خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت مدل جدید یو پی وی سی پنجره : پنجره 2جداره و 3جداره با توجه به بیشتر شدن استفاده به شدت مرسوم شده اند. مدل های متنوعی از این پنجره های مدل جدید یو پی وی سی دیزاین و تولید می گردند. هر مدل دارای کارایی متفاوتی می باشد،که به نسبت آن قیمت ها متفاوت می باشد. از نظر کیفیت و جنس و متریال اسفتاده شده در پنجره ها نیز پنجره های 2جداره با تنوع های متفاوتی از پروفیل های موجود در کارخانه ها تولید می شوند که این نیز به در قیمت تاثیرگذار است. اما اگر به دنبال پوفیل های با نتریال و مواد عالی در پنجره مدل جدید یو پی وی سی هستید، با ما همراه باشید.

انواع پنجره های مدل جدید یو پی وی سی شامل موارد زیر می باشند: 

پنجره کشویی مدل جدید یو پی وی سی 

پنجره مدل جدید یو پی وی سی چند ضلعی 

پنجره مدل جدید یو پی وی سی ریلی

پنجره مدل جدید یو پی وی سی فرانسوی 

پنجره مدل جدید یو پی وی سی قوسی و 

هریک از انواع مدل های بالا قابل ساخت و تولید در ابعاد و اندازه های گوناگون می باشد و با توجه به محدودیت فضایی و درخواست شما عزیزان امکان ساخت در هر سایز و ابعادی وجود دارد. 

قیمت مدل جدید یو پی وی سی پنجره

 شرکت های مربوطه به عنوان نمایندگی رسمی  و شرکت فروش پنجره مدل جدید یو پی وی سی سال هاست که در ایران فعالیت دارند. از جمله خدمات شرکت ها عبارتند از :

فروش پنجره دوجداره مدل جدید یو پی وی سی  

فروش انواع درب و پنجره مدل جدید یو پی وی سی 

فروش پنجره سه جداره مدل جدید یو پی وی سی 

فروش بهترین یراق آلات upvc 

فروش انواع توری پنجره مدل جدید یو پی وی سی 

فروش حفاظ پنجره مدل جدید یو پی وی سی 

قیمت مدل جدید یو پی وی سی پنجره 

پنجره های یو پی وی سی ((UPVC قابلیت نصب روی قاب های فلزی (Sub Frame) و سازه های سیمانی ، آجری و ... را دارند ؛البته جهت نصب  سریعتر ، تمیز تر ، دقیق تر و کم هزینه تر ، ساخت و جایگذاری فریم انتظار با قوطی آهنی به ضخامت ترجیحا 30 *60 میلیمتر توصیه می شود . 

 اندازه گیری : 

در زمان آماده بودن درگاه  پنجره مدل جدید یو پی وی سی  عملیات اندازه گیرید دقیق توسط ابزار مناسب اعم از متر های لیزری یا متر های نواری صورت می گیرد و جهت تعیین تقشه پنجره ها به واحد طراحی ارائه میگردند . 

 طراحی درب و پنجره UPVC: 

در واحد طراحی ب منظور افزایش دقت و سرعت و کاهش هزینه ، با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته عملیات طراحی درب و پنجره ها صورت گرفته و پیشنهاد قیمت به مشتری و برنامه تولید به پخش مونتاژ ارائه می گردد . 

 مونتاژ درب و پنجره های :UPVC 

پروفیل های مورد نظر با توجه به نوع سفارش درب و پنجره انتخاب شده و پس از انجام محاسبات دقیق و مهندسی و آنالیز ابعاد درب و پنجره مدل جدید یو پی وی سی ، طبق نقشه توسط دستگاه تمام اتوماتیک برش داده شده . سپس دستگاه تعدادی از این پروفیل ها بمنظور ایجاد شیار آب به دستگاه مربوطه منتقل میشوند . همزمان با عملیات مذکور پروفیلهای گالوانیزه که به منظور تقویت پروفیلهای PVC میباشند ، برش داده شده و درون آنها با پیچ محکم  میشوند . در ادامه در صورت نیاز به نصب دستگیره و یراق آلات سوراخها  و شیارهای مورد نیاز توسط دستگاه روی پروفیل تعبیه میشود . سپس پروفیل ها طبق نقشه توسط دستگاه جوش به یکدیگر متصل میشوند و با انتقال به دستگاه بعدی ،  پلیسه ها و زوائد ناشی از جوش در زوایای مختلف از بین میرود و در نهایت روی میز کار پس از تمیز کاری های نهائی ، یراق آلات روی درب و پنجره نصب میگردد.