خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

بیشتر افرادی که قسد خرید درب و پنجره های یو پی وی سی را دارند به دنبال کیفیت بالای محصول می باشند پس ترجیح می دهند که پنجره ای با قیمت بالاتر اما کیفیت مطلوب درخانه های خود نصب نمایند.
نماینده رسمی شرکت ویستابست
این شرکت نماینده رسمی پروفیل ویستابست برترین برند پروفیل ساخت ایران براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور آمادگی خود را برای فروش و نصب انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی دوجداره اعلام می کند.
شرکت تولیدی درب و پنجره ویستابست با همت گروهی از متخصصان در زمینه صنعت پلیمر و با هدف تولید مصالح ساختمانی جدید با بهره مندی از فناوری های به روز، سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی  سی در ایران است که در سراسر کشور نمایندگان فعال و کار آزموده دارد.
ویستابست پس از دو سال تحقیق و مطالعه و آماده سازی های سخت افزاری در اوایل سال ۱۳۸۵، فعالیت خود را در زمینه خرید و استقرار تجهیزات برای تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرد.
خرید ماشین آلات تولیدی از دو کمپانی بزرگ و معتبر دنیا به نام های کراس مافای (Krauss Maffei) آلمان و گراینر اتریش (Greiner) اولین اقدام برای آغاز فعالیت به منظور تولید پروفیل بود.
در سال ۱۳۸۸ با توجه به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی و استراتژی های سازمانی و همچنین سیاست های کشور در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در ابعاد گوناگون به خصوص در بخش ساختمان، نسل جدیدی از پروفیل را با سایز ۷۰ میلی لیتر پنج محفظه ای در ۱۳ قالب با امکان شیشه ۲و یا چند جداره به مرحله تولید رساند.
ویستابست با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۵ قالب در انواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید.
مزایا و خصوصیات پنجره های ویستابست:
* بهینه سازی در مصرف انرژی
* حذف اشعه ماورای بنفش
* کاهش آلودگی های صوتی
* جلوگیری از ورود آلاینده ها
* مقاومت در مقابل شوینده ها و تمیزی آسان
* عدم نیاز به رنگ آمیزی و نگهداری آسان
* مدل ها و طرح های مختلف