خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

فروش پنجره های ارسی تهران ارزان با کیفیت: استفاده از از پنجره های ارسی که با استفاده از چوب و شیشه رنگی ساخته میشوند و در معماری ایرانی اسلامی به وفور  مشاهده می شود. پنجره های ارسی دوجداره نیز با شیشه های رنگ دوجداره در هنگام تابش نور خورشید رقصی جادویی و زیبا را از رنگ های سبز و قرمز آبی را با ساز و شیشه های رنگی به نمایش در خواهند آورد.  این پنجره ها علاوه بر زیبایی خاصی که دارند دارای فواید بسیاری نیز می باشند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. تنها نقطه ضعف این پنجره ها جهت استفاده در ساختمان های امروزی عدم عایق بودن و هزینه ساخت بالای آن می بود که در پنجره های یو پی وی سی و شیشه های دوجداره ان بر طرف شده است.


فروش پنجره های ارسی تهران ارزان با کیفیت

در معرض دید قرار دادن فضای بیرونی توسط ارسی ها

فراهم آوردن امکان بهره گیری از منظره یا منظره های مصنوعی وطبیعی واقع در بیرون فضاهای بسته را می توان به عنوان یکی دیگر از کارکرده های مهم پنجره ارسی دو جداره مورد توجه قرار داد .زندگی در فضای بسته ای که مسئله نور وتهویه آن به نحوی حل شده باشد اما فاقد دید ومنظره مناسب باشد ناخوشایند بوده وزیستن در آن برای مدت طولانی بسیار دشوار ومشکل آفرین خواهد بود،به همین سبب همواره در بنای درون گرا که حیاط ، منظره ساختمان را شکل می داده است ، آن را به بهترین شکل طراحی واحداث می کردند تا یک چشم انداز مناسب نیز کارکرد داشته باشد . همچنین در بناهای درون گرا عموما ً مهم ترین بخش از فضای باز در انواع واحد های معماری را که منظره بنا را تشکیل می داده با انواع پنجره های ارسی یو پی وی سی به گونه ای دلپذیر می آراستند . از این خاصیت نیز در طراحی باغ ها، بسیار استفاده می شده است

 

کاهش شدت تابش نور آفتاب وگرما

پهنه وسیع دید حیاط از لابه لای تکه بندی های طرح چوب وشیشه های دوجداره رنگی، منظره بدیع گیاهان از پس شیشه های رنگی وتجزیه نور خورشید به رنگ های گوناگون بر روی سطوح اتاق منظره منحصر به فرد را به اتاق ارسی می دهد،نفوذ نور خورشید به قلب اتاق در زمستان وشکست نور خورشید به وسیله تکه بندی های چوبی وایجاد سایه در فصل تابستان ، خاصیت ویژه ای به اتاقهای ارسی داده است که بتواند در ضلع های مختلف حیاط قرار بگیرد به همین دلیل انواع واقسام اتاقها از جمله تالار وبادگیر در بسیاری از مواقع با نمای ارسی آراسته شده است .

 

ایجاد زیبایی در نمای ساختمان 

کارکرد دیگر پنجره ارسی upvc ایجاد زیبایی در نمای ساختمان می باشد .پنجره ارسی دوجداره تنها برای تامین عوامل ذکر شده مورد توجه قرار نداشت ، بلکه مانند بسیاری از عناصر معماری کلاسیک و سنتی نقشی مهم در تزئین وزیباسازی خانه ایفا می کند.

 

فروش پنجره های ارسی تهران ارزان

حفظ حریم ومحرمیت فضای بیرونی 

یکی دیگر از کارکردهای مهم این نوع پنجره های یو پی وی سی حفظ حریم ومحرمیت فضای درون اتاقها وتالارها نسبت به فضای بیرونی است زیرا شبکه ریز این پنجره ها غالبا ًموجب می شد که کسی به سادگی نتواند از بیرون، فضای درونی را ببیند . از این کارکرد در فضای درونی خانه نیز استفاده می شد.


دور کردن حشرات مزاحم 

بر اثر تجربه گذشتگان وکسانی که از پنجره ارسی در خانه هایشان استفاده می کردند، ثابت شده که شیشه های رنگی پنجره های ارسی با ایجاد نورهای رنگارنگ باعث درو شدن وخارج شدن حشرات مزاحم از فضای درونی اتاق های دارای پنجره های ارسی می شدند که این مورد می توانست یکی از مهم ترین خاصیت های این نوع پنجره ها در فضای معماری ایرانی باشد .