خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است,بنابراین برای خرید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی باید دقت لازم را داشته باشید.

پنجره دوجداره

جنبه مهم دیگری که در تعیین کیفیت در و پنجره استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد، بعد شیمیایی پروفیل پنجره دوجداره است که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران نیست و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد. پروفیل upvc و دیگر استابیلایزرها یا پایدارکننده‌ها؛ معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ درصد مواد تشکیل‌دهنده پروفیل پنجره دوجداره ، پودر pvc یا همان پلی وینیل کلراید است و ۸۰ تا ۸۵ درصد باقی مانده را مواد پایدارکننده پودر پی وی سی یا همان استابیلایزر تشکیل می‌دهد. اما نکته حایز اهمیت اینجاست که ارزش ریالی ?? درصد استابیلایزر به کار رفته در پروفیل پنجره دوجداره برابر با ?? درصد قیمت مواد به کار رفته برآورد می‌شود، به ویژه اینکه کیفیت خرید پروفیل پنجره دوجداره و مواد پلیمری را همان استابیلایزرها تعیین می‌کنند. تنوع محصولات شرکت ویستا بست درحال حاضر به ۳۶ قالب مختلف تولیدی ارتقا داده شده است که مجموعه این محصولات با استفاده از ماشین آلات آلمانی و اتریشی در ۱۱ خط تولید و ظرفیت ۱۷٫۰۰۰ تن در سال تولید و به بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه می گردند.
در استاندارد ۶۸۴۰ واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی دارد که عبارت اند از:
۱-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص.
۲-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
۳-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
۴-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
۵-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.
خرید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. تولید پروفیل پنجره دوجداره یکی از طرح های ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام های کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. خرید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد.
یکی از عوامل موثر خرید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درو پنجره یو پی وی سی، واکنش پروفیل پنجره دوجداره در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های upvc تغییر رنگ احتمالی پروفیل پنجره دوجداره در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکام رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر pvc است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رنگ پروفیل پنجره دوجداره نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.
متأسفانه تصور عامیانه حتی میان تولیدکنندگان پروفیل پنجره دوجداره ، این است که احتمال تغییر رنگ در مناطق گرمسیری زیاد است؛ حال آنکه باید بدانیم دمای هوا تأثیری در تغییر رنگ پروفیل پنجره دوجداره ندارد، بلکه میزان تابش نور خورشید تعیین‌کننده است.
مقاطع مختلف خرید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی
باور غلطی در میان برخی رایج شده است که مثلا پروفیل پنجره دوجداره سری ۷۰ از ۶۰ استحکام بیشتری دارد. در upvc اینگونه نیست. در پنجره دو سه جداره یو پی وی سی همه چیز به پروفیل گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل های upvc با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت.
تأکید می‌کنم که معیار عدم تغییر رنگ پروفیل پنجره دوجداره ، دانه‌های پودر pvc پروفیل یا کشور سازنده پروفیل نیست، بلکه مهم این است که آیا پروفیل متناسب با شرایط آب و هوایی شهر مورد مصرف ساخته شده است یا خیر. به ویژه اینکه یکی از معتبرترین پروفیل‌های یو پی وی سی اروپایی مورد مصرف در بسیاری از شهرهای جهان در شیراز با تغییر رنگ مواجه شده است؛ با این توضیح که به تغییر رنگ پروفیل بین ۲ سال تا ۲۵ سال خواهد بود.


شیشه دوجداره صنعتی

خرید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی و ویژگی های پروفیل وکا:
طراحی تجاری بدون وقفه وکا بالغ بر چهل سال است که در کل جهان استفاده شده است. این طراحی ها خاص هستند با لبه هایی که کمی منحنی شده است و ترکیب درستی از گزینه های رنگ های خالص و ماده ای که شبیه چوب است، تا سبک معماری ما را مناسب نمایند.
علاوه براین, تکنولوژی داخلی پروفیل وکا بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند.
با معرفی سیستم آزمایش شده، استفاده از پروفیل وکا یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد.
را ه حل های ساختمان سبز (Green building) برای پنجره هایی با انرژی کارآمد در ساختمان های مدرسه و تجاری، به سرعت تبدیل شد به یک موضوع مورد اهمیت در جهان دوستدار محیط زیست.
دوستی های زیست محیطی حاصل ترکیب چیزهای مختلف است، مانند طراحی های هوشمند، تجهیزات کاهش دهنده انرژی و نصب درب ها و پنجره هایی با انرژی کارآمد که سطح عایق بودنشان افزایش یافته است.وکا به عنوان یک عضو از USGBC و انجمن ساختمان سبز US، تمایل دارد درب ها و پنجره های تجاری با سبک های معماری بسیار گسترده تولید کند، در حالی که مصرف انرژی را به حداقل می رساند. سیستم تجاری وکا محیط سالم تری را در ساختمان های تجاری فراهم می کند.