خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

مشتریان درب ها ، اغلب سازندگان ساختمان ها هستند. پس از انتخاب برند پروفیل برای درب عایق صدا بو و رطوبت ،کارخانه سازنده انواع درب عایق صدا و رطوبت که مطمئنا سازندگان وسواس لازم را در این راستا بکار می گیرند، در آماده سازی محل و قاب درب نیز بایستی نظارت کاملی داشته باشند تا فریم ها و قاب ها کاملا گونیا و هندسی بشوند. چرا که در این حالت درب عایق صدا بو رطوبت،بهتر در قاب فیکس شده و علاوه بر دوام بیشتر، ظاهر بسیار زیباتری نیز خواهد داشت. ۳۰% از کیفیت درب های عایق صدا و رطوبت بستگی به اجرای دقیق این بخش دارد.



در گذشته از درب های چوبی در ساختمان ها استفاده میشد، که دارای طول عمر بالا، قوی و محکم و همچنین در دسترس در هر سبک و طرح بودند.

قیمت درب عایق صدا بو رطوبت

پس از آن درب های عایق صدا و رطوبت به بازار آمدند. از اواخر دهه ۱۹۹۰ به بعد بازار تحت سلطه این درب های جدید قرار گرفت.

مزیت های خرید درب عایق صدا بو رطوبت:

طول عمر طولانی تر: درب های عایق در حال حاظر از پلاستیک ساخته شده اند بدان معنی که بسیار مقاوم هستند. زمان تعمیر و یا قیمت این درب های  بسیار طولانی تر از درب های چوبی است.

تعمیر و نگهداری: درب های عایق صدا و بو بسیار با دوام هستند و نیازی به تعمیر و نگه داری ندارند, به طوری که تنها با پاک کردن شیشه می توان از هر گونه آلودگی جلوگیری کرد. برخلاف درب های چوبی قابل پوسته پوسته شدن نیستند و نیازی به رنگ آمیزی هم ندارند. درب عایق دچار خوردگی یا آسیب دیدگی در اثر رطوب نمی شوند.

عایق بهتر: درب های عایق بر خلاف درب های چوبی در فصول مختلف در شکل و اندازه اولیه باقی می مانند و درجه هوا بر روی آن تغییری ایجاد نمی کند, که این سبب می شود مقدار حرارت از دست رفته به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. که این به معنای مصرف انرژی کمتر, خانه گرم تر و در نتیجه صورت حساب ارزانتر است.

طراحی زیبا: درب های عایق رطوبت بسیار شیک هستند و در طیف وسیعی از رنگ و انواع طرح در دسترس هستند. بنابراین شما می توانید بهترین سبک متناسب با منزل خود را تهیه کنید.

ارزان تر: قیمت درب عایق صدا بسیار ارزان تر از درب های چوبی تولید می شوند به این صورت که شما میتوانید از یک برچسب قیمت ارزان تر برای درب جدید خود لذت ببرید.

امن: درب عایق صدا بو رطوبت با یک سیستم قفل بسیار پیچیده تر طراحی شده اند، به این معنی است که آنها را بسیار ایمن تر می کند.

چه بخواهید درب های خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید، ما می توانیم درب عایق در اشکال و استایل های مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

قیمت درب عایق صدا بو رطوبت

در بحث قیمت درب عایق صدا بو رطوبت،ابتدا کارشناسان شرکت ما باید ابعاد دقیق درب و چهارچوب را اندازگیری کنند و سپس نوع پروفیل و یراق آلات مصرفی مشخص گردد،بدون اشتن اندازه ها نمیتوان قیمت دقیق را ذکر کرد.با داشتن ابعاد دقیق و اندازه ها توسط نرم افزار میتوان قیمت نهایی درب عایق را بیان کرد.