خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

درب اتاق دوجداره عایق ضدآب یو پی وی سی : عایق صوتی درب، از عبور امواج صوتی به داخل و بیرون فضایی که درب بر آن واقع شده است جلوگیری می‌کند. در ساختمان‌ها، درب‌ها یکی از محل‌های عبور صدا هستند. گاهی اوقات زیر درب‌ها با چهارچوب فاصله دارد، گاهی نامرغوب بودن جنس درب صدا اجازه عبور صدا را می‌دهد، گاهی ممکنه چهارچوب‌ها وضعیت مناسبی نداشته باشند و … دلایل دیگری وجود دارد که باعث عبور صدا می‌شود.

درب اتاق دوجداره عایق ضدآب یو پی وی سی:

انواع عایق صوتی درب:


ازنظر تولید عایق صوتی درب‌ها می‌توان به به‌طورکلی دودسته درب هسته‌دار و بدون هسته را نام برد.

درب‌های بدون هسته: همان درب‌های توخالی هستند عایق صوتی درب در آن‌ها معنی ندارد. این‌ها واقعاً توخالی نیستند بلکه داخل آن‌ها از کارتن یا مقواهای فشرده پرشده است. هزینه ساخت آن‌ها بسیار پایین، وزنشان کم است و به‌راحتی باز و بسته می‌شوند و به‌هیچ‌وجه عایق صوتی نیستند. افرادی که می‌خواهند از سروصدا جلوگیری کنند باید ضمن درزگیری درب و چهارچوب‌ها، می‌توانند از مواد زیر در عایق نمودن درب استفاده کنند. انواع عایق صوتی درب، عبارت‌اند از:

عایق صوتی درب، جنس پشم سنگ:
این عایق به دلیل سازگاری با محیط‌زیست، امن‌ترین عایق صوتی درب می‌باشد. این ماده در درب ساختمان‌های اداری، استودیو ضبط صدا، هتل، سینما، ایستگاه‌های متروی درون‌شهری و … استفاده می‌شود. مزیت مهم عایق پشم سنگ در عایق‌کاری، این ست که به دو روش از عبور صدا جلوگیری می‌کند. اول این‌که اجازه انتقال صدا به درب را نمی‌دهد و دوم این‌که خود، جاذب صداست. عایق پشم سنگ توان جذب صوت و ارتعاشات آن را در حد بالایی دارد.

عایق صوتی درب، جنس چرم:
لمسه درب چرمی ضد صدا

چنانچه بر روی درب‌های بدون هسته چرم کوبی داشته باشید، می‌توانید از ورود صدا تا حدی جلوگیری نمایید. این کار به درب لمسه یا لمسه در نیز معروف است.  متخصصین نوین فوم میتوانند لمسه کاری درب را برای شما جهت ضد صدا کردن درب به سرعت انجان دهند. اگر در خانه سگ یا حیوان خانگی نگه میدارید و صدای پارس سگ باعث آزار همسایه ها میشود لمسه کردن درب ممکن است گزینه مناسبی باشد. در این صورت می‌توانید درب‌ چرم بت قابلیت عایق صدای بسبار بالا داشته باشید. از درب چرمی عایق میتوان برای عایق صوت کردن درب اتاق کنفرانس و صداگیری دفتر مدیرعامل در ادارات و شرکت ها نیز استفاده کرد.

عایق صوتی درب، جنس سرب:


عایق صوتی درب از جنس سرب، ویژگی‌های خاصی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن بالا بودن وزن مخصوص، توان بالا در جلوگیری از عبور صدا، نرمی مخصوص می‌باشد. بالا بودن وزن مخصوص باعث کاهش ارتعاشات صوتی است. در حقیقت سرب در این درب‌ها مانند یک سپر عمل می‌کند تا ارتعاشات صوتی نتوانند از آن عبور کنند.

نرمی ورق سرب نیز ارتعاشات صوتی را کاهش می‌دهد. سرب برخلاف پشم سنگ، ورق نازکی است که بدون افزودن حجم درب، در آن قابل استفاده می‌شود و به‌عنوان عایق صوتی درب قابل استفاده است. اگرچه سرب نمی‌تواند مانند پشم سنگ عایق صوتی درب باشد ولی ارتعاشات و فرکانس‌های پایین را کنترل می‌کند. در سالن‌های کنسرت و سینما، در استودیوهای ضبط صدا می‌توانند آن را استفاده کنند.

عایق صوتی درب، جنس فوم:


گاهی بین دولایه درب، فوم تزریق می‌کنند. در این صورت عایق صوتی درب به‌راحتی در درب‌های بدون هسته اجرا می‌شود. این فوم‌ها از جنس پلی آورتان، پلی استایرن، فوم الاستومری و مینرال وول است. با تزریق فوم، درب‌ها کاملاً ضد صدا نمی‌شوند و بهتر است چرم کوبی نیز روی آن‌ها انجام شود