شیشه تنها یکی از کاربردهای لازم و نه کافی در یک پروژه ساختمانی است. امروزه به شیشه به چشم یک فاکتور بسیارمهم در زیبایی خارجی نما و زیبایی داخلی ساختمان نگاه می شود و به عنوان عاملی تعیین کننده در میزان مصرف انرژی جهت گرم نگاه داشتن یا سرد نگاه داشتن فضای داخلی ساختمان در فصول مختلف سال مطرح می باشد.
ناگفته پیداست که بخش اعظم یک پنجره از شیشه تشکیل شده است و لاجرم در تولید یک پنجره دوجداره استاندارد، کیفیت شیشه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در این میان موادی همچون درزگیر بوتیل، پلی سولفاید، رطوبت گیر و اسپیسرتا حد بسیار زیادی تعیین کننده کیفیت شیشه دوجداره خواهند بود. بنابر این انتخاب این ملزومات جهت تولید شیشه های دوجداره نکته قابل توجهی است که شاید از نظر برخی تولیدکنندگان پنجره یا شیشه دوجداره دور مانده باشد. این شرکت همواره دغدغه عرضه محصولاتی با کیفیت و بالا نگاه داشتن کیفیت شیشه های دوجداره تولیدی کشورمان را داشته است و تمام تلاش خود را برای پر کردن این خلا به کار بسته است. خلایی که از دو منظر صنعت ما را رنج می دهد: از یک سو شاهد نزول کیفیت محصولات عمدتا وارداتی در کشور هستیم و از سوی دیگر فقدان آگاهی های لازم بر پیچیدگی این وضعیت دامن زده است. در این بحوبحه شرکت می کوشد در هر دو جبهه فعالیت کند و تا به امروز نیز نقش قابل قبولی را ایفا کرده است.


شیشه دوجداره


ویژگی های یک پنجره استاندارد
همانطور که می دانید کیفیت موادی همچون درزگیر بوتیل، پلی سولفاید،رطوبت گیر و اسپیسر در تولید یک قطعه شیشه دوجداره حرف اول را می زنند. و اگر این مواد به صورت استاندارد و مرغوب در کارخانه ها مورد استفاده قرار گیرند، شیشه های تولید شده تا ده ها سال بدون هیچ گونه مشکلی وظیفه حفظ انرژی و جلوگیری از آلودگی صوتی را انجام می دهند پس در زمان خرید پنجره دوجداره باید به آنها دقت داشت.
خوشبختانه اخیرا تولیدکنندگان شیشه های دوجداره به کیفیت و استاندارد بودن محصولات اهمیت زیادی می دهند. مهم ترین مشکل موجود عدم آگاهی تولیدکنندگان از مواد اولیه غیر استاندارد می باشد که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت محصولات دارد. از سوی دیگر، عمدتا به علت توجه بیشتر به مقرون به صرفه بودن محصول، موضوع کیفیت مورد توجه قرار نمی گیرد.