خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

هنگام خرید پنجره دوجداره upvc سنتی دقت کنید که این نوع پنجره دارای طرح های مختلف از قبیل اسلیمی, گره چینی و جقه نقش می باشد که متداول ترین مدل مورد استفاده اسلیمی نام دارد که مردم دنیا آن را به مسلمانان نسبت می دهند. پنجره های دوجداره سنتی به دلیل رنگ ها و طرح های زیبایی که دارند دارای طرفداران مخصوص زیادی هستند.

پنجره ارسی

پنجره های ارسی در معماری ایرانی جایگاه ویژه ای داشته وهمیشه برای طبقات مختلف جامعه متفاوت بوده است وجز سران وحاکمان کمتر کسی می توانستند از این نوع پنجره در منزل یا عمارت خود استفاده کنند وخود کسانی که از این پنجره استفاده می کردند نیز بنا به موقعیت اجتماعی شان در میان جامعه از پنجره های ارسی متفاوت بهره می بردند. در این تحقیق با بررسی ومعرفی ارسی از نگاه جهانگردان وهمچنین کاربرد و جایگاه ارسی واجزاء تشکیل دهنده آن ودلایل استفاده از پنجره های ارسی ،به این نتیجه می رسیم که اهمیت ان نه تنها در عملکرد بلکه در فرم ،رنگ ونقش های به کاررفته در پنجره می باشد.همچنین خواص انتقال نور از پشت شیشه های رنگی به فضای درونخود بر اهمیت موضوع می افزاید. در این مقاله به معرفی و خرید پنجره دوجداره upvc سنتی یا پنجره های ارسی و تاریخچه آن و بررسی ویژگی ها وکارکرد های آن در معماری ایران پرداخته می شود. همواره هدف بر این بوده است که پنجره به عنوان جزئی از بنا با تزئینات گره خورده وبه منظوری خاص در معماری سنتی ایران به کار رفته است، جایگاه بالایی از جنبه های مادی و معنوی همچون ، زیبایی بصری وحفظ حریم و محرمیت فضای بیرونی پیدا کرده است ؛ لذا فضا را روحانی ومعنوی می کند طوری که با فرد حاضر ارتباط معنایی برقرارمی کند، گویی فضا با انسان سخن می گوید.

خرید پنجره دوجداره upvc سنتی: زیبایی و رنگ های متعدد پنجره های سنتی سبب شده است که مورد استقبال قرار گرفته و خرید پنجره دوجداره upvc سنتی به نسبت گذشته افزایش یابد. این شرکت https://upvc.pro/ یکی از تولید کنندگان مهم در زمینه تولید پنجره های دوجداره سنتی می باشد که خریداران می توانند بهترین پنجره سنتی را با قیمتی مناسب تهیه نمایند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید پنجره دوجداره upvc سنتی نیز راه خود را به بازار و شهرهای بزرگ باز کرده تا افراد بتوانند براحتی از اینگونه پنجره ها در ساختمان خود استفاده کنند.

پنجره هلالی دوجداره

ارسی نامی است که به طور عام به پنجره های گره چینی که درون آن شیشه های رنگی به کار رفته است اطلاق می شود. گره چینی از جمله دیگر صنایع چوبی ایران است. هنرمندان ایرانی با بهره گیری از ذوق و سلیقه بسیار دربها و ارسیهای زیبایی را در بناها با استفاده از شیشه های الوان و حتی گاهی هم آیینه ساخته اند که حتی امروز نیز در خانه های باستانی باقیمانده در شهرهایی چون اصفهان و شیراز و قزوین. تاریخ و زمان مشخصی را تعیین کرد. هر چند با توجه به هنرهای باقیمانده از خاندان بویه و وفور استادانه و هنرمندانه از نقوش گره دار و تکنیک گره چینی و گره سازی در ابنیه آن دوران، اگر نتوان پیدایش این هنر را متعلق به آن دوره و آن خاندان دانست می توان تکثیر و رواج آن را به عهد آل بویه نسبت داد. پنجره ارسی پنجره چوبی است که لنگههای آن به جای اینکه به روی پاشنه گرد حرکت کنند، در داخل یک چهارچوب به سمت بالا حرکت میکنند. ارسیها عموماً به گونهای ساخته میشدند که تمام سطح بیرونی یک اتاق را در بر میگرفتند و درگاه آنها رو به صحن قرار داشت. بدنه ی ارسی با چوب به شیوه منبت کاری و مشبک و نقش های متنوع هندسی و گیاهی ساخته می شد. سپس درون شبکه های چوبی شیشه های رنگی کار گذاشته می شد. ارسی ها معمولا مستطیل شکل هستند و بخش فوقانی آنها را تا زیر سقف به شکل مستطیلی یا هلالی یا ضربی که با شیشه های رنگی زینت داده می شد تکمیل می کرده اند .این گونه در و پنجره برای تنظیم وملایم کردن نور در خانه های آفتاب گیر مناطق گرمسیری کاربرد وسیعی داشته و بسیار مناسب بوده است . یکی از مزیت های بسیار جالبی که پنجره دوجداره سنتی دارد این است که می توان طرح و نقش سنتی مورد نظر را در ابعاد و رنگ های مورد نظررا به شرکت و کارخانه ی تولید آن سفارش داد.طراحی و ساخت در خرید پنجره دوجداره upvc سنتی باعث شد تا معماران ایده های بهتر و بیشتری را به وجود بیاورند و در اختیار مصرف کنندگان این گونه محصولات سنتی قرار دهند.

ویژگی پنجره دوجداره upvc سنتی ارسی :

۱- اختصاص حداقل جا در موقع باز و بسته شدن

۲- ایجاد ارتباط بصری به شکل های مختلف با محیط سرسبز حیاط

۳- هدایت نور مناسب به داخل اتاق

۴- جداره ای مناسب بین دو یا چند اتاق

کارکرد دیگر پنجره ی ارسی ایجاد زیبایی در نمای ساختمان می باشد . پنجره ی ارسی تنها برای تامین عوامل ذکر شده مورد توجه قرار نداشت، بلکه مانند بسیاری از عناصر معماری نقشی مهم در تزئین و زیباسازی بنا ایفا می کند به نحوی که در بسیاری از انواع فضاهای معماری کاخ ها، باغ ها و خانه های ثروتمندان به صورت مهم ترین عامل در طراحی و تزئین نمای درونی و بیرونی به کار می رفت، به همین سبب شکل، اندازه، رنگ بندی، موقعیت و سازماندهی آن در نما بادقت مورد توجه قرار داشت 

بهترین شیشه پنجره دوجداره سنتی ، با توجه به نوع کاربری، کمترین عبور اشعه ماورا بنفش، بیشترین عبور نور مرئی و کمترین عبوراشعه مادون قرمز را باید دارا باشد. این شرکت همواره کیفیت شیشه های استفاده شده در محصولات خود را تضمین می نماید.

تیم کاری شرکت آمادگی و تخصص کافی برای تعمیرات این نوع پنجره ها را دارد ، برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. این شرکت https://upvc.pro/  با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و دانش فنی روز دنیا یکی از تولید کنندگان با کیفیت شیشه های پنجره دوجداره سنتی  میباشد که تمامی استانداردهای لازم در زمینه تولید و خرید پنجره دوجداره upvc سنتی و البته پنجره هوشمند را بکار برده و رعایت می کند.