خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره شهر ری قهوه ای عایق صدا : امروزه تقریباً تمامی انواع پنجره دو جداره یو پی وی سی از نوع دو جداره تهیه می شوند. دلیل استفاده از پنجره دو جداره، عایق بندی دقیق صدایی و گرمایی است. معمولاً بین شیشه های پنجره دو جداره از گازی پر می شود که رسانایی حرارتی خیلی کمی داشته باشد. هوای معمولی دارای رسانایی حرارتی بسیار پایین است اما پر کردن فاصله دو شیشه دو جداره با گازی با رسانایی کمتر از هوا، مانند آرگون، سطح عایق بندی حرارتی شیشه دو جداره را دو چندان میکند. 

قیمت پنجره شهر ری قهوه ای عایق صدا

عایق بندی پنجره های دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم بحث بسیار مهمی است که می خواهیم در قالب مقاله و به صورت کلی راجب ان بحث کنیم.

باور غلطی که در بین افراد مختلف وجود دارد این است که فکر می کنند پنجره های دوجداره مانند پنجره های معمولی عمل می کنند ، در حالی که اصل و نقش اصلی پنجره دوجداره یو پی وی سی در ساختمان ها بحث عایق بندی حرارتی و صوتی است.

قسمت های مختلفی که در درب و پنجره دوجداره وجود دارد عایق بندی  را ممکن می سازد از جمله قسمت هایی که می توان نام برد شیشه دوجداره می باشد که نقش کلیدی درعایق بندی پنجره های دوجداره upvc دارد زیرا ساختار شیشه دوجداره به گونه ای است که مانع ورود و خروج انرژی گرمایی و سرمایی می شود و اگر به خوبی تولیده شده باشد هزینه های برق و گاز را به شکل چشمگیری کاهش می دهد.

لاستیک های درزگیری که در پروفیل به کار می رود نیز نقش مهمی در درزگیری و عایق بندی پنجره دوجداره ایفا میکند. که این امر به دلیل موادی است که در ساخت این نوع لاستیک ها به کار رفته است و نقش اصلی لاستیک درزگیر محکم کردن و جلوگیری کردن از تبادل حرارت وصدا می باشد.

چسبی که در اطراف پنجره های دوجداره استفاده می شود نیز اهمیت ویژه ای دارد و این عملیات در پایان نصب صورت می پذیرد اما اگه با گذر زمان نیز مشکلی برای پنجره دوجداره پیش بی اید می توان چسب کاری را انجام داد.

قیمت پنجره دوجداره عایق صدا 

مزیت های پنجره دو جداره عایق صدا

  1. بالاترین عایق حرارتی و بیشترین صرفه جوئی در مصرف انرژی
  2.  بالاترین عایق صوتی و موثرترین نوع پنجره در کاهش آلودگی صوتی و ایجاد محیط آرام برای کار و زندگی
  3.  کاهش تابش سرد
  4.  مقاوم در برابر نیروی باد، باران و طوفان های شدید
  5.  آب بندی کامل وعدم نفوذ آب بداخل در هنگام بارندگی های شدید
  6.  درزبندی کامل و جلوگیری از ورود گرد و غبار و هوای گرم یا سرد
  7.  موثر در حفظ محیط زیست وکاهش آلودگی هوا در اثر کاهش نیاز به روشن کردن وسایل گرما زای تولید کنندۀ دود و دی اکسید کربن و سوزنده اکسیژن
  8.  جلوگیری از گرمایش زمین
  9.  کاهش هزینه اولیه خرید تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به دلیل نیاز به خرید تاسیسات کوچکتر و وجلوگیری از اتلاف فضا برای قراردادن تاسیسات حجیم تر
  10.  کاهش هزینه انرژی واستهلاک تاسیسات سرمایشی و گرمایشی
  11.  ایجاد محیطی تمیز و شاداب در خانه و محل کار با جلوگیری از ایجاد دود و کاهش اکسیژن در اثر استفاده از کمتر از وسایل گرمازا
  12.  ایجاد عمر بیشتر برای رنگ اطاق و پرده ها و مبل و فرشها در اثر شستشوی کمتر
  13.  حفظ محیط زیست در اثر کاهش استفاه از مواد شویند
  14.  مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش UV وجلوگیری از انتقال آن به داخل خانه با استفاده از شیشه های خاص وحذف اثرات مخرب این اشعه
  15.  امکان ایجاد طرح های مختلف هندسی و خم مطابق با معماری ساختمان
  16.  استحکام بالا به دلیل شکل هندسی خاص پروفیلUPVC