خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

درب دوجداره تبریز فروش درب upvc با کیفیت :حتما نام درب upvc را بارها از اشخاص گوناگون شنیده‌اید. این درب‌ها در کنار پنجره‌های upvc قرار دارند و اگر تصمیم به نصب پنجره‌های دوجداره دارید، برای بهتر شدن دیزاین و کامل‌تر و کارآمدتر شدن پنجره ها بهتر است برای نصب درب‌ UPVC نیز اقدام کنید.یو پی وی سی در حقیقت نوعی ماده است که از مشتقات نفت تولید می‌شود. این ماده در مراحل مختلف تولید، بسیار مقاوم و مستحکم می‌شود. پس از کامل شدن مراحل تولید UPVC از این ماده غیرقابل انعطاف برای ساخت و تولید پنجره دوجداره، درب های ضد آب و لوله هایی با کاربردهای متفاوت استفاده می‌کنند.

درب دوجداره تبریز فروش درب upvc با کیفیت

استفاده از درب های UPVC در ساختمان‌ها جدید و نوساز بسیار رایج شده است. استفاده از درب‌های یو پی وی سی به دلیل ضد آب بودن درب‌ها، بالاتر بودن امنیت آن‌ها، عایق بودن‌شان در برابر گرما و سرما و نفوذناپذیری‌شان در برابر ورود گرد و غبار گسترش یافته است.

درب یو پی وی سی، نوعی درب دوجداره است که با استفاده از ماده UPVC تولید می‌شود. این درب به اندازه سایر درب‌های آهنی و آلومینیومی و حتی بیشتر از آن‌ها مقاومت دارد. درب های دوجداره یو پی وی سی در ابعاد،‌ طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع تولید می‌شوند.

این نوع درب‌ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند، باعث افزایش امنیت محیط مورد نظر شما می‌شوند. درب‌های یو پی وی سی، عایق خوبی برای حرارت هستند و مانع ورود و خروج هوای گرم یا سرد می‌شود، همین موضوع در زمستان‌ها به باقی ماندن هوای گرم در خانه کمک و در نتیجه از سرد شدن محیط داخلی اتاق جلوگیری می‌کند. در تابستان‌ها نیز، در صورت روشن بودن سیستم‌های سرمایشی و بسته بودن درب ها، هوای سرد در خانه باقی می‌ماند. براساس تحقیقات استفاده از درب و پنجره‌های دوجداره در خانه، تا ۴۰ درصد از هدر رفتن و اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

آیا درب UPVC همان درب ضد آب است؟

درب‌های یو پی وی سی یکی از انواع درب‌های ضد آب هستند. البته انواع دیگر درب‌ها را نیز می‌توان به روش‌های مختلف ضد آب کرد، اما شناخته شده‌ترین نوع درب‌های ضد آب، همین درب‌های UPVC هستند.

البته باید به شما تاکید کنیم که درب‌های ضد آب یو پی وی سی نیز با درب‌های معمولی یو پی وی سی متفاوت است. این کلاف و بافت درب‌های ضد آب معمولا نفوذناپذیر می‌شوند. هر دربی، حتی درب‌هایی که به نام ضد آب در بازار به فروش می‌رسند، باید طوری طراحی شده باشند که رطوبت و آب به داخل بافت درب نفوذ نکند، زیرا کوچک‌ترین نفوذ آبی به داخل کلاف درب، باعث پوسیدگی و باد کردن درب می‌شود.